Urząd Miasta i Gminy Piaseczno ogłasza przetarg
- Adres: 05-500 Piaseczno, ul. Kościuszki
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 70 17 654, 70 17 655 , fax. 022 70 17 692
- Data zamieszczenia: 2020-04-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
ul. Kościuszki 5
05-500 Piaseczno, woj. mazowieckie
tel. 022 70 17 654, 70 17 655, fax. 022 70 17 692
REGON: 15891289000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaseczno.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Uruchomienie E-usług związanych z Piaseczyńska Kartą Mieszkańca. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje: W części I: • Zrealizowanie na terenie gminy Piaseczno zadania pod nazwą Rozbudowa systemu do wydawania, obsługi i weryfikacji ważności kart elektronicznych w ramach realizacji programów: Piaseczyńska Karta Mieszkańca i Piaseczyńska Karta Dużej Rodziny składającego się z oprogramowania umożliwiającego: zadruk i personalizację Piaseczyńskiej Karty Mieszkańca PKM, oraz Piaseczyńskiej Karty Dużej Rodziny PKDR, ewidencję wydanych kart, weryfikację ważności kart w urządzeniach mobilnych, prowadzenie analiz i statystyk wykorzystania kart, obsługę elektronicznie składanych wniosków o wydanie PKM i PKDR uwierzytelnianych za pomocą instrumentów oferowanych przez e-puap, obsługę indywidualnych kont posiadaczy karty oferujących spersonalizowane dla danego mieszkańca usługi w ramach posiadanej karty (logowanie na konto zintegrowane z mechanizmami weryfikacji logowania e-puap). W części II: • Budowa, utrzymanie i obsługa serwisowa aplikacji mobilnej umożliwiającej elektroniczną emulację karty elektronicznej PKM i PKDR na ekranie telefonu oraz oferującej następujące funkcjonalności dodatkowe w postaci: możliwości dokonania płatności za wypożyczenie miejskiego roweru, możliwości dokonania płatności za korzystanie z miejsc parkingowych w miejskich strefach płatnego parkowania, wyszukiwarki połączeń autobusowych dostępnych na terenie gminy Piaseczno wraz z wyświetlanym przybliżonym czasem oczekiwania na autobus, możliwość zgłoszenia w czasie rzeczywistym niepokojącego zdarzenia, które ma miejsce w autobusie lub zgłoszenia zaburzeń w kursowaniu autobusów, możliwość zgłoszenia skargi na usługę przewozową, elektronicznego rozkładu jazdy autobusów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64216200-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych). W przypadku składania ofert na: I część, wysokość wadium wynosi 4.000 zł (cztery tysiące złotych) II część, wysokość wadium wynosi 1.000 zł (jeden tysiąc złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zamieszcza informacje o podwykonawcach w celu wykazania, że nie zachodzą wobec nich przesłanki do wykluczenia z udziału w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów (na zasadzie określonej w art. 22a ustawy Pzp) warunki, o których mowa w ust. 2 pkt. 2 i 3 zostaną spełnione wyłącznie, jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub co najmniej jeden z podmiotów, o których mowa powyżej pełnią łącznie wymagane warunki. 1) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenia zamówienia Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 5 ustawy Pzp. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Części V a ust. 1 pkt 1 SIWZ, składa każdy z Wykonawców. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Części V a ust. 1 pkt 5 lit. a tiret 2 SIWZ, składa każdy z Wykonawców. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy, sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczenie/oświadczenia, zgodnie wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) w przypadku Wykonawców powołujących się na zasoby innych podmiotów – zobowiązanie tych podmiotów; oświadczenie na podstawie wzoru który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ 4) ewentualne pełnomocnictwa. 5) dowód wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie usługi polegającej na wdrożeniu i utrzymaniu systemu „Nowodworskiej Karty Mieszkańca”
Dodano: 2023-10-05 - Zakup dostępu do danych nt. światowych gospodarek i przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych w podziale na 5 części
Dodano: 2023-09-22 - Dostawa prasy papierowej krajowej i zagranicznej oraz prenumerata prasy elektronicznej w podziale na 3 części.
Dodano: 2022-12-28 - Zakup świadczenia elektronicznych usług w zakresie dostępu do serwisów informacyjnych i serwisu transakcyjnego w Centrali Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
Dodano: 2022-10-12 - Zakup dostępu na jeden rok do danych nt.światowych gospodarek i przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych - 3 części
Dodano: 2021-04-29 - Usługa polegająca na korzystaniu z Codziennego Serwisu Informacyjnego Polskiej Agencji Prasowej
Dodano: 2021-01-29 - Dostawa prasy papierowej krajowej i zagranicznej oraz prenumerata prasy elektronicznej dla kierownictwa resortu, departamentów i biur Ministerstwa Sprawiedliwości w podziale na 3 części
Dodano: 2021-01-11 - Dostawa prasy papierowej krajowej i zagranicznej oraz prenumerata prasy elektronicznej dla kierownictwa resortu, departamentów i biur Ministerstwa Sprawiedliwości w podziale na 3 części.
Dodano: 2020-10-23 - Działania informacyjne, edukacyjne i promocyjne na rzecz profilaktyki przeciwnowotworowej i kształtowanie postaw prozdrowotnych
Dodano: 2020-05-15 - świadczenie usługi monitorowania mediów.
Dodano: 2020-04-20