Przetargi.pl
Uruchomienie E-usług związanych z Piaseczyńska Kartą Mieszkańca.

Urząd Miasta i Gminy Piaseczno ogłasza przetarg

  • Adres: 05-500 Piaseczno, ul. Kościuszki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 70 17 654, 70 17 655 , fax. 022 70 17 692
  • Data zamieszczenia: 2020-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
    ul. Kościuszki 5
    05-500 Piaseczno, woj. mazowieckie
    tel. 022 70 17 654, 70 17 655, fax. 022 70 17 692
    REGON: 15891289000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaseczno.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Uruchomienie E-usług związanych z Piaseczyńska Kartą Mieszkańca.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje: W części I: • Zrealizowanie na terenie gminy Piaseczno zadania pod nazwą Rozbudowa systemu do wydawania, obsługi i weryfikacji ważności kart elektronicznych w ramach realizacji programów: Piaseczyńska Karta Mieszkańca i Piaseczyńska Karta Dużej Rodziny składającego się z oprogramowania umożliwiającego: zadruk i personalizację Piaseczyńskiej Karty Mieszkańca PKM, oraz Piaseczyńskiej Karty Dużej Rodziny PKDR, ewidencję wydanych kart, weryfikację ważności kart w urządzeniach mobilnych, prowadzenie analiz i statystyk wykorzystania kart, obsługę elektronicznie składanych wniosków o wydanie PKM i PKDR uwierzytelnianych za pomocą instrumentów oferowanych przez e-puap, obsługę indywidualnych kont posiadaczy karty oferujących spersonalizowane dla danego mieszkańca usługi w ramach posiadanej karty (logowanie na konto zintegrowane z mechanizmami weryfikacji logowania e-puap). W części II: • Budowa, utrzymanie i obsługa serwisowa aplikacji mobilnej umożliwiającej elektroniczną emulację karty elektronicznej PKM i PKDR na ekranie telefonu oraz oferującej następujące funkcjonalności dodatkowe w postaci: możliwości dokonania płatności za wypożyczenie miejskiego roweru, możliwości dokonania płatności za korzystanie z miejsc parkingowych w miejskich strefach płatnego parkowania, wyszukiwarki połączeń autobusowych dostępnych na terenie gminy Piaseczno wraz z wyświetlanym przybliżonym czasem oczekiwania na autobus, możliwość zgłoszenia w czasie rzeczywistym niepokojącego zdarzenia, które ma miejsce w autobusie lub zgłoszenia zaburzeń w kursowaniu autobusów, możliwość zgłoszenia skargi na usługę przewozową, elektronicznego rozkładu jazdy autobusów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64216200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych). W przypadku składania ofert na: I część, wysokość wadium wynosi 4.000 zł (cztery tysiące złotych) II część, wysokość wadium wynosi 1.000 zł (jeden tysiąc złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zamieszcza informacje o podwykonawcach w celu wykazania, że nie zachodzą wobec nich przesłanki do wykluczenia z udziału w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów (na zasadzie określonej w art. 22a ustawy Pzp) warunki, o których mowa w ust. 2 pkt. 2 i 3 zostaną spełnione wyłącznie, jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub co najmniej jeden z podmiotów, o których mowa powyżej pełnią łącznie wymagane warunki. 1) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenia zamówienia Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 5 ustawy Pzp. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Części V a ust. 1 pkt 1 SIWZ, składa każdy z Wykonawców. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Części V a ust. 1 pkt 5 lit. a tiret 2 SIWZ, składa każdy z Wykonawców. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy, sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczenie/oświadczenia, zgodnie wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) w przypadku Wykonawców powołujących się na zasoby innych podmiotów – zobowiązanie tych podmiotów; oświadczenie na podstawie wzoru który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ 4) ewentualne pełnomocnictwa. 5) dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach