Gmina Gostyń, reprezentowana przez Burmistrza Gostynia ogłasza przetarg
- Adres: 63-800 Gostyń, ul. Rynek 2
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 065 5752110-13 , fax. 065 5752142
- Data zamieszczenia: 2009-09-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Gostyń, reprezentowana przez Burmistrza Gostynia
ul. Rynek 2 2
63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie
tel. 065 5752110-13, fax. 065 5752142
REGON: 00052573100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gostyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie miasta - budowa kolektora deszczowego od Os. Konstytucji 3 Maja do ul. Wrocławskiej w Gostyniu; - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie miasta - budowa kolektora deszczowego od Os. Konstytucji 3 Maja do ul. Wrocławskiej w Gostyniu; Zakres robót obejmuje budowę: - kanalizacji deszczowej ? 400 - 155,0 m; - kanalizacji deszczowej ? 500 - 38,0 m; - studni prefabrykowanych ? 1000 mm - 9,0 szt.; - nawierzchni chodnika z kostki brukowej - 347,22 m2; Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną, stanowiącą załącznik do SIWZ. Ponadto w ofercie należy uwzględnić:koszty wykonania obsługi geodezyjnej i inwentaryzacji powykonawczej; koszt opracowania organizacji ruchu; opłat za zajęcie pasa drogowego; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452321302
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagane wniesienie wadium w wysokości: 4.000 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: 1) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia zamówienia - zamawiający wymaga wykazanie się doświadczeniem polegającym na wykonaniu co najmniej dwóch robót o podobnym zakresie i stopniu trudności do przedmiotu zamówienia (lub równoważnym) i dysponowanie osobą z uprawnieniami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia (niżej określonym); 3) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - zamawiający wymaga posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 4) nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełnianie warunków określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia; Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy wymaganych/przedstawionych dokumentów (niżej wymienionych).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wraz z ofertą (wg formularza zał. do SIWZ), należy przedłożyć: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (druk zał. do SIWZ); 2. pełnomocnictwo do reprezentowania firmy, jeśli dotyczy, a nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów; 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 4. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 5. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych (wraz z zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa); 6. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; Ponadto należy dołączyć: kosztorys ofertowy, dowód wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gostyn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- budowa kanalizacji deszczowej wokół obiektu I Liceum Ogólnokształcącego w Kościanie
Dodano: 2016-05-11 - Poprawa istniejącego odwodnienia drogi krajowej nr 11 w miejscowości Chodzież na odcinku od km 205+500 do km 207+500
Dodano: 2016-04-05 - ROZBUDOWA ULIC KONOPNICKIEJ, CICHEJ, STEFANA ŻEROMSKIEGO, BOLESŁAWA PRUSA I ODRODZENIA W CIĄGU DRÓG GMINNYCH W KROBI
Dodano: 2016-02-15 - PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W KROBI -DZIAŁKA 2080/1 -ETAP II
Dodano: 2015-10-30 - Przebudowa drogi powiatowej nr 5492P Osiek - Pomocno w km 0+369 - 0+660 w zakresie odwodnienia
Dodano: 2015-10-06 - PRZEBUDOWA ULICY KOBYLIŃSKIEJ W KROBI W RAMACH ZADANIA BUDOWA DRÓG DOJAZDOWYCH DO GRUNTÓW ROLNYCH O SZEROKOŚCI MIN 4 M
Dodano: 2015-07-20 - Budowa łącznika ulicy Glinki z Jarmarczną wraz z oświetleniem i kanalizacją deszczową, usunięcie kolizji z siecią energetyczną średniego napięcia oraz przebudowa istniejącego odcinka ulicy Jarmarcznej
Dodano: 2015-05-29 - Budowa kanalizacji deszczowej na ulicy Kasprowicza w Posadzie
Dodano: 2015-02-20 - PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI PUDLISZKI-CIĄGU KOMUNIKACYJNEGO ŁĄCZĄCEGO DROGĘ POWIATOWĄ NR 4803P KROBIA-PONIEC Z DROGĄ GMINNĄ UL. FABRYCZNĄ
Dodano: 2015-02-13 - Bieżące utrzymanie i usuwanie awarii na sieci kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Września w 2015 roku
Dodano: 2014-10-28