Powiatowy Zarząd Dróg w Puławach ogłasza przetarg
- Adres: 24-100 Puławy, ul. Składowa 1a
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 8884160 , fax. 081 8880388
- Data zamieszczenia: 2016-04-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Puławach
ul. Składowa 1a 1a
24-100 Puławy, woj. lubelskie
tel. 081 8884160, fax. 081 8880388
REGON: 43102930000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.pulawy.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Uregulowanie gospodarki wodno - ściekowej w rejonie skrzyżowania ul. Czołnowskiej w ciągu dr. pow. Nr 2515L w m. Baranów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu z własnych materiałów i własnym sprzętem zamówienia publicznego pn.Uregulowanie gospodarki wodno - ściekowej w rejonie skrzyżowania ul. Czołnowskiej w ciągu dr. pow. Nr 2515L w m. Baranów, które polegało będzie na przebudowie drogi powiatowej nr 2515L - ulicy Czołnowskiej na odcinku od km 0+003,00 do km 0+240,00 wraz z uregulowaniem zagospodarowania wód opadowych w m. Baranów ul. Czołnowska. Zakres inwestycji obejmuje: 1.Przebudowę istniejącej jezdni ul. Czołnowskiej na nową jezdnię o nawierzchni asfaltowej o szerokości 5,0 m i długości 237,00 m na odcinku od km 0+003,00 do km 0+240,00 wraz z:prawostronnym chodnikiem z kostki brukowej o szerokosci 1,7 - 2,0 m os początku opracowania do skrzyżowania z drogą gminną w km 0+132,5, regulacją wysokościową istniejących skrzyżowań o nawierzchni z kostki brukowej z drogami gminnymi w km 0+043,00, 0+132,50, 0+226,5, lewostronnym poboczem o szerokości 1,5 utwardzonym kruszywem łamanym na całym odcinku drogi, prawostronnym poboczem o szerokości 1,5 utwardzonym kruszywem łamanym na odcinku drogi od skrzyżowania z drogą gminną w km 0+132,5 do km 0+240,00, wymianą istniejących przepustów żelbetowych pod jezdnią i zjazdami na nowe przepusty z rur PEHD fi 80 cm, wykonanie zjazdów z kostki brukowej i zjazdów utwardzonych kruszywem łamanym do przyległych posesji, odwodnieniem liniowym typu Monoblock zamontowanym na drogach gminnych w km 0+132,50 oraz w km 0+226,50, wyprofilowaniem i odmuleniem przydrożnych rowów wraz z umocnieniem płytkami betonowymi chodnikowymi 40x40x7 cm na całej ich długości oraz lokalnym zabezpieczeniem zewnętrznych krawędzi rowu palisadą betonową. 2.Budowę przepustu skrzynkowego 100 x 100 cm długości 8,54 m w km 0+190,24 dr. pow. Nr 2515L wraz z odbudową rowu przydrożnego po stronie lewej drogi odc. Dł. 34,77 m od km 0+187,82 do km 0+222,59, przebudową rowu przydrożnego po stronie prawej drogi odc. Dł. 25,50 m od km 0+172,87 do km 0+198,37 Projektuje się nowy obiekt na klasę obciążeń A wg PN-85/S-10030 oraz na obciążenie pojazdem specjalnym klasy 150 wg STANAG 2021 zgodnie z rozporządzeniem MTIGM z dnia 30 maja 2000 r. (Dz.U. Nr 63, poz. 735) Wymagany okres gwarancji jest wprowadzony jako pozacenowe kryterium oceny ofert i wynosi: 1.12 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy (Wykonawca otrzyma 1 pkt); 2.24 miesiące licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy (Wykonawca otrzyma 2 pkt); 3.36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy (Wykonawca otrzyma 3 pkt); Szczegółowy zakres robót i warunki realizacji określa: 1.Szczegółowe Specyfikacje Techniczne (oddzielnie dla budowy przepustu i odwodnienia oraz przebudowy drogi) - Załącznik Nr 11 do niniejszej SIWZ, znajdują się na oddzielnym pliku. 2.Projekty budowlano - wykonawcze (oddzielnie dla budowy przepustu i odwodnienia oraz przebudowy drogi) - Załącznik Nr 12 do niniejszej SIWZ, znajdują się na oddzielnym piku. 3.Przedmiary robót (oddzielnie dla budowy przepustu i odwodnienia oraz przebudowy drogi) - Załącznik Nr 10 do niniejszej SIWZ, znajdują się na oddzielnym pliku. 4.Opinia geotechniczna dotycząca budowy przepustu i odwodnienia - załącznik Nr 13 do niniejszej SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierowanie robotami objętymi zamówieniem, tak długo jak będzie to konieczne, przez osoby posiadające kwalifikacje oraz spełniające wymagania określone w ustawie Prawo budowlane. Niezapewnienie przez Wykonawcę personelu do kierowania robotami daje prawo Zamawiającemu do wstrzymania robót w całości lub części. Jakakolwiek przerwa w realizacji robót wynikająca z braku personelu do kierowania robotami będzie traktowana jako przerwa zaistniała z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany czasu na ukończenie robót. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Za rozwiązanie równoważne uznane będzie wykonanie robót przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w SST zaproponowane w ofercie, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w SST. Ilekroć w dokumentacji projektowej podane są typy urządzeń lub wyrobów oraz ich producenci, należy traktować je jako przykładowe. Do realizacji robót mogą być stosowane urządzenia lub wyroby równoważne o minimalnych parametrach technicznych jak wskazane w dokumentacji, dopuszczone do stosowania w krajach Unii Europejskiej. Zamawiający ustala wynagrodzenie kosztorysowe za wykonanie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.pulawy.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa odcinka sieci kanalizacji deszczowej oraz remont chodnika i nawierzchni odcinka ulicy od skrzyżowania z ul. Peowiaków do wjazdu do ZSz Nr 1 z Oddziałami integracyjnymi na osiedlu Planty w Zamościu
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 2205L Garbów - Ożarów - Sadurki na odcinku od drogi powiatowej nr 2206L do granicy powiatu lubelskiego i puławskiego
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie łącznika pomiędzy Obwodnicą Północną a ul. Bagienną
Dodano: 2016-07-26 - Część nr I - Przebudowę ul. Dąbrowskiego Część nr II - Przebudowę ul. Czerwonego Krzyża
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie nawierzchni asfaltowej na drodze gminnej - działki nr ewid. 370/3 i 382 w miejscowości Łęka
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie nawierzchni asfaltowej na drodze gminnej w m. Wólka Zawieprzycka
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa chodnika na ciąg pieszo-rowerowy przy ul. Zamoyskiego i budowa ciągu pieszo-jezdnego przy ul. Weteranów w Zamościu
Dodano: 2016-07-25 - przebudowa drogi powiatowej nr 2947L Zwierzyniec - Tereszpol w m. Szozdy
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa ulicy Majdan w Zamościu -II etap
Dodano: 2016-07-25 - Odbudowa drogi powiatowej Nr 1064L Jabłeczna - Klasztor od km 2+063 do km 2+260 i od km 2+500 do km 2+737 w miejscowości Jabłeczna, zniszczonych w wyniku powodzi w 2013 r
Dodano: 2016-07-22