Przetargi.pl
Uregulowanie gospodarki ściekowej w obrębie wsi Biskupice i Polanowice poprzez przebudowę i wyposażenie oczyszczalni ścieków

Gmina Byczyna z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Byczynie ogłasza przetarg

  • Adres: 46-220 Byczyna, Rynek
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 413 41 50 , fax. 77 413 41 50
  • Data zamieszczenia: 2020-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Byczyna z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Byczynie
    Rynek 1
    46-220 Byczyna, woj. opolskie
    tel. 77 413 41 50, fax. 77 413 41 50
    REGON: 53141299300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.byczyna.pl, www.byczyna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Uregulowanie gospodarki ściekowej w obrębie wsi Biskupice i Polanowice poprzez przebudowę i wyposażenie oczyszczalni ścieków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w trybie „zaprojektuj i wybuduj”, polegający na opracowaniu dokumentacji projektowej i przebudowie 2 sztuk biologicznych oczyszczalni ścieków zlokalizowanych w Polanowicach i Biskupicach. W ramach robót budowlanych zadania planowane jest wykonanie infrastruktury technicznej m.in. rurociągi tłoczne, przewody grawitacyjne, studzienki, montaż zasilania energetycznego oraz wykonanie stacji zlewnych dla każdej z oczyszczalni. W ramach prac projektowych zadania należy wykonać projekty budowlane i dokumentacje techniczne wraz z uzyskaniem pozwoleń wodnoprawnych oraz budowlanych. Zadanie obejmuje także usługi geodezyjne. Celem operacji jest wspieranie lokalnego rozwoju na obszarach wiejskich poprzez przebudowę i wyposażenie dwóch oczyszczalni ścieków komunalnych oraz zwiększenie liczy osób korzystających z oczyszczalni ścieków w tych miejscowościach oraz zwiększenie ilości oczyszczonych ścieków zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym (zwanym dalej PFU), stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ i specyfikacją istotnych warunków zamówienia opracowanymi dla potrzeb niniejszego zamówienia. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1. Wykonanie na podstawie PFU dokumentacji projektowej w zakresie: 1) dokumentacja hydrogeologiczna dla niniejszej inwestycji w niezbędnym zakresie, 2) aktualna mapa do celów projektowych, 3) koncepcja techniczna przed przystąpieniem do opracowania Projektu Budowlanego. Koncepcja wymaga pod rygorem nieważności pisemnego zatwierdzenia przez Zamawiającego, które to zatwierdzenie Wykonawca jest zobowiązany uzyskać przed przystąpieniem do prac nad projektem budowlanym, 4) Projekt Budowlany opracowany w zakresie zgodnym z wymaganiami obowiązującej w Polsce ustawy Prawo budowlane z 7 lipca 1994 r. (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333) wraz z przygotowaniem wniosku o uzyskanie pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót budowlanych (tam gdzie dotyczy) oraz uzyskaniem wszystkich niezbędnych zgód, uzgodnień, wytycznych, opinii. Prace projektowe prowadzone będą przy ścisłej, bieżącej współpracy Wykonawcy z Zamawiającym. W tym celu, nie rzadziej niż raz na 2 tygodnie, prowadzone będą narady koordynacyjne. 5) dokumentacja wykonawcza dla celów realizacji inwestycji. Projekty techniczne wykonawcze stanowić będą uszczegółowienie dla potrzeb wykonawstwa projektu budowlanego. Dokumentacja powinna być opracowana z uwzględnieniem warunków zatwierdzenia Projektu Budowlanego oraz warunków zawartych w uzyskanych opiniach i uzgodnieniach, jak również szczegółowych wytycznych Zamawiającego. Dokumentacja będzie przygotowana z podziałem co najmniej na branże określone w Programie Funkcjonalno – użytkowym oraz inne projekty, które podczas ustaleń z Zamawiającym uznane zostaną za niezbędne do prawidłowego wykonania zadania. 6) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, 7) przedmiary robót, 8) kosztorysy inwestorskie, 9) plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, 10) projekt organizacji robót i projekt czasowej organizacji ruchu. oraz dokumenty po realizacji zadania obejmujące: 11) dokumentację powykonawczą z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy, 12) geodezyjny operat powykonawczy, 13) protokoły sprawdzeń i badań, 14) kosztorysy powykonawcze zadania, 15) kompletny wniosek o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie/zgłoszenie zakończenia robót przez Zamawiającego. 2.2. Wykonanie robót budowlanych w zakresie określonym w PFU i wykonanej na jego podstawie dokumentacji projektowej. 2.3. Pełnienie nadzoru autorskiego. 2.3.2. Kontroli Zamawiającego w formie pisemnego zatwierdzenia przez Zamawiającego, będą w szczególności poddane: a) rozwiązania projektowe zawarte w projekcie budowlanym ich zgodność z koncepcją przedstawioną w programie funkcjonalno-użytkowym; b) projekty wykonawcze oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – w aspekcie ich zgodności z programem funkcjonalno-użytkowym, wymaganiami Zamawiającego oraz warunkami umowy. 2.3.3. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagania, o których mowa w przywołanym przepisie Zamawiający określił w programie funkcjonalno-użytkowym, stanowiącym załącznik do SIWZ. 2.3.4. Nie dopuszcza się wykonywania jakichkolwiek robót na placu budowy bez wcześniejszego uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót oraz bez wcześniejszego wykonania prawidłowego, kompletnego oznakowania robót. Zachowują ważność i moc wyjaśnienia treści SIWZ z postępowania nr OŚ.271.14.2020 – załącznik nr 10 do SIWZ. 2.4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera: Program Funkcjonalno – Użytkowy – zał. Nr 9 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45252127-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Szczegóły zawiera rozdział 11 SIWZ: 11.1. Wysokość wadium. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 20.000,00 PLN słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100 złotych. 11.2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2020r, poz. 299 ze zm). 11.3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji w formuje: „od dnia…. – do dnia….” e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji bezwarunkowo i nieodwołalnie na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż kwota roszczenia jest mu należna w związku z zaistnieniem, co najmniej jednego z warunków zatrzymania wadium, określonego w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Postanowienie te stosuje się również do poręczeń, określonych w pkt 11.2. b) i 11.2. e). W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 11.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego. Urząd Miejski w Byczynie: B.S. Namysłów O/Byczyna, nr 56 8890 1040 0000 1818 2005 0004 dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 11.5. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 11.6. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 uPzp. 11.7. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: a) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, b) Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru lub przepisów prawa – załącznik Wykonawcy, c) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego – załącznik Wykonawcy, d) Oświadczenia, o których mowa w pkt 8.1.1. SIWZ wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 3 do niniejszej SIWZ, e) Dowód wniesienia wadium f) Zobowiązanie innego podmiotu – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji innego podmiotu. Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę̨, przy wykonywaniu zamówienia; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach