Przetargi.pl
Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w Starych Budkowicach

Gmina Murów ogłasza przetarg

  • Adres: 46-030 Murów, ul. Dworcowa
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4214034 , fax. 0-77 4214032
  • Data zamieszczenia: 2020-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Murów
    ul. Dworcowa 2
    46-030 Murów, woj. opolskie
    tel. 0-77 4214034, fax. 0-77 4214032
    REGON: 53141317100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.murow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w Starych Budkowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotowa inwestycja polega na rozbudowie sieci kanalizacji sanitarnej w Starych Budkowicach. Inwestycja obejmuje wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej w ciągu ul. Młyńskiej, ul. Oleskiej i ul. Ogrodowej.2. Szczegółowy zakres robót jest określony w projekcie wykonawczym opracowanym przez „PIWIS” ZAKŁAD PROJEKTOWANIA I WYKONAWSTWA inż. Zdzisław Czuczwara z siedzibą przy ul. 1- go Maja 53/10, 45-069 Opole – opracowanie zbiorowe z 29 sierpnia 2016 roku oraz projekcie zamiennym opracowanym przez „PIWIS” ZAKŁAD PROJEKTOWANIA I WYKONAWSTWA inż. Zdzisław Czuczwara z siedzibą przy ul. 1- go Maja 53/10, 45-069 Opole – opracowanie zbiorowe z 30 marca 2020 roku, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarze robót stanowiących załączniki do niniejszej dokumentacji przetargowej. 3. Na realizację przedmiotowego zadania została wydana przez Starostę Opolskiego decyzja nr 865/2016 z dnia 31 października 2016 roku zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę, zmieniona decyzją Starosty Opolskiego z dnia 8 czerwca 2020 roku. 4. Przedmiar robót załączony do SIWZ ma charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz SST. 5. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania: 1) planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, (jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu), 2) dokumentacji geodezyjnej z inwentaryzacją powykonawczą obiektu budowlanego, 3) innych dokumentów wynikających z uzgodnień branżowych i warunków realizacji kontraktu oraz specyfikacji technicznych, 4) harmonogramu rzeczowo- finansowego, 5) kosztorysów ofertowych (przed podpisaniem umowy - Wykonawca nie ma obowiązku załączenia kosztorysów ofertowych do oferty). Koszt powyższych opracowań obciąży Wykonawcę robót. 6. Informacje dodatkowe: 1) Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków terenu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania informacji przydatnych do przygotowania oferty; koszt ewentualnej wizji lokalnej poniesie Wykonawca. Zamawiający informuje jednocześnie, iż zalecana wizja lokalna nie stanowi wiążącego elementu SIWZ w rozumieniu art. 9a ust. 2 ustawy Pzp. 2) Wykonawca odpowiada za należyte zabezpieczenie wszystkich elementów znajdujących się w otoczeniu budowanego obiektu, nie będących przedmiotem prac budowlanych przed zniszczeniem lub uszkodzeniem, 3) Wykonawca zobowiązany jest na 5 dni przed podpisaniem umowy do opracowania i przedłożenia harmonogramu rzeczowo- finansowego na podstawie kwoty przedstawionej w ofercie i na zasadach podanych w istotnych postanowieniach umowy, 4) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej, łącznie z dostarczeniem geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej - 1 kpl., 5) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej budowy, 6) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania kompletu wymaganych dokumentów pozwalających na zakończenie robót i/ uzyskanie pozwolenia na użytkowanie dla danego zakresu robót, 7) Wykonawca będzie prowadził roboty budowlane zgodnie z wydanymi uzgodnieniami projektowymi, warunkami technicznymi oraz wydanymi zgodami m.in. zawartymi w projekcie budowlanym, 8) Wykonawca sporządzi plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli przepisy wymagają sporządzenia takiego planu, 9) Wykonawca odpowiada za organizację ruchu, oznakowanie budowy wraz z kosztami z tym związanymi, 10) Wykonawca zabezpieczy i zapewni mieszkańcom dostęp do mieszkań w budynkach przy których prowadzone będą prace przez cały okres trwania budowy, 11) Wykonawca wywiezie materiały rozbiórkowe i/lub odpady nie nadające się do odzysku na miejsce składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami, 12) Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji rodzaju i jakości materiałów oraz urządzeń planowanych do wbudowania; Wykonawca nie może wbudować materiałów i urządzeń nie zaakceptowanych przez Zamawiającego, 13) Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie realizowanym w ramach niniejszej umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45252127-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona WADIUM w wysokości 20.000,00 (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych), 2. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert czyli w terminie do dnia 5 października 2020r. do godziny 14:00. Termin ten, będzie uważany za zachowany, gdy wadium wniesione w pieniądzu, zgodnie z art. 45 ust. 7 ustawy PZP. zostanie wpłacone przelewem na rachunek bankowy zamawiającego i znajdzie się na tym rachunku przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu na konto Zamawiającego w: Bank Spółdzielczy Łubniany, Numer konta: 21 8897 0004 2001 0006 0163 0003 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2020r. poz. 299). 4. W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty gwarancję bądź poręczenie w następujący sposób: kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem zszyć, zbindować lub w inny sposób trwale złączyć z ofertą, natomiast oryginał dokumentu należy złożyć wraz z ofertą w taki sposób aby była możliwość jego zwrócenia bez dekompletowania oferty. 5. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: a) być wystawione na Zamawiającego tj. Gmina Murów, ul. Dworcowa 2, 46-030 Murów b) być wystawione do sprawy „Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w Starych Budkowicach”, c) z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. d) okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą, przy czym pierwszym dniem ważności zobowiązania jest dzień składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ 2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ 3) Dowód wniesienia wadium, 4) Pełnomocnictwo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem, 5) W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem, 6) 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów Dz. U. z 2020r. poz. 1076). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie, o których mowa w zdaniu pierwszym, składa każdy z Wykonawców. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach