Przetargi.pl
urbanistyczna obsługa urzędu

Gmina Oborniki, Urząd Miejski w Obornikach ogłasza przetarg

  • Adres: 64-600 Oborniki, ul. Piłsudskiego 76
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 6559100; 6559133 , fax. 061 6559101
  • Data zamieszczenia: 2009-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oborniki, Urząd Miejski w Obornikach
    ul. Piłsudskiego 76 76
    64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie
    tel. 061 6559100; 6559133, fax. 061 6559101
    REGON: 00052576000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    urbanistyczna obsługa urzędu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem: opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w ilości do 500 projektów decyzji wraz z analizą zgodnie z art. 60 ustęp 4 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80 poz. 717 z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie publiczne może ubiegać się Wykonawca, który: 1) Spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2) Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 3) Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. 23.09.2009 r., wykonał cn. dwie usługi (umowy) polegające na sporządzaniu projektów decyzji o warun-kach zabudowy oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z analizą zagospodarowania prze-strzennego o wartości każdej z usług (wartość każdej umowy) min. 50.000,00 zł netto (całkowita wartość umowy). 5) Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób: min. 1 osoba wpisana do samorządu zawodowego urbanistów lub architektów. 2. Wykonawca zobowiązany jest ponadto: 1) złożyć ofertę i zaakceptować istotne postanowienia umowy, 2) potwierdzić umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezento-wania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku gdy umocowanie takie nie wynika ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje za-warte w dokumentach załączonych do oferty. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wyko-nawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ustęp 1 pkt 1-3 ustawy Pzp (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 SIWZ). 2) Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ustawy Pzp (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 SIWZ). 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. 23.09.2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbior-ców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 SIWZ). Dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w wykazie usług zostały wykonane należycie (referencje, listy poleca-jące) muszą zawierać co najmniej: wskazanie, że Wykonawca realizował usługi, których dokumenty dotyczą, wskazanie Zamawiającego, rodzaj wykonanych usług, wartość wykonanych usług, opinię stwierdzającą, że usługi wykonano należycie, identyfikację oraz podpis osoby upoważnionej. 5) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamó-wienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wy-konania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (sporządzony według wzoru stanowiącego za-łącznik nr 5 SIWZ). Jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował zobowiązany jest złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 6) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia tj.: a) decyzja (świadectwo) potwierdzające nadanie uprawnień (jeżeli dotyczy), b) zaświadczenie potwierdzające przynależność do izby samorządu zawodowego urbanistów lub architektów. 2. Ponadto Wykonawca składa: 1) Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 SIWZ). 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku gdy umocowanie takie nie wynika ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oborniki.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach