Przetargi.pl
Prace remontowo-budowlane w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. F. Libelta w Krotoszynie polegające na: Zmianie sposobu użytkowania części kotłowni z przeznaczeniem na sanitariaty dla osób niepełnosprawnych Dobudowie do istniejącego budynku dydaktycznego podjazdu dla osób niepełnosprawnych oraz montaż wewnętrznej platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Karola F. Libelta w Krotoszynie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-700 Krotoszyn, pl. Jana Pawła II 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7252228 , fax. 062 7252028
  • Data zamieszczenia: 2009-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Karola F. Libelta w Krotoszynie
    pl. Jana Pawła II 5 5
    63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7252228, fax. 062 7252028
    REGON: 00018907000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace remontowo-budowlane w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. F. Libelta w Krotoszynie polegające na: Zmianie sposobu użytkowania części kotłowni z przeznaczeniem na sanitariaty dla osób niepełnosprawnych Dobudowie do istniejącego budynku dydaktycznego podjazdu dla osób niepełnosprawnych oraz montaż wewnętrznej platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Prace remontowo-budowlane w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. F. Libelta w Krotoszynie polegające na: 1. Zmianie sposobu użytkowania części kotłowni z przeznaczeniem na sanitariaty dla osób niepełnosprawnych 2. Dobudowie do istniejącego budynku dydaktycznego podjazdu dla osób niepełnosprawnych oraz montaż wewnętrznej platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich w tym : dostawę fabrycznie nowej platformy wraz z oprzyrządowaniem na miejsce montażu, Dostarczony dźwig musi posiadać wymagane aktualnymi przepisami prawa zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania na terenie Polski, zgodnie z przeznaczeniem i celem, któremu ma służyć. montaż platformy sporządzenie dokumentacji do rejestracji w Urzędzie Dozoru Technicznego dopuszczenie do eksploatacji, wykonanie prób, odbioru i rozruchu urządzenia dźwigowego z udziałem wymaganych instytucji, w tym Urzędu Dozoru Technicznego i Zamawiającego, rejestrację platformy w Urzędzie Dozoru Technicznego (w tym opłacenie kosztów odbioru i rejestracji urządzenia) dostarczenie dokumentacji technicznej dźwigu z instrukcją obsługi, konserwacji eksploatacji w języku polskim, przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji dźwigu. do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących najwyższą jakość. wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo materiały i urządzenia do czasu ich wbudowania przed zniszczeniem, uszkodzeniem lub utratą jakości, właściwości lub parametrów, oraz udostępni do kontroli przez ustanowionego przedstawiciela Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi jakim powinno odpowiadać urządzenie stanowiące przedmiot zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w cenie oferty kosztów urządzenia zaplecza budowy, uzgodnień, odbiorów, wyłączeń sieci, pomiarów powykonawczych, oraz wszelkich pozostałych kosztów związanych z realizacją obowiązków Wykonawcy mających na celu wykonanie Przedmiotu Zamówienia, wynikających z przepisów prawa, Specyfikacji oraz dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają projekty; specyfikacje techniczne wykonania i odbioru poszczególnych robót; ślepe kosztorysy; stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452238004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2 000,00 (dwa tysiace zł)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Do postępowania przetargowego zostaną dopuszczeni Oferenci spełniający następujące wymagania: a) złożą prawidłową pod względem formalnym ofertę, b) posiadają niezbędne uprawnienia do występowania w obrocie prawnym oraz do wykonywania prac objętych przetargiem, złożą odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem c) spełniają wymagania art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych d) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 1 robotę budowlaną, odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w tym z montażem windy lub platformy dla osób niepełnosprawnych wraz z referencjami potwierdzającymi, że wykonane prace wykonane zostały należycie. e) dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z wymogiem ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. f) przedłożą dokument ubezpieczeniowy potwierdzający fakt, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności g) złożą oświadczenie o zakresie prac, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy h) udokumentują wpłatę wadium. i) przedłożą podpisany wzór umowy j) przedłożą pismo z nr konta (dołączyć tylko w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu) 2. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w niniejszej SIWZ dołączonych do oferty na zasadzie spełnia-nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień. Nie spełnienie jakiegokolwiek ww. warunku spowoduje odrzucenie oferty. Oferent o tym fakcie zostanie niezwłocznie powiadomiony przez Zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) Wypełniony formularz ofertowy- Załącznik nr 1 + wypełnione kosztorysy b) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 2 c) Dokumenty określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zmianami), w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mają być składane tj: aktualny wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem d) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - minimum 1 robotę budowlaną, odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym z montażem windy lub platformy dla osób niepełnosprawnych wraz z referencjami potwierdzającymi, że wykonane prace wykonane zostały należycie - Załącznik Nr 3 e) dokumenty stwierdzające, że osoby/osoba które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane ustawą z dnia 7 lipca Prawo budowlane uprawnienia tj.: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi oraz zaświadczenie wydane przez izbę samorządu zawodowego potwierdzające aktualny wpis na listę członków tej izby. f) dokument ubezpieczeniowy potwierdzający fakt, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności g) oświadczenie o zakresie prac, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy - Załącznik Nr 4 h) udokumentują wpłatę wadium. i) przedłożą podpisany wzór umowy - Załącznik Nr 5 j) przedłożą pismo z nr konta - Załącznik Nr 6 (dołączyć tylko w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu) 2. W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą RP zobowiązany jest złożyć dokumenty wyszczególnione w powyższym pkt. 1, a w miejsce dokumentów, o których mowa w pkt 1c. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, wykonawca może je zastąpić stosownym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsp2.krotoszyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach