Przetargi.pl
Uporządkowanie przestrzeni publicznej w centrum wsi Mirakowo.

Gmina Chełmża ogłasza przetarg

  • Adres: 87-140 Chełmża, ul. Wodna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6756076-78 , fax. 566 756 079
  • Data zamieszczenia: 2019-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chełmża
    ul. Wodna 2
    87-140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6756076-78, fax. 566 756 079
    REGON: 57222410000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gminachelmza.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Uporządkowanie przestrzeni publicznej w centrum wsi Mirakowo.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Uporządkowanie przestrzeni publicznej w centrum wsi Mirakowo. 2. Zamówienie realizowane jest z udziałem środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, osi priorytetowej 7. Rozwój lokalny kierowany przez społeczność, działania 7.1.Rozwój lokalny kierowany przez społeczność, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020. 3. Przedmiotem zamówienia jest: uporządkowanie przestrzeni publicznej w centrum wsi Mirakowo. Zakres robót obejmuje: 1) budowę nawierzchni utwardzonych, tj.: a) nawierzchni pieszo-jezdnej z ażurowej kostki betonowej gr. 8 cm – parkingu na 10 miejsc postojowych, w tym jedno dla osób niepełnosprawnych; b) nawierzchni pieszej mineralno – żwirowej gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego; c) nawierzchni pieszej mineralno-piaskowej; 2) wyposażenie w obiekty małej architektury poprzez: a) montaż ławek parkowych – szt. 8, b) montaż koszy na odpadki – szt. 4, c) montaż stojaków na rowery – szt. 10, d) montaż urządzeń zabawowych na placu zabaw: - huśtawki wagowej konik – szt. 1, - kiwaka źrebak – szt. 1, - urządzenia wielofunkcyjnego typ 1 dla najmłodszych dzieci – szt.1, - urządzenia wielofunkcyjnego typ 2 dla najstarszych dzieci – szt.1, e) montaż urządzeń do ćwiczeń siłowych; - urządzenie siłowe typ 1 „wyciskanie siedząc i wyciąg górny”– szt. 1, - urządzenie siłowe typ 2 „biegacz” – szt. 1, - urządzenie siłowe typ 3 „ławka i prostownik pleców” – szt. 1, - urządzenie siłowe typ 4 „wioślarz”– szt. 1; 3) ogrodzenie placu zabaw i siłowni z paneli systemowych z furtkami - szt.2; 4) przygotowanie podłoża do nasadzenia oraz wykończenie powierzchni pod nasadzeniami agrowłókniną, korą i obrzeżem; 5) wykonanie nasadzeń zieleni obejmujących m.in.: a) sadzenie drzew, b) sadzenie krzewów, c) sadzenie bylin, d) założenie trawników, e) założenie łąk kwietnych; 6) montaż systemu monitoringu. 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami umowny, specyfikacją istotnych warunków zamówienia (zwaną również „SIWZ”), złożoną ofertą, zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami i technologiami producentów materiałów i urządzeń zastosowanych przy realizacji zamówienia oraz: 1) dokumentacją projektową wykonaną przez Pracownię Projektową PASA Design ul. Gajowa 2, 87-100 Toruń uwzględniającą rozwiązania ułatwiające dostęp do obiektu przez osoby niepełnosprawne; 2) zaświadczeniem Starosty Powiatu Toruńskiego z dnia15 maja 2018 r. nr ABA.6743.628.2018.EK o braku sprzeciwu do zgłoszenia robót; 3) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 5. Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia obejmuje ponadto: 1) wytyczenie obiektów i dozór geodezyjny, w przypadku naruszenia znaków geodezyjnych odtworzenie ich na koszt Wykonawcy; 2) geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wraz ze sporządzoną w jej wyniku dokumentacją geodezyjno-kartograficzną (mapa zasadnicza 1:500 lub 1:1000 obejmująca cały zakres robót), w dwóch egzemplarzach i złożenie materiałów w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej w Toruniu oraz jednego egzemplarza dla Zamawiającego; 3) naprawienie urządzeń melioracyjnych zniszczonych w trakcie robót; 4) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, w tym operatu pielęgnacyjnego roślin i elementów małej architektury, opisanej i skompletowanej w dwóch egzemplarzach; 5) inne prace związane z procesem budowy; 6) bezpłatną konserwację elementów małej architektury w okresie obowiązywania gwarancji z częstotliwością wynikającą z wymagań ustalonych przez producentów dla materiałów i urządzeń użytych do wykonania umowy, jeżeli producent nie określił wymagań w zakresie konserwacji wymienionych elementów, Wykonawca dokonana ich konserwacji co najmniej jeden raz na dwa lata poprzez zabezpieczenie środkami antykorozyjnymi i impregnacyjnymi; 7) wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych zieleni w pierwszym roku obowiązywania gwarancji zgodnie z zapisami zawartymi w dokumentacji projektowej i w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w ramach udzielonej gwarancji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) znajduje się w Części: III.- OPZ oraz w dokumentach w niej wymienionych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa (nie ocenia) warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp (informacja z otwarcia ofert), przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustaw Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ – IDW). Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wykonawca składa w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2. W przypadku składania oferty wspólnej oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez niego pełnomocnik. 2. Ponadto wykonawca złoży: 1) stosowne Pełnomocnictwo(a) (oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru albo z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej , 2) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 3) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zalecane jest sporządzenie na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ – IDW, - jeśli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach