Przetargi.pl
Uporządkowanie i wdrożenie nowego systemu zarządzania miejskimi terenami handlowymi - budowa placu handlowego CHYSZÓW

Targowiska Miejskie Gminy Miasta Tarnowa ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, ul. N. M. Panny 13c
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 627 27 38/39 , fax. 014 627 27 38
  • Data zamieszczenia: 2009-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Targowiska Miejskie Gminy Miasta Tarnowa
    ul. N. M. Panny 13c 13c
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 014 627 27 38/39, fax. 014 627 27 38
    REGON: 85048748400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Uporządkowanie i wdrożenie nowego systemu zarządzania miejskimi terenami handlowymi - budowa placu handlowego CHYSZÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa placu hadlowego z siecią wod-kan. i siecią oświetlenia zewnętrznego, remont istniejącej dorgi dojazdowej, budowa północnego segmentu budynku pawilonów handlowych, budowa budynku wc., utwardzenie tymczasowego placu postojowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452131406
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 50 000 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy, spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców odbędzie się w oparciu o dokumenty i oświadczenia załączone do oferty. 3.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 3.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie dokumentu oraz oświadczenia - pkt.VI.1 i 2. 3.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia a. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat (liczy się data wpisu do dziennika budowy lub zgłoszenia o zakończeniu budowy) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: min. 1 robotę budowlaną polegającą na budowie budynku o kubaturze nie mniejszej niż 800 m3 wraz z zagospodarowaniem terenu o powierzchni nie mniejszej niż 5 000 m2 (drogi, place lub chodniki) i o wartości brutto wykonanych robót nie mniejszej niż 1 000 000 zł każda. Przy czym należyte i nie budzące zastrzeżeń wykonanie zamówienia potwierdzone musi być dokumentami poświadczającymi, że roboty zostały wykonane należycie - np. referencje, protokoły odbioru końcowego, opinie zamawiających, na rzecz których zamówienia zostały zrealizowane. b. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować: -kierownikiem budowy z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, z minimum 3 letnim doświadczeniem zawodowym jako kierownik budowy, - kierownikiem robót drogowych posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w zakresie budowy dróg, - kierownikiem robót sanitarnych posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wod.-.kan., cieplnych i wentylacyjnych, - kierownikiem robót elektrycznych posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych. Osoby jak podano wyżej muszą posiadać aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. UWAGA: dopuszcza się łączenie kilku funkcji przez jedną osobę w przypadku posiadania kilku rodzajów uprawnień. Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentów - pkt.VI. 1, 3, 4 i 5 . 3.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 2 000 000 zł. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentu - pkt.VI. 1 i 6. 3.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentów - pkt.VI. 1 - 7. 4.Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawców z postępowania i odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy (wg załącznika Nr 2). 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykaz wykonanych robót budowlanych, w okresie ostatnich pięciu lat (liczy się data wpisu do dziennika budowy lub zgłoszenia zakończeniu budowy), przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie wymaganym punktem IV.3.3.2.a, z podaniem przedmiotu zamówienia, ich wartości, zamawiających oraz daty i miejsca wykonania zamówienia (wg zał. Nr 3) oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie - np. referencje, protokoły odbioru końcowego, opinie zamawiających. 4.Uprawnienia budowlane do kierowania robotami: - w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, - w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w zakresie budowy dróg, - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wod-kan, cieplnych i wentylacyjnych, - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych. Uprawnienia jak wyżej należy dołączyć z aktualnymi wpisami na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (pkt.IV.3.3.2.b. SIWZ). 5.Wykaz osób, o których mowa (pkt.IV.3.3.2.b. SIWZ) wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg zał. Nr 5), dodatkowo do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wyżej wymienionym wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 6.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7.Dowód wniesienia wadium. I.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VI. 2 składa dokument lub dokumenty, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. NR 87, poz. 605 ze zm.). II.Dokumenty, o których mowa w pkt. VI. 2 - 6 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zapis ten znajduje także zastosowanie w przypadku uzupełnia dokumentów w trybie art. 26.ust.3 ustawy, z zastrzeżeniem pkt V.3 SIWZ. III.Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. IV. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia: 1.Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.Wykonawcy składający wspólną ofertę ponoszą odpowiedzialność solidarnie. 3.Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. 4.Wykonawcy występujący wspólnie w formie konsorcjum składają jedną ofertę, przy czym wymagane dokumenty wskazane w pkt. VI.2 składa każdy z Wykonawców. 5.Oświadczenia, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp powinny być złożone z uwzględnieniem treści art. 23 ust. 3 Pzp i podpisane przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do jego reprezentowania (wg wzoru z zał. Nr 2). 6.Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia przez konsorcjum, gdy przynajmniej jeden z członków konsorcjum będzie spełniał wymagany warunek. 7.Zamawiający uzna za spełniony warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia przez konsorcjum, gdy przynajmniej jeden z członków konsorcjum będzie spełniał wymagany warunek bądź warunek ten zostanie spełniony łącznie. 8.Warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia uznany zostanie za spełniony przez konsorcjum, w przypadku, gdy przynajmniej jeden z członków konsorcjum będzie spełniał wymagany warunek, bądź warunek ten zostanie spełniony łącznie. 9.Do oferty konsorcjum załączy dowód wpłaty lub wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://portal.tm.tarnow.bip-gov.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach