Przetargi.pl
Opracowania studyjno - koncepcyjne dla Bocheńskiej Strefy Aktywności Gospodarczej

Gmina Miasta Bochnia ogłasza przetarg

  • Adres: 32-700 Bochnia, ul. Kazimierza Wielkiego 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 61 49 100 , fax. 014 611 83 99
  • Data zamieszczenia: 2009-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Bochnia
    ul. Kazimierza Wielkiego 2 2
    32-700 Bochnia, woj. małopolskie
    tel. 014 61 49 100, fax. 014 611 83 99
    REGON: 00052389600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bochnia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowania studyjno - koncepcyjne dla Bocheńskiej Strefy Aktywności Gospodarczej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Obejmuje opracowanie kompletnej dokumentacji dla obszaru o powierzchni 44,74 ha (położonego na obszarze Bocheńskiej Strefy Aktywności Gospodarczej, w przyjętym Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego teren ten przeznaczony pod komercyjną zabudowę przemysłowo-usługową), na które składają się: 1) Zadanie 1: Wykonanie pełnych badań geotechnicznych terenów (warstwy geologiczne, nośność gruntu, poziom lustra wód gruntowych). W ramach rozpoznania geologicznego dla potrzeb inwestycyjnych Bocheńskiej Strefy Aktywności Gospodarczej należy wykonać następujące prace geologiczne: a) wiercenia- 20-30 wierceń na 1 ha, b) badania laboratoryjne - badania gruntów niespoistych (analizy uziarnienia gruntów) - badania gruntów spoistych (wilgotność, granice konsystencji) - badanie wody gruntowej pod kątem agresywności od betonu i żelazobetonu - badania w celu ustalenia oceny skażenia gruntów i wody (zawartość ropopochodnych i metali ciężkich Cu, Pb, Zn, Cd, Cr+6, Hg) c) prace kameralne - dokumentacja geotechniczna zgodna z normą PN/B-02479Geotechnika. Dokumentacja geologiczno-inżynierska oraz dokumentacja hydrogeologiczna winny być wykonane zgodnie z ustawą Prawo geologiczne i górnicze (tekst jednolity Dz.U. z 2005 Nr 228, poz. 1947 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 3 października 2005r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać dokumentacje hydrogeologiczne i geologiczno-inżynierskie (Dz. U. z 2005r. Nr 201, poz. 1673). Dokumentacja winna zwierać również: - mapę warunków hydrogeologicznych terenu (hydroizohipsy i zwierciadła wód gruntowych, kierunki przepływu wód gruntowych, charakterystyka naturalnego odwodnienia powierzchniowego (okresowy ciek we wschodniej części strefy) - mapę warunków geologiczno - inżynierskich (mapa występowania gruntów na głębokości cięcia np. 1,5 lub 2,0 m ppt, charakterystyka wydzielonych stref gruntowych i predyspozycji inwestycyjnych w tych strefach, wyznaczenie i charakterystyka stref zagrożonych osuwaniem mas ziemnych, ocena stateczności zboczy, wyznaczenie stref nieprzydatnych dla budownictwa lub przydatnych po wymianie gruntów). 2) Zadanie 2: Opracowanie raportu o barierach inwestycyjnych. 3) Zadanie 3: Opracowanie koncepcji zagospodarowania terenu - koncepcji programowo przestrzennej, obejmującej zagospodarowanie, urządzenie i uzbrojenie terenu, w tym ocena stanu infrastruktury technicznej, opracowanie analizy kosztowej uzbrojenia wraz z dokumentacją fotograficzną (w tym na bazie zdjęć lotniczych) i wirtualizacją. 4) Zadanie 4: Opracowanie harmonogramów finansowo - rzeczowych dla procesu inwestycyjnego. 5) Zadanie 5: Opracowanie studium wykonalności dla zadania Wyposażenie w infrastrukturę techniczną terenu Bocheńskiej Strefy Aktywności Gospodarczej. Opracowanie winno być sporządzone zgodnie z Wytycznymi do Studium Wykonalności dla projektów inwestycyjnych realizowanych w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. 6) Zadanie 6: Opracowanie raportu o oddziaływaniu na środowisko naturalne. Wszystkie opracowania dla zadań 1-6 winny być przekazane w formie papierowej w 4 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej (płyta CD lub DVD). 7) Zadanie 7: Opracowanie i rozpowszechnienie informacji o utworzonym terenie inwestycyjnym tj: a) Opracowanie identyfikacji wizualnej BSAG (logo) b) Opracowanie i druk 1000 szt. Przewodnika dla Inwestora, zawierającego 20 stron, w formacie B5, na papierze kredowym dwukrotnie powlekanym (papier 170 g/qm), wykonanego w kolorze, wykonanego w trzech wersjach językowych, tj. polskiej, angielskiej, niemieckiej, z oprawą twardą pokrytą folią mat i punktowym lakierowaniem UV, kieszonkami na wizytówkę oraz płytę CD ba 3 stronie okładki. Zawartość merytoryczna: prezentacja informacji na temat przedmiotowego terenu inwestycyjnego oraz objaśnienie krok po kroku etapy procesu inwestycyjnego w oparciu o uwarunkowania lokalne. c) Opracowanie i druk 1000 szt. folderu reklamowego BSAG - format 3x A4 łamane do formatu A4 z bigowaniem, na papierze kredowym 250g/qm, pokrytym folią mat, wykonany w kolorze w trzech wersjach językowych, tj. polskiej, angielskiej, niemieckiej, prezentującego informacje na temat przedmiotowego terenu inwestycyjnego d) Opracowanie i tłoczenie 1000 szt płyt DVD i dostarczenie z opakowaniem typu DVD wraz z kolorową okładką, zawierających multimedialną prezentację BSAG, a w szczególności: - Koncepcję zagospodarowania terenu - Przewodnika dla Inwestora. Wszystkie materiały i wydawnictwa informacyjne będą oznaczone zgodnie z wytycznymi w zakresie działań informacyjnych i promocyjnych skierowanych do opinii publicznej, wraz z przekazaniem materiałów źródłowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713320004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 9 000 PLN.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu dopuszczeni będą wyłącznie wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy tj. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usługą stanowiącym przedmiot zamówienia to jest: - co najmniej jednej koncepcji zagospodarowania terenu inwestycyjnych o powierzchni co najmniej 20 ha - koncepcji programowo przestrzennej, obejmującej zagospodarowanie, urządzenie i uzbrojenie terenu, w tym ocena stanu infrastruktury technicznej, opracowanie analizy kosztowej uzbrojenia, oraz - co najmniej jednego studium wykonalności do wniosków dotyczących przygotowania terenów inwestycyjnych o powierzchni co najmniej 20 ha, - co najmniej jednego raportu o oddziaływaniu na środowisko dla obszarów inwestycyjnych o powierzchni co najmniej 20 ha, 4. wykażą, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają odpowiednie kwalifikacje do wykonania zamówienia i posiadają uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej wraz z aktualnym zaświadczeniem potwierdzającym przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego 5. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości 250 000 PLN 6. wykażą, posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę 250 000 PLN; Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych postanowieniami specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, należy dołączyć następujące dokumenty: 1. oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy; 2. oświadczenie z art. 24 ust.1 i 2 ustawy; 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W celu potwierdzenia opisanego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy dołączyć dokumenty: 6. wykaz wykonanych usług; 7. dokumenty - referencje- potwierdzające, że wykazane roboty budowlane zostały wykonane należycie; 8. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; 9. pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 10. dokumenty stwierdzające, że wymienione w wykazie osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienie posiadają uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej; 11. aktualne zaświadczenie dla osób z uprawnieniami o wpisie do okręgowej izby samorządu zawodowego; 12. harmonogram prac; W celu potwierdzenia opisanego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy dołączyć następujące dokumenty: 13. polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 14. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa odpowiednio dokumenty wymienione w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z pózn. zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.bochnia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach