Przetargi.pl
Uporządkowanie gospodarki wodociągowej w Gminie Milicz. Stacja Hydroforowa w Gogołowicach

Gmina Milicz ogłasza przetarg

  • Adres: 56-300 Milicz, ul. Trzebnicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713804357 , fax. 713841119
  • Data zamieszczenia: 2017-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Milicz
    ul. Trzebnicka 2
    56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
    tel. 713804357, fax. 713841119
    REGON: 931934710
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Uporządkowanie gospodarki wodociągowej w Gminie Milicz. Stacja Hydroforowa w Gogołowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Uporządkowanie gospodarki wodociągowej w Gminie Milicz. Stacja Hydroforowa w Gogołowicach, działka nr 2 AM 2 obręb Milicz. Zakres: Przedmiotem inwestycji jest budowa kontenerowej hydroforni i przylegającego do niej kontenerowego pomieszczenia agregatu prądotwórczego. Z uwzględnieniem zmian wprowadzonych poniżej: Branże: BUDOWLANA 1.Fundamenty Fundamenty wykonane będą w formie ław żelbetowych szczegółowo pokazanych w części graficznej i na rysunkach wykonawczych. Fundamenty wykonane z betonu klasy B25 zbrojonego stalą klasy A-III (34GS) na warstwie chudego betonu klasy B10. 2.Ściany Konstrukcja pawilonu z kształtowników stalowych zimnogiętych, zabezpieczonych antykorozyjnie przez malowanie farbą ftalową oraz poliwinylową farbą nawierzchniową w kolorze białym. Ściany z płyty Metalplast Isotherm SCs 100 (rdzeń styropianowy 10 cm, okładzina z blachy stalowej ocynkowanej 0,55 mm krytej powłoką poliestrową w kolorze białym, zewnątrz profilowana, wewnątrz gładka). 3. Stropodach Warstwa zewnętrzna dachu z blachy profilowanej gr. 1,5 mm krytej powłoką poliestrową w kolorze białym, ocieplenie z wełny mineralnej 14 cm zabezpieczonej folią PCW, sufit z płyty wiórowej laminowanej na biało gr. 16 mm. 4.Kominy Dla zapewnienia wentylacji grawitacyjnej pomieszczeń zaprojektowano wywietrzniki naścienne zaopatrzone w żaluzje. Dla wentylacji głównego pomieszczenia hydroforni zaprojektowano mechaniczny wentylator dachowy. 5.Okna Stosować okna PVC wg technologii wybranej firmy. Zaleca się stosowanie okien wyposażonych w nawiewniki okienne i spełniające wymagania wentylacji pomieszczeń przez odpowiedni współczynnik infiltracji (w I,II,III strefie klimatycznej kmax dla okien  (mniejsze równe)2,6). Kolor okien brązowy. 6.Drzwi Typowe, zgodne z katalogiem wybranej firmy lub wg indywidualnego projektu (współczynnik przenikania ciepła dla drzwi zewnętrznych kmax  (mniejsze równe) 2,6). Stolarka drzwiowa ocieplana wełną mineralną. 7.Parapety Podokienniki zewnętrzne i parapety z aluminium, PCV lub blachy powlekanej o kolorze białym. 8.Posadzki Podłoga betonowa gr. 4 cm zbrojona siatka stalową, zatarta na gładko na ociepleniu ze styropianu gr. 10 cm, pomalowana farbą do betonu. Styropian ułożony na posadzce betonowej oraz folii PCW klejonej na zakład. 9.Izolacje wodochronne Przeciwwilgociowe poziome-izolacja na ławach fundamentowych – 2 x papa asf. na lepiku na gorąco. Przeciwwilgociowe pionowe Izolacja pionowa ław fundamentowych wykonana z powłokowych mas bitumicznych (trzykrotna powłoka) – np. dysperbit TECHNOLOGICZNA 1. Układ sterowania Układ sterowania wyposażony w sterownik swobodnie programowalny (PLC) oraz przetwornice częstotliwości – po jednej przetwornicy dla każdej pompy. Algorytm sterowania zapewnia utrzymanie stałego ciśnienie na kolektorze tłocznym zestawu (do maksymalnej wydajności zestawu); zabezpiecza pompy przed pracą „na sucho” w przypadku spadku ciśnienia w kolektorze ssawnym poniżej określonej wartości; posiada funkcję przeciwko zamarzaniu wody / zastaniu się pompy - jeśli ciśnienie w sieci zasilającej będzie na tyle duże, że nie ma potrzeby pracy pomp, pompy cyklicznie załączą się do krótkotrwałej pracy. Na drzwiach rozdzielnicy zabudowane są: - panel operatorski, - wyłącznik główny, który służy do odłączenia napięcia podawanego na elementy wewnętrzne szafy sterującej. - kontrolki sygnalizujące pracę lub awarię pomp, Układ sterowania i jego oprogramowanie musi spełniać wymogi określone monitoringiem obiektu SPC Gogołowice w dyspozytorni ZUW w Miliczu Nie dopuszcza się stosowania sterowników „dedykowanych” produkowanych przez producenta zestawu pompowego. Sterownik musi być dostępny w sprzedaży rynkowej. Nie dopuszcza się stosowania pomp ze zintegrowanymi z silnikami przetwornicami częstotliwości. Nie dopuszcza się stosowania pomp, które osiągają wymagane parametry hydrauliczne przy częstotliwości napięcia zasilającego powyżej 50 Hz. 2. Pomiar wody tłoczonej Wodomierz z wirnikiem osiowym typu Woltmann z wyciąganym bębnem •Certyfikat zgodny z Dyrektywą 2004/22/CE załącznik MI-001, moduły oceny zgodności B+D, R 100 lub wyższy •Do instalacji w poziomie i w pionie •Korpus wykonany z żeliwa, kołnierzowy, PN 10 Lub PN 16, powleczony lakierem epoksydowym; •Klasa temperatury; T50 ; •Liczydło suchobieżne z napędem magnetycznym i szklanym zabezpieczeniem części zegarowej. •Bezpośredni odczyt z liczydła o 7 numerycznych rolkach dla metrów sześciennych i 2 wskazówkach dla podwielokrotności •Wirnik i komora pomiarowa wykonane z materiału higroskopijnego, antymagnetycznego, odpornego na łuszczenie się, odkształcanie i zużycie. •Kołek ze stali i łożysko z syntetycznego szafiru; •Zamykana pokrywka z materiału metalicznego. •Przygotowany pod przekaz danych z impulsem 1 imp./100 l; • Dostarczony ze znakiem metrologicznym poświadczającym wcześniejsze przeprowadzenie kontroli; 3. Pompy Pompy pionowe, wielostopniowe. Wirniki wykonane ze stali nierdzewnej 1.4301 Podstawa i głowica pompy wykonane z żeliwa, zabezpieczone przed korozją poprzez malowanie kataforetyczne. Nie dopuszcza się stosowania innych powłok ochronnych. Uszczelnienie pompy: mechaniczne: węglik krzemu/węglik krzemu, EPDM, kasetowe -wymiana uszczelnienia bez konieczności demontażu silnika. Ilość pomp: nie mniej niż trzy Zainstalowana moc: zakłada się, że moc zainstalowanych pomp będzie nie większa niż 5,0 kW Wymagane parametry hydrauliczne zestawu pompowego: Qmax.h = 18 m3/h przy H = 60 m sł.w. 4.Kolektory i rama Kolektory wykonane ze stali nierdzewnej (1.4301, AISI 304), odgałęzienia kolektorów wykonane metodą wyciągania szyjek (minimalizacja strat hydraulicznych oraz możliwości zagnieżdżania zanieczyszczeń), wyposażone w armaturę: zawory zwrotne oraz przepustnice odcinające po stronach ssawnych i tłocznych pomp. Rama zestawu wykonana ze stali nierdzewnej, posadowiona na wibroizolatorach. 5. Agregat prądotwórczy Przenośny o parametrach: 230/400V, 50Hz, AC o rozruchu elektrycznym Z systemem kontroli AVR o mocy max. 11 kVA 6. Zewnętrzne instalacje technologiczne Rurociągi ciśnieniowe sieci zewnętrznych projektuje się z rur PE100 SDR17 PN10 łączonych przez zgrzewanie. Projektuje się następujące odcinki sieci zewnętrznych: -odcinek sieci wody śr.160PE rurociąg ssawny stacji hydroforowej (od ogrodzenia do kontenera SH). -odcinek rurociągu tłocznego śr.160 PE (Kontener SH – ogrodzenie ) Na rurociągu tłocznym projektuje się zabudowę hydrantu p.pożarowego nadziemnego np. Hawle nr kat 5051H4 na odgałęzieniu odciętym zasuwą budowy F4 np. Hawle 4000E2 do zabudowy w ziemi z obudowa np. Hawle nr kat.9500E2 i skrzynką uliczną do zasuw Hawle nr kat 1750 AUTOMATYKA 1. Układ automatycznej regulacji i sterowania – monitoring obiektu Zastosowany do sterowania pompami sieciowymi sterownik PLC musi być wyposażony w wolny port RS-485 z obsługą protokołu ModBus RTU lub port ETHERNET z obsługą protokołu ModBus TCP, do którego zostanie podłączony port komunikacyjny w module telemetrycznym MT-151_HMI. Dostawa modułu telemetrycznego MT-151_HMI wraz z kartą SIM w wersji przedpłaconej (pakiet 36 miesięcy, wielkość pakietu 500MB, APN telemetria.pl, karta SIM przypisana do konta ZUK w Miliczu) po stronie dostawcy zestawu hydroforowego. Dodatkowo do sterownika PLC należy podłączyć panel graficzny wyposażony w ekran dotykowy o przekątnej minimum 7”. Panel graficzny należy zainstalować na elewacji drzwi szafy sterowniczej zestawu hydroforowego. Aplikacja napisana na panel graficzny powinna wyświetlać lokalnie bieżące statusy pracy zestawu podnoszenia ciśnienia, tj. informacje o pracy i awariach pomp, częstotliwość falownika lub falowników w przypadku układu wielofalownikowego, zadaną i aktualną wartość ciśnienia na ssaniu (dopływie) i tłoczeniu, czasy pracy pomp dla trybów pracy z sieci i falownika. Ponadto operator musi mieć możliwość zmiany z poziomu panelu wartości zadanej ciśnienia wyjściowego, zablokowania pracy zestawu hydroforowego, odstawienia dowolnej z pomp, itp. Program (zapisany w sterowniku PLC) sterujący pracą zestawu hydroforowego musi mieć tak zdefiniowane rejestry w protokole ModBus RTU lub TCP, aby możliwe było zdalne, tj z systemu SCADA poprzez moduł MT-251 oddziaływanie na wybrane parametry procesowe. W szczególności wymagana jest możliwość: a. zdalnego odstawienia dowolnej z pomp zestawu hydroforowego b. zdalnej zmiany ciśnienia zadanego na wyjściu z zestawu hydroforowego c. zdalnej zmiany czasu rozpędzania silników pomp oraz maksymalnej wartości częstotliwości W celu zabezpieczenia przekazu danych do funkcjonującego w ZUK w Miliczu systemu SCADA w przypadku zaniku transmisji danych po magistrali cyfrowej do wejść modułu MT-151_HMI należy redundantnie podłączyć następujące sygnały: a.AIN1 –> sygnał 4-20mA z przetwornika ciśnienia na tłoczeniu b. dwustanowy z informacją o brak zasilania zestawu hydroforowego c. dwustanowy z informacją o aktywnej blokadzie pomp zestawu hydroforowego d. dwustanowy z informacją o “włamaniu” do obiektu, w którym zabudowano zestaw hydroforowy i agregat prądotwórczy. Wizualizacji w dyspozytorni w ZUW Milicz, oprócz opisanych funkcji wyżej wynikających z komunikacji dwustronnej, podlegają między innymi następujące parametry: -ciśnienie na dopływie i tłoczeniu; -przepływ chwilowy oraz sumatory przepływów/dobowy/sumaryczny/; -stany pomp/praca/postój/awaria/częstotliwość/czasy pracy/ilość załączeń; -zasilanie obiektu; -wejście/włamanie; Po zaprogramowaniu sterownika PLC, sterującego pracą zestawu podnoszenia ciśnienia, należy skontaktować się z operatorem systemu wizualizacji funkcjonującego w ZUK w Miliczu, tj. firmą CONTROL SYSTEM z Poznania z siedzibą przy ul. Stanisława Latwisa 29, w celu określenia kosztów włączenia opisanego obiektu do istniejącego systemu wizualizacji. Jednocześnie Zamawiający nadmienia, iż włączenie obiektu stacja podnoszenia ciśnienia w Gogołowicach stawi rozbudowę istniejącej infrastruktury. Wobec powyższego obiekt należy włączyć do istniejącego systemu wizualizacji. W celu utrzymania spójności posiadanej struktury systemu monitoringu eksploatowanych obiektów Zamawiający nie dopuszcza wdrożenia innego systemu wizualizacji. 2. Rozdzielnica zasilająco-sterownicza Rozdzielnica zostanie wykonana jako prefabrykat dla tego konkretnego obiektu. Budowę jej oparto na obudowie blaszanej w wykonaniu wolnostojącym. Rozdzielnica pracuje na napięciu 400/230V~ 50Hz w układzie 5-cio szynowym L1,L2,L3,N.PE. Wszystkie odbiory zabezpieczone są od zwarć i przeciążeń wyłącznikami samoczynnymi. Dla potrzeb układu regulacji i sterowania zastosowane jest napięcie 24VAC. Jako dodatkowa ochrona od porażeń zastosowane jest uziemienie (szyna PE) i samoczynne wyłączenie zasilania SANITARNA I ELEKTRYCZNA 1.Instalacja wody Woda do celów sanitarnych oraz technologicznych pobierana będzie z instalacji technologicznej za zestawem hydroforowym. Woda zimna doprowadzona zostanie do umywalki służącej do celów sanitarnych przy wizytach serwisu lub obsługi oraz do podgrzewacza elektrycznego o mocy 3,0 kW, gdzie przygotowywana będzie woda ciepła. Ilość pobieranej wody mierzona będzie przy wykorzystaniu wodomierza do wody zimnej JS1,5 DN15 firmy PO-WO-GAZ ze zdalnym przekazem odczytu. Rozprowadzenie wewnętrznej instalacji wody w budynku wykonać z rur i kształtek miedzianych łączonych za pomocą lutowania. 2. Przyłącze kanalizacyjne Ścieki z przyborów sanitarnych oraz wpustów podłogowych z kontenera odprowadzić za pomocą projektowanego przyłącza sanitarnego do projektowanego bezodpływowego osadnika o pojemności 2000l, zlokalizowanego w odległości 5,0m od kontenera. 3. Instalacja kanalizacyjna sanitarna. Podejścia i piony w pomieszczeniu kontenera wykonać z rur PCV do instalacji wewnętrznych łączonych na wcisk i uszczelkę. Przewody poziome prowadzić w konstrukcji posadzki i podbudowy w otulinach. Pion kanalizacyjny wyprowadzić ponad dach i zakończyć rurą wentylacyjną. 4.Instalacja c.o Kontener hydroforni ogrzewany będzie przy wykorzystaniu 2 grzejników elektrycznych sterowalnych o mocy 2 kW każdy, umieszczonych w pomieszczeniu hydroforni oraz agregatu. Grzejniki montować na ścianach. 5.Wentylacja i osuszanie. W pomieszczeniu hydroforni zamontować osuszacz powietrza FDN33 firmy FRAL. Kondensat z osuszacza odprowadzić nad kratkę podłogową kanalizacji technologicznej. Pomieszczenie hydroforni wyposażyć należy w wentylację grawitacyjną oraz wentylator dachowy TH-500/150 LS, o wydajności 80m3/h, montowany na podstawie dachowej RS 300 firmy Venture Industries,. Nawiew powietrza do kontenera za pomocą nawietrzaka NP110 firmy SMAY. Wentylacja pomieszczenia agregatu prądotwórczego mechaniczna i grawitacyjna dostosowana parametrów agregatu, wraz z instalacją odprowadzenia spalin. 6. Zasilanie obiektu w energię elektryczną Zasilanie obiektu będzie się odbywać z szafki złączowo – pomiarowej zlokalizowanej przy ogrodzeniu obiektu przy bramie wjazdowej. Do czasu wykonania szafki złączowo-pomiarowej przez Tauron Dystrybucja zasilanie obiektu odbywać się będzie z agregatu prądotwórczego. Dostawa i montaż agregatu jest w zakresie przedmiotu zamówienia. Do zakresu przedmiotu zamówienia wchodzi również wykonanie zasilania obiektu stacji hydroforowej kablem YKY 5x10 mm2 długość ok. 45m i podłączenie do szafki złączowo-pomiarowej ( w przypadku braku szafki zostawienie zapasu kabli do włączenia ) 7. Instalacja siły Z projektowanej rozdzielni zostaną wyprowadzone obwody zasilające do zestawu hydroforowego , do gniazd remontowych 3-F/1-F , grzejników elektrycznych 2 x 2 kW oraz osuszacza powietrza i wentylatorów. Przewody ułożyć w korytku zbiorczym ocynkowanym dwudzielnym, a podejścia do gniazd i osprzętu wykonać w formie listwy elektroinstalacyjnej. 8.Instalacja oświetleniowa Instalacja oświetleniowa wykonana przewodem YDY o przekroju żył 1,5 mm2 w korytku zbiorczym ocynkowanym dwudzielnym, podejścia do opraw i osprzętu w formie listwy elektroinstalacyjnej. Oprawy oświetleniowe LEDOWE- LEDhermetic 256 SLIM 4280 lm IP65, barwa biała. Plafoniera z żarówką LED 12 W. Nad wejściem do obiektu zabudować naświetlacze LED/IP65/20W1060lm. Należy zainstalować oświetlenie awaryjne w formie trzech oprawy TLBV/IP65/2h. Oświetlenie terenu zrealizować oprawami zewnętrznymi LED ASTARECO 38W na konstrukcji i wysięgniku z regulowanym kątem oświetlenia – 2 szt. Oświetlenie zewnętrze załączane programatorem czasowym i czujnikiem zmierzchowym 9. Rozdzielnia RS Rozdzielnia RS zawierać będzie wyłączniki nadmiarowo-prądowe oraz różnicowo-prądowe ( obw. gniazd). Zastosować ochronnik przeciwprzepięciowy kombinowany klasy T1, T2. Wykonana w typowej obudowie IP54 stalowej. Przełącznikiem sieć – agregat zainstalowanym w oddzielnej obudowie przy rozdzielni RS, dokonywać się będzie przełączeń z sieci zasadniczej na rezerwową. W pomieszczeniu agregatu wykonać punkt przyłączeniowy dla agregatu. Zabudować wyłącznik główny prądu typu FRX, a na zewnątrz obiektu kasetę sterującą tym wyłącznikiem. 10.Ochrona przeciwporażeniowa ( system sieci TN-S ) Jako ochronę przed dotykiem pośrednim zastosowano samoczynne szybkie wyłączenie zasilania. Wszystkie części przewodzące dostępne przyłączyć do GSW i do PE. 11. Instalacja odgromowa i połączeń wyrównawczych Instalację odgromową wykonać zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami – uziom pionowy szpilkowy szt 2, przewody uziemiające bednarka oc.30x4, magistrala wyrównawcza w obiekcie – bednarka oc. 30x4 na uchwytach. DROGI i OGRODZENIE drogę dojazdową do hydroforni zaprojektowano z drogi powiatowej ( sprawy formalno-prawne z właścicielem drogi po stronie Wykonawcy). Oś drogi dojazdowej przesunięto o 3,00 m w kierunku południowym z uwagi na istniejący drzewostan wzdłuż drogi gminnej. Droga dojazdowa składa się z jezdni o szerokości 4,00m. Dla celów manewrowych wytworzono dwa odcinki o długości 11,00 m w rejonie hydroforni. Włączenie do drogi powiatowej posiada kształt jaskółczego ogona o rozszerzeniu skrętów 1:1 długości 2,00 m. Przy hydroforni zaprojektowano chodnik o szerokości 2,00 m. Odcinki drogi oznaczono literą „W”, w km 0+007, tj. w miejscu istniejącego rowu drogi gminnej zaprojektowano przepust rurowy o Ø 600 m/m, długości 8,00 m. 1. Konstrukcja nawierzchni Drogę dojazdową zaprojektowano w nawierzchni z kostek betonowych koloru szarego, grubości 8 cm. Nawierzchnia ułożona jest na 3 cm warstwie wyrównawczej z piasku drobnoziarnistego, 20 cm podbudowie z mieszaniny kamiennej o Ø0-63 m/m., 15 cm warstwie odsączającej z piasku. Jezdnia drogi dojazdowej ograniczona jest krawężnikiem o wymiarach 100x30x15 cm zestawionym na ławie z betonu cementowego B-15. Chodnik z kostki betonowej, szarej ułożonej na 5 cm podsypce cementowo-piaskowej. W km 0+002,80 drogi W1-W2, tj. w miejscu włączenia do drogi powiatowej, zaprojektowano nawierzchnię z kostki rzędowej 16-20 cm, ułożonej na 3 cm warstwie wyrównawczej cementowo-piaskowej i 20 ławie z betonu cementowego B-15. Spoiny wypełnić zaprawą cementowo-piaskową. 2. Ogrodzenie Wokół projektowanych obiektów stacji hydroforowej należy wykonać ogrodzenie. Ogrodzenie panelowe na cokole betonowym , panele powlekane wysokość ogrodzenia 150 cm. Brama wjazdowa i furtka. Wszelkie nazwy własne producentów oraz znaki towarowe materiałów i urządzeń użyte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i Dokumentacji Projektowej, opisie przedmiotu zamówienia, winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w projekcie. Takie materiały i urządzenia można zastąpić materiałami/urządzeniami równoważnymi innych producentów o parametrach i standardach nie gorszych, a jeżeli zmiana ta spowoduje dodatkowe koszty, to ponosi je Wykonawca. Wszelkie materiały użyte do budowy muszą być bezwzględnie zatwierdzone przez Zamawiającego i Inspektora nadzoru przed ich wbudowaniem. Przedmiot zamówienia jest zgodny z dokumentacją projektową i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, opracowanymi przez Dolnośląską Fundację Ekorozwoju „EKO-RAJ”, z siedzibą przy ul. J. E. Purkyniego 3, 50-155 Wrocław, stanowiącymi Załącznik nr 9 do Specyfikacji. Uwaga: załączona dokumentacja projektowa obejmuje całość zadania: „Uporządkowanie gospodarki wodociągowej w Gminie Milicz”. Załączony przedmiar, stanowi część dokumentacji projektowej, dotyczy tylko realizowanego etapu i jest materiałem pomocniczym (wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego). UWAGA: Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą kosztorysu ofertowego z zastrzeżeniem, iż kosztorys ten nie będzie stanowił przedmiotu oceny, stanowić będzie wyłącznie dokument pomocniczy służący do wyceny określonych grup robót. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty kosztorysu ofertowego, który będzie podstawą do ewentualnego rozliczenia robót podobnych. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, jak również wszystkie pozostałe koszty bez których nie można wykonać przedmiotowego zamówienia. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę ryczałtową zamówienia. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego. Dokładne dane, niezbędne do wyceny zadania i obliczenia ceny należy określić na podstawie dokumentacji projektowej oraz wizji lokalnej, przeprowadzonej na miejscu budowy. W ciągu 7 dnia od dnia podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu w formie pisemnej harmonogram rzeczowo – finansowy robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 5.000,00 zł, wadium słownie: pięć tysięcy złotych 00/100.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach