Przetargi.pl
Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Kamień - rozbudowa oczyszczalni ścieków i budowa sieci kanalizacji sanitarnej

Gmina Kamień ogłasza przetarg

  • Adres: 36-053 Kamień, Kamień 287
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8556776 w. 20 , fax. 017 8557735
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kamień
    Kamień 287 287
    36-053 Kamień, woj. podkarpackie
    tel. 015 8556776 w. 20, fax. 017 8557735
    REGON: 69058210500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakamien.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Kamień - rozbudowa oczyszczalni ścieków i budowa sieci kanalizacji sanitarnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie inwestycyjne obejmuje rozbudowę istniejącej oczyszczalni ścieków do przepustowości 730 m3 w Nowym Kamieniu oraz budowę 28,3 km sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowosci Łowisko. Charakterystyka techniczna planowanego przedsiewzięcia a) przepustowość projektowanego reaktora biologicznego - 430 m3; b) rurociagi grawitacyjne z PCV 200 - dł. 13 145 mb; c) rurociagi grawitacyjne z PCV 160 - dł. 9 731 mb; d) rurociagi tłoczne z PE 125 - dł. 3 833 mb; e) rurociagi tłoczne z PE 110 - dł. 1 212 mb; f) rurociagi tłoczne z PE 90 - dł. 389 mb; g) przepompownie ścieków - 4 szt. Projekt nie zakłada wykonania indywidualnych przyłączy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452230006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy przewiduje wniesienie wadium w kwocie 155 329,18 zł w fomach przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Zdolność ekonomiczna i finansowa Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek bedzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże iż posiada środki własne na koncie lub możliwość uzyskania kredytu na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000 zł. Jak również, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną nie niższą niż 500 000 zł. Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Warunek będzie spełniony jeżeli wykonawca przedłoży dokumenty potwierdzające, iż dysponuje kierownikiem budowy z uprawnieniami w zakresie sieci i instalacji sanitarnych, kierownikami robót z uprawnieniami do kierowania w zakresie konstrukcyjno-budowlanym i w zakresie sieci elektrycznych. Należy również wykazać, że przynależą do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Aby wypełnić warunek doświadczenia należy wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres działalności firmy jest krótszy to w tym okresie Wykonawca zrealizował z należytą starannością co najmniej 2 zadania inwestycyjne o wartości nie mniejszej niż 3 000 000 zł każde o charakterze tożsamym z niniejszym zamówieniem.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000 zł wystawionej nie wcześniej niz 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną nie niższą niz 500 000 zł. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Należy przedłożyć kserokopię lub oryginał uprawnień kierownika budowy branży sanitarnej, kierownika robót branży budowlanej i kierownika robót branży elektrycznej oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W wykazie należy wykazać, kto i z jakim doświadczeniem będzie pełnił funkcję: kierownika budowy, kierowników robót, mistrzów i brygadzistów. Nadmieniamy, że wykonawca musi dysponować co najmniej kierownikiem budowy z uprawnieniami do kierowania robotami w zakresie sieci i instalacji sanitarnych, kierownikami robót z uprawnieniami do kireowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz w zakresie sieci elektrycznych oraz mistrzów i brygadzistów o łącznej liczbie 5 osób. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował Oświadczenie z art. 22 i 24 Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie przedmiarów robót Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę> Opis dokumentów znajduje się w SIWZ pkt 10.12;10.13 i 10.14

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gminakamien.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach