Przetargi.pl
Budowa kotłowni biomasowej wraz z siecią przesyłową dla Gminy Krempna

Gmina Krempna ogłasza przetarg

  • Adres: 38-232 Krempna, Krempna 85
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4414045 , fax. 013 4414045
  • Data zamieszczenia: 2013-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krempna
    Krempna 85 85
    38-232 Krempna, woj. podkarpackie
    tel. 013 4414045, fax. 013 4414045
    REGON: 00054809200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krempna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kotłowni biomasowej wraz z siecią przesyłową dla Gminy Krempna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych na obszarze 5 budynków użyteczności publicznej przez budowę kotłowni biomasowej wraz z siecią przesyłową na terenie Gminy Krempna w ramach realizacji projektu osi priorytetowej 2. Infrastruktura techniczna realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego Działania 2.2 Infrastruktura energetyczna współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót określa program funkcjonalno-użytkowy dla zadania: Budowa kotłowni biomasowej wraz z siecią przesyłową dla Gminy Krempna stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Jeżeli w programie funkcjonalno-użytkowym zastosowano opis przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia Zamawiający dopuszcza składanie ofert z równoważnymi rozwiązaniami(materiałami)urządzeniami, itp. 3.Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej oraz przebudowę systemu zaopatrzenia w ciepło budynków na terenie Urzędu Gminy Krempna z uwzględnieniem następujących podstawowych elementów: 1) kotłowni opalanej biomasa wraz z magazynem paliwa, 2) budowy nowych odcinków sieci ciepłowniczej, 3)przebudowy istniejących odcinków sieci ciepłowniczej, 4)demontaż przyłącza ciepłowniczego do kotłowni olejowej zlokalizowanej w istniejącym budynku Dyrekcji Magurskiego Parku Narodowego w Krempnej 4.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1)wykonanie na podstawie PFU koncepcji projektowej przedstawiającej proponowane rozwiązania 2)wykonanie dokumentacji projektowej na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego koncepcji projektowej zgodnej z PFU, po dokonaniu inwentaryzacji obiektów objętych zamówieniem obejmującej projekty budowlane dla wszystkich branż 3)wykonanie projektów wykonawczych dla wszystkich branż obejmujących cały zakres realizowanego zadania na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego 4)wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR) 5)wykonanie Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (BIOZ) 6)wykonanie projektu AKPiA dla całości inwestycji 7)wykonanie planu organizacji budowy i technologii robót 8)uzyskanie wszystkich niezbędnych opinii, sprawdzeń, uzgodnień i zatwierdzeń dokumentacji projektowej wymaganych przepisami prawa, w tym uzgodnienia z amawiającym, rzeczoznawcami p.poż., sanit.-hig., bhp, ochroną środowiska i innych wymaganych do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę i pozwolenia na użytkowanie, 9)uzyskanie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę. 10)zapewnienie nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji 11)wykonanie robót budowlano-montażowych na podstawie projektów budowlanych i STWiOR 12)wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej (łącznie z protokołami, świadectwami dopuszczenia, atestami, informacją o udzielonej gwarancji) oraz inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej pozwalające na uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie. 13)wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej i przekazanie go Zamawiającemu 14)wykonanie instrukcji obsługi kotłowni, sieci i rozdzielni cieplnych oraz projektów powykonawczych 15)uzyskanie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie. 16)wykonanie niezbędnych inwentaryzacji i ekspertyz 17)wykonanie branżowych projektów budowlanych (kotłowni opalanej biomasa wraz z niezbędnymi instalacjami wewnętrznymi, sieci ciepłowniczej, węzłów ciepłowniczych) 18)budowa nowej kotłowni opalanej biomasą w budynku Gminy Krempna zgodnie z dokumentacja projektową zatwierdzona przez Zamawiającego 19)budowa nowych odcinków sieci ciepłowniczej oraz przebudowa starych odcinków tak, aby cała sieć ciepłownicza wykonana była z rur preizolowanych, 20)wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (np. zorganizowanie placu budowy, biura, zaplecza budowy, uporządkowania terenu po pracach itp.), 21)budowa nowych bądź przebudowa opomiarowanych wymiennikowych węzłów ciepłowniczych jedno- i dwufunkcyjnych (w lokalizacjach, gdzie jest możliwość przygotowania ciepłej wody użytkowej), 22)uruchomienie, wykonanie rozruchu i regulacji oraz przekazanie kotłowni, sieci, węzłów i instalacji solarnej, 23)dokonanie przeszkolenia personelu użytkownika wybudowanych instalacji, 24)w okresie gwarancyjnym przeglądy i usługi serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta jednak nie rzadziej niż 1 raz w roku- wymagany czas reakcji na usuniecie awarii - 48 godzin od momentu zgłoszenia licząc dni robocze; wykonawca będzie zobowiązany do podania formy zgłoszenia i potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia z podaniem osób odpowiedzialnych za potwierdzenie zgłoszenia, ich numerów telefonów, faksów i poczty elektronicznej (e-mail) 5.Przedmiot zamówienia obejmuję zaprojektowanie i budowę kotłowni na biomasę, w budynku Urzędu Gminy Krempna. 6.Przedmiot zamówienia realizowany jest w miejscowości Krempna. 8.Bezwzględnym wymaganiem jest aby zaproponowane rozwiązanie technologiczne (karta katalogowa-techniczna) były przedstawione Zamawiającemu i uzyskały jednoznaczną akceptację Zamawiającego. 9.Sposób dostarczenia dokumentów: 1)projekt budowlany w 5 egzemplarzach w formie drukowanej oraz na nośniku CD z możliwością edycji w formacie PDF 2)projekt wykonawczy w 5 egzemplarzach w formie drukowanej, oraz na nośniku CD z możliwością edycji w formacie PDF 3)specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiOR) w 5 egzemplarzach w formie drukowanej, oraz na nośniku CD z możliwością edycji w formacie PDF 10.Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących najwyższą jakość, dopuszczonych do stosowania w budownictwie. 11.Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie (wbudowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości, certyfikaty potwierdzające spełnienie parametrów urządzeń), które to dokumenty dostarczy Zamawiającemu. 12.Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo materiały i urządzenia do czasu ich wbudowania przed zniszczeniem, uszkodzeniem lub utratą jakości, właściwości lub parametrów oraz udostępni do kontroli przez inspektora nadzoru inwestorskiego 13. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1)obiekt, w którym będą wykonywane roboty objęty niniejszym zamówieniem w trakcie realizacji zamówienia będzie funkcjonował a podmiot, które mają swoją siedzibę na terenie tego obiektu nie będzie przerywać pracy 2)Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt: a)sporządzić plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, b)w trakcie prowadzenia robót zabezpieczyć przejście do budynku Urzędu Gminy Krempna, o których mowa w ust. a oraz do znajdujących się w nim pomieszczeń, w których odbywać się będzie praca podmiotów mających tam siedzibę, c)zabezpieczyć miejsce i teren realizacji robót przed dostępem osób trzecich d)opracować i dostarczyć Zamawiającemu instrukcję obsługi: konserwacji kotłowni w języku polskim e)przeprowadzić rozruch technologiczny f)w okresie gwarancyjnym świadczyć bezpłatne usługi serwisowe (przeglądy i usuwanie wad oraz naprawę zainstalowanych urządzeń) g)uzyskać wszelkie niezbędne a wymagane uzgodnienia związane z realizacją zamówienia na czas testów instalacji i odbioru h)zapewnić łącze telefonii komórkowej dla potrzeb instalacji kotłowej i)na czas testów instalacji i odbioru dostarczyć niezbędne paliwo 3)Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania pozwolenia na użytkowanie bez uwag przez właściwego powiatowego inspektora nadzoru budowlanego zgodnie z uzyskanym pozwoleniem na budowę 4)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków wynikające z nieprawidłowego wykonania prac lub niewłaściwego oznaczenia i zabezpieczenia miejsca wykonywania robót 5)Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia 6)Termin płatności poszczególnych faktur ustala się na 30 dni 7)Kolejność realizacji zadań objętych projektem zostanie zaproponowana przez Zamawiającego 8)Przedmiot umowy będzie realizowany zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym zgodnym z zapisami złożonego wniosku do RPOWP. 9)Wykonawca jest zobowiązany do wykonania wszelkich prac niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia a nie wymienionych wprost w dokumentach. Podana przez Wykonawcę cena ofertowa brutto , zawiera również wartość tych prac. 10)Wykonawca zapewnia pełną obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem operatów powykonawczych oraz klauzulą Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno - Kartograficznej. 11)Obiekt odebrany przez właściwego inspektora nadzoru budowlanego bez uwag uznany będzie za gotowy do odbioru przez Zamawiającego. 12)Warunkiem dokonania odbioru, o którym mowa w ust. 12 pkt.16 będzie dostarczenie Zamawiającemu lub jego przedstawicielowi (inspektorowi nadzoru inwestorskiego) w dniu odbioru następujących poszczególnych elementów zamówienia następujących dokumentów dot. przedmiotu zamówienia: a) dokumentacji powykonawczej, b) aprobat technicznych (deklaracji zgodności) użytych materiałów, c) certyfikatów na znak bezpieczeństwa B dla użytych wyrobów, d) kart gwarancyjnych z warunkami gwarancji, e) instrukcji obsługi i eksploatacji w języku polskim, f) protokołu odbioru obiektu pod względem zgodności z przepisami prawa budowlanego podpisany przez właściwego inspektora nadzoru budowlanego (do zgłoszenia gotowości do odbioru nie będzie wymagana klauzula ostateczności). 13)W przypadku budowy kotłowni, Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu po wykonaniem wszystkich robót budowlanych. 14)Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest przeszkolić wskazane przez Zamawiającego osoby w zakresie obsługi i eksploatacji kotłowni. 15)Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa za cenę ryczałtową obejmującą zakres rzeczowy zamówienia określony w projektach budowlanych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Kwota wynagrodzenia ryczałtowego stanowić będzie maksymalną wartość zobowiązania. 16)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków wynikające z nieprawidłowego wykonania prac lub niewłaściwego oznakowania i zabezpieczenia miejsca wykonywania robót. 17)Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę jak i podwykonawców podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 14.Wymagania stawiane Wykonawcy: Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego i bezpieczeństwa ruchu. Opłaty i kary za przekroczenie w trakcie realizacji robót norm określonych w odpowiednich przepisach dotyczących ochrony środowiska naturalnego poniesie Wykonawca. Wszelkie materiały, przedmioty i dokumenty, w których posiadanie Wykonawca wejdzie w związku z wykonywaniem niniejszego zamówienia są i pozostaną własnością Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany je zwrócić Zamawiającemu na żądanie, lub najpóźniej w momencie zakończenia realizacji umowy albo jej rozwiązania. Wykonawca jest zobowiązany posiadać w okresie realizacji niniejszego zamówienia ubezpieczenie od wszelkich ryzyk i odpowiedzialności cywilnej obejmującej także odpowiedzialność za uszkodzenie mienia posesji sąsiadujących z terenem inwestycji o wartości nie mniejszej od zaoferowanej wartości brutto całości zamówienia 15.Wykonawca jest zobowiązany do: zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty, sprawdzenia i zweryfikowania dostarczonych materiałów oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach; Zamawiający nie będzie uwzględniał żadnych roszczeń i uwag z tytułu błędów lub nieścisłości specyfikacji istotnych warunków zamówienia po upływie terminu do wniesienia odwołania; Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania zamówienia zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 8 do siwz, 16.Wykonawca w swojej ofercie zobowiązany jest do dołączenia karty katalogowej-technicznej kotła na biomasę wraz z protokołami wydanymi przez niezależne certyfikujące instytucje potwierdzające spełnienie parametrów zgodnych z programem funkcjonalno-użytkowym. 17.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego technologie, dostawy i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 18.Zamawiający zaleca Wykonawcy wizytę miejsca realizacji robót i jego otoczenia, w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka wykonania dokumentacji i robót budowlano-montażowych oraz uzyskania i zweryfikowania wszelkich danych, jakie mogą mieć niezbędne w przygotowaniu oferty i podpisaniu umowy na wykonanie niniejszego zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452230006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w rozdziale XII, ust. 1 SIWZ. 2.Za dzień wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu środków finansowych (wadium) na rachunek Zamawiającego, a nie datę obciążenia rachunku Wykonawcy (wpłaty). 3.Wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp Wykonawca może wnieść w: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.), 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 52 8636 1015 2004 1600 7318 0001 5.Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą. 6.Z udziału w postępowaniu wyklucza się Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert. 7.W przypadku wniesienia wadium w postaci poręczenia lub gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, oryginał musi być złożony wraz z ofertą w oddzielnej kopercie i musi być wystawiona na cały okres związania ofertą, natomiast potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia winna być załączona do oferty. 8.Wadium wniesione w innej formie niż pieniądzu (poręczenie lub gwarancja): 1)gwarancja (poręczenie) musi być bezwarunkowa, nieodwołalna i na pierwsze żądanie oraz nie może być odwołana w czasie jej ważności, 2)z treści gwarancji (poręczenia) winno wynikać zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46, ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.Z zastrzeżeniem ust. 15, pkt 1 Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 11.Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, z zastrzeżeniem rozdziału XVI, ust. 5 SIWZ. 12.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 10, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14.W przypadku wniesienia odwołania przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie do przedłużenia ważności wadium, albo wniesienia nowego wadium kieruje się jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1)Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26, ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25, ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2)Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krempna.pl, www.krempna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach