Przetargi.pl
Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w aglomeracji Kożuchów

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych "USKOM" Sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 67-120 Kożuchów, ul. Moniuszki 7
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-68 355 20 61 , fax. 0-68 355 2062
  • Data zamieszczenia: 2009-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych "USKOM" Sp. z o. o.
    ul. Moniuszki 7 7
    67-120 Kożuchów, woj. lubuskie
    tel. 0-68 355 20 61, fax. 0-68 355 2062
    REGON: 97039766700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uskom.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w aglomeracji Kożuchów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty Budowlane. W ramach realizacji zadania przewidziano budowę 9.304 m sieci kanalizacyjnej, wymianę 2.672 m sieci wodociągowej oraz budowę 167 m sieci wodociągowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 180.000 PLN (słownie: sto osiemdziesiąt tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy. 2.posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wykonać w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie sieci kanalizacji sanitarnej o wartości nie mniejszej niż 10 000 000 PLN każde. b) wskazać do uczestniczenia w wykonywaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: Kierownika Budowy, Kierowników Robót i Kierownika Projektu, pełniącego również obowiązki Przedstawiciela Wykonawcy, którzy posiadają następujące kwalifikacje: 1. Kierownik Robót sanitarnych - musi posiadać: 1.1. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kana?liza?cyjnych bez ograniczeń (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) [ustawa z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane t. j. Dz. U. z 2003r. Nr 207 poz. 2016 z późn. zm. - art. 12 ust. 2 z uwzględnieniem art. 104], 1.2. wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności zgodnie z przepisami powołanymi w punkcie wyżej. 2. Kierownik Robót drogowych - musi posiadać: 2.1. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w ograniczonym zakresie (lub odpowia?dające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) [ustawa z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane t. j. Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 z późn. zm. - art. 12 ust. 2 z uwzględnieniem art. 104]; 2.2. wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z okreś?lonym w nim terminem ważności zgodnie z przepisami powołanymi w punkcie wyżej. 3. Kierownik Robót Budowlanych w zakresie konstrukcji budowlanych - musi posiadać: 3.1. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcji budowlanych (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) [ustawa z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane t. j. Dz. U. z 2003r. Nr 207 poz. 2016 z późn. zm. - art. 12 ust. 2 z uwzględnieniem art. 104]; 3.2. wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności zgodnie z przepisami powołanymi w punkcie wyżej. 4. Kierownik Robót elektrycznych - musi posiadać: 4.1. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) [ustawa z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane t. j. Dz. U. z 2003r. Nr 207 poz. 2016 z późn. zm. - art. 12 ust. 2 z uwzględnieniem art. 104]; 4.2. wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności zgodnie z przepisami powołanymi w punkcie wyżej. 5. Kierownik Projektu, pełniący również obowiązki Przedstawiciela Wykonawcy - musi posiadać wyższe wykształcenie techniczne lub ekonomiczne oraz musi wykazać, że zarządzał lub nadzorował lub kierował przynajmniej jednym projektem inwestycyjnym lub przedsięwzięciem inwestycyjnym z zakresu infrastruktury technicznej, w ramach którego zrealizowany był przynajmniej 1 kontrakt z zastosowaniem warunków kontraktowych FIDIC lub równoważnych. Kontrakt zrealizowany to taki dla którego nastąpił odbiór robót. Zamawiający wymaga, aby Kierownikiem Budowy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane była jedna z dwóch osób wskazanych jako osoba pełniąca obowiązki Kierownika Robót sanitarnych lub pełniąca obowiązki Kierownika Robót Budowlanych w zakresie konstrukcji budowlanych. Dodatkowo oprócz wymogów opisanych w pkt. 9.1.2)b) IDW ppkt 1 lub 3 wymaga się dla Kierownika Budowy aby posiadał: co najmniej 2 lata doświadczenia jako kierownik budowy lub kierownik robót przy realizacji co najmniej jednej inwestycji polegającej na budowie sieci kanalizacji sanitarnej Przez lata doświadczenia zawodowego rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych. 3.znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): a) osiągnąć w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych przychody netto ze sprzedaży w kwocie minimum 10 000 000 PLN. b) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 6 000 000 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 6 000 000 PLN. W przypadku podania danych, o których mowa powyżej w punktach 9.1.2) i 9.1.3) w walucie innej niż PLN Zamawiający, na potrzeby oceny ofert, jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego z dnia wszczęcia postępowania. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, wg formuły: spełnia - nie spełnia. Oceny spełnienia tych warunków Zamawiający dokona na podstawie n/w dokumentów: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 3) wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 4) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 (w wersji A lub B) do niniejszej IDW oraz stosowne dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych wraz zaświadczeniami z właściwej izby samorządu zawodowego. Jeżeli w wykazie osób, o którym mowa w niniejszym punkcie, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował na podstawie pisemnego zobowiązania innego podmiotu, i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, Wykonawca przedstawia pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 5) część sprawozdania finansowego w postaci rachunku zysków i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinią o badanej części sprawozdania, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające przychody netto ze sprzedaży - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 6) informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których posiadają rachunek, potwierdzającą posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej wymaganej wysokości, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7) oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Sposób składania poszczególnych dokumentów: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt III.2.1) i 2) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) Dokumenty, o których mowa powyżej w pkt 1)a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Natomiast dokumenty, o których mowa powyżej w pkt 1)b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4) Dokumenty wchodzące w skład oferty mogą być przedstawiane w formie oryginałów lub kopii poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Oświadczenia sporządzane na podstawie wzorów stanowiących załączniki do IDW powinny być złożone w formie oryginału. Zgodność z oryginałem wszystkich zapisanych stron kopii dokumentów wchodzących w skład oferty musi być potwierdzona przez osobę (lub osoby jeżeli do reprezentowania Wykonawcy upoważnione są dwie lub więcej osoby) podpisującą (podpisujące) ofertę zgodnie z treścią dokumentu określającego status prawny Wykonawcy lub treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 9 IDW. Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uskom.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach