Przetargi.pl
Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Krempna poprzez budowę przydomowych oczyszczalni ścieków – etap II oraz przebudowę stacji uzdatniania wody

Gmina Krempna ogłasza przetarg

  • Adres: 38232 Krempna, Krempna
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 414 045 , fax. 134 414 045
  • Data zamieszczenia: 2018-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krempna
    Krempna 85
    38232 Krempna, woj. podkarpackie
    tel. 134 414 045, fax. 134 414 045
    REGON: 54809200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krempna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Krempna poprzez budowę przydomowych oczyszczalni ścieków – etap II oraz przebudowę stacji uzdatniania wody
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Krempna poprzez budowę przydomowych oczyszczalni ścieków – etap II oraz przebudowa stacji uzdatniania wody”. 2. Przedmiot zamówienia będzie wykonany na terenach nieruchomości prywatnych w miejscowościach: Grab, Kotań, Myscowa, Ożenna, Polany, Świątkowa Wielka, Krempna. 3. Zamówienie obejmuje budowę, montaż i rozruch 25 szt. przydomowych oczyszczalni ścieków, według następujących wariantów: - STAW 6 RLM- 6 szt. - HYDROFITOWA 4 RLM – 2 szt. - STAW 4 RLM- 2 szt. - STAW 12 RLM- 1 szt. - BIOLOGICZNA 8 RLM- 1 szt. - STAW 4 RLM – 7 szt. - STAW 10 RLM- 1 szt. - STAW 8 RLM – 1 szt. - HYDROFITOWA 8 RLM - 1 szt. - BIOLOGICZNA 6 RLM – 1 szt. - ROŚLINNA 8 RLM ZE STAWEM – 1 szt. - ROŚLINNA 12 RLM ZE STAWEM – 1 szt. oraz przebudowę stacji uzdatniania wody w m. Krempna polegającą na zakupie wraz z montażem chloratora- 1 kpl. o następujących parametrach: max. ciśnienie (bar) 6, wydajność przy max. ciśnieniu (l/h) ok.9,0, ml/imp ok. 0,83, średnie ciśnienie pracy (bar) ok. 3, pobór mocy (W) ok.25, max. temperatura otoczenia (oC) 5-45 (od 5 do 40 – PVC). Przed sporządzeniem oferty zaleca się dokonać wizji w terenie miejsca budowy, celem sprawdzenia czy nie wystąpiły zmiany w stosunku do informacji zawartych w całej dokumentacji np. warunków terenowych, gruntowo-wodnych, placu budowy i warunków związanych z wykonaniem wszystkich prac będących przedmiotem przetargu oraz w celu uzyskania dodatkowych informacji przydatnych do oceny i możliwości wykonania wszystkich prac. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Cena musi uwzględniać również koszty dokumentacji geodezyjnej powykonawczej. Uwaga: W przypadku rezygnacji zainteresowanego z budowy oczyszczalni przydomowej, ilość przydomowych oczyszczalni ścieków, a tym samym zakres rzeczowy prac oraz wynagrodzenie może ulec zmniejszeniu. Zamawiający dopuszcza zmianę lokalizacji przydomowych oczyszczalni ścieków, oraz rodzajów ich parametrów, jeżeli któryś z mieszkańców zrezygnuje z jej budowy w swoim gospodarstwie na rzecz następnego chętnego mieszkańca w oparciu o dostarczony przez Zamawiającego projekt techniczny. 4. Wykonawca po zakończeniu prac zobowiązany jest uzyskać potwierdzenie od każdego z odbiorców w zakresie przywrócenia terenu do stanu pierwotnego i przedstawić je w dniu odbioru końcowego. Zgłoszenie zamontowanych oczyszczalni ścieków do eksploatacji zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5. Wykonawca zapewnia miejsca poboru próbek surowych i oczyszczonych ścieków dla każdej z wykonanej przydomowej oczyszczalni ścieków. Po zakończeniu zadania Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wyników badań jakości oczyszczanych ścieków dla 5 szt. losowo wybranych oczyszczalni w zakresie osiąganych parametrów przez niezależne laboratorium akredytowane. 6. Przez okres 2 lat zobowiązuje się Wykonawcę do wykonania niezbędnych zasadzeń uzupełniających w filtrze roślinnym oraz denitryfikacyjnym złożu korzeniowym. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: dokumentacja techniczna, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do SIWZ. W przypadku rozbieżności Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub opuszczeń w dokumentacji, a o ich wykryciu powinien natychmiast powiadomić inspektora nadzoru i projektanta, który dokona odpowiednich zmian lub poprawek. 8. Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. 9. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia stosując wyroby budowlane własne (zakupione przez siebie), dopuszczone do obrotu powszechnego stosowania lub jednostkowego stosowania w budownictwie w rozumieniu art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność i bezpieczeństwo przedmiotu zamówienia. 10. W przypadku istnienia norm, atestów, certyfikatów, instrukcji ITB, aprobat technicznych, świadectw dopuszczenia nie wyszczególnionych w załączonej dokumentacji a obowiązujących, Wykonawca ma również obowiązek stosowania się do ich treści i postanowień. 11. Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji przedmiotu zamówienia i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę. 12. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie odbioru, wywozu, transportu i utylizacji odpadów zgodnie z przepisami obowiązującymi w tej mierze w szczególności z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2016 r., poz. 1987). 13. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy PZP, dopuszcza składanie „produktów” równoważnych. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów /produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji „równoważników” lub odrzuceniu oferty z powodu ich „nierównoważności”. 14. Wskazanie w przedmiarze robót Nakładów Rzeczowych i Katalogi Norm Nakładów Rzeczowych mają charakter pomocniczy przy wycenie robót, ale Wykonawca nie ma obowiązku przyjmowania ich do kalkulacji ceny. KNR i KNNR wskazano w celu przykładowego opisu pozycji przedmiarowych. 15. W przypadku, gdy Wykonawca nie przedłoży wraz z ofertą informacji o zastosowaniu materiałów lub wyrobów równoważnych, Zamawiający uzna, że kalkulacja ceny obejmuje materiały i wyroby wskazane w dokumentacji stanowiącej załączniki do SIWZ. 16. Zamawiający ustala minimalny okres gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia na 36 miesięcy, a maksymalny na 60 miesięcy, zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert „Okres gwarancji i rękojmi za wady”. 17. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty został w Ogólnych Warunkach Umowy stanowiących załącznik Nr 7 do SIWZ. 18. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga aby w okresie od dnia przekazania wykonawcy terenu robót do dnia odbioru końcowego robót osoby, które będą świadczyły pracę u wykonawcy lub podwykonawcy związaną z wykonywaniem niezbędnych czynności do realizacji zamówienia zatrudnione były na podstawie umowy o pracę. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę to wykonywanie robót budowlanych szczegółowo określonych w przedmiarach robót. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są we wzorze umowy stanowiącej integralną część SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232421-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 6.000,00 zł słownie: sześć tysięcy złotych 00/100. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wybory Wykonawcy: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu musi być na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego – Bank Spółdzielczy w Rymanowie o/Nowy Żmigród Nr rachunku: 95 8636 1015 2004 1600 7318 0003 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium przetargowe na zadanie „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Krempna poprzez budowę przydomowych oczyszczalni ścieków – etap II oraz przebudowę stacji uzdatniania wody”. Kopię dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu wadium należy dołączyć do oferty. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych, Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 4. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, taka gwarancja lub poręczenie musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art.46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Z treści gwarancji lub poręczenia winno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta lub Poręczyciela na pierwsze pisemne we zwanie Zamawiającego do zapłaty kwoty pieniężnej, w wysokości odpowiadającej kwocie wadium określonej w pkt 1. 6. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty zgodnie z postanowieniami Rozdziału IX Pkt 2 ppkt 3. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt 1, w formie lub formach, o których mowa w pkt. 2 lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona. 8. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą określony w Rozdziale VIII w pkt. 1. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 12. 10. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp , z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: 1.odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami Rozdziału VI SIWZ Pkt 1. 2) Zobowiązania wymagane postanowieniami Rozdziału VI SIWZ Pkt 12 ppkt 2 (jeżeli dotyczą). 3) Dowód wniesienia wadium (oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz lub kopia przelewu). 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 5) UWAGA: Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2014r, poz. 1114 oraz z 2016r, poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy do oferty należy złożyć pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach