Przetargi.pl
Uporządkowanie gospodarki ściekowej w sołectwie Bogucin

Gmina Fabianki ogłasza przetarg

  • Adres: 87811 Fabianki, Fabianki
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 542 517 210 , fax. 542 517 229
  • Data zamieszczenia: 2017-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Fabianki
    Fabianki 4
    87811 Fabianki, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 542 517 210, fax. 542 517 229
    REGON: 91086684400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: gm-fabianki.rbip.mojregion.info

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Uporządkowanie gospodarki ściekowej w sołectwie Bogucin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Cz. I – Uporządkowanie gospodarki ściekowej w sołectwie Bogucin – budowa przydomowych oczyszczalni ścieków. W zakres inwestycji wchodzi wykonanie czterech przydomowych oczyszczalni ścieków dla budynków mieszkalnych na terenie gminy Fabianki Projekt zakłada zastosowanie oczyszczalni ścieków pracujących w technologii złoża biologicznego wraz z przyłączami kanalizacji ściekowej, przepompowniami, drenażem rozsączającym, podłączeniem elektrycznym, wentylacją i połączeniem wewnątrz obiektowym. Cz. II – Uporządkowanie gospodarki ściekowej w sołectwie Bogucin – budowa kanalizacji sanitarnej Inwestycja będzie miała na celu uporządkowanie gospodarki ściekowej poprzez budowę kanalizacji sanitarnej i odprowadzenia ścieków do oczyszczalni ścieków w Fabiankach. Zakres zadania obejmuje wszystkie działki (lub ich pochodne w przypadków gdy nastąpił już ich podział) zawarte w projekcie budowlanym i pozwoleniu na budowę na odcinkach wskazanych (kolorem czerwonym i niebieskim) na mapach, stanowiących załącznik nr 1 do niniejszej siwz. Szacunkowe ilości kolektorów i przykanalików: IIa – w obszarze – poza aglomeracją - kolektor grawitacyjny –  200 – 3.903,23 m - kolektor tłoczny –  110 – 902,22,0 m przykanaliki –  160 – 804,43 m tłocznie ścieków – 2 IIb – w obszarze aglomeracji kolektor grawitacyjny –  200 – 623,94 m - kolektor tłoczny –  110 – 218,91 m przykanaliki –  160 – 163,74 m tłocznie ścieków - 1 Na projektowanym obszarze kolektory prowadzi się głównie po działkach prywatnych. Kolektor biegnie również w drogach gminnych. Zaprojektowano sieć kanalizacji sanitarnej jako szczelną grawitacyjno – ciśnieniową . Kolektory i przykanaliki są zaprojektowane jako kielichowe (klasyT/8 kN/m2) wykonane z PP lub PCV. Należy zastosować studzienki systemowe z PP. Kolektory tłoczne należy wykonać z PE. Na załamaniach spadków należy zastosować studzienki odpowietrzająco – napowietrzające lub odwadniające. Przejścia przez drogę krajową należy wykonać metodą przecisku w rurze ochronnej. Przykanalik w większości przypadków ma być wprowadzony na posesje na długości ok. 2 m i zakończony studzienką. W nielicznych przypadkach przykanalik wprowadza się na posesję dalej (zgodnie z dokumentacją projektową) – przy dużych odległościach kolektora od zabudowań. Na odcinku wchodzącym w zakres niniejszego zamówienia zaprojektowano 3 przepompownie - tłocznie (w odróżnieniu od pompowni ścieków z pompami zatapialnymi) typu zamkniętego (szczelnego) umieszczone w studni betonowej (beton mrozoodporny, mało nasiąkliwy klasy – 45). Tłocznia powinna być wyposażona w dwie pompy przystosowane do pracy przemiennej oraz być dopuszczone do stosowania w budynkach i ich otoczeniu. Nowe przepompownie muszą być wyposażone w szafy sterownicze umożliwiające uruchomienie systemu wizualizacji i monitoringu, alarmującego świetlnie i akustycznie o nieprawidłowościach pracy urządzenia, pozwalającego na zdalne sterowanie pracą pompowni pracujący w oparciu o pakietową transmisję danych GPRS. System musi pozwalać na monitorowanie pracy przepompowni w trybie rzeczywistym. Sygnały z urządzenia nadawczego przesyłane są na serwer. Na serwerze dokonywany jest zapis i archiwizacja danych. Wszystkie informacje są wizualizowane graficznie na ekranie komputera i w sposób przejrzysty i czytelny charakteryzują monitorowany obiekt. W przypadku wystąpienia awarii, oprócz pojawienia się sygnału na ekranie monitora, użytkownik przepompowni jest dodatkowo powiadamiany o zdarzeniu za pośrednictwem wiadomości tekstowej SMS przesłanej pod wskazane numery telefonów komórkowych. System musi posiadać możliwość sporządzania analizy pracy pompowni na podstawie danych archiwizowanych automatycznie w trakcie pracy pompowni, a także sporządzania raportów za dowolny okres czasu pracy pompowni. Elementy monitoringu na nowych przepompowniach muszą być kompatybilne z istniejącym systemem zamontowanym w ZGK Fabianki, który posiada możliwość rozbudowy. Nie dopuszcza się możliwości zainstalowania równoległego systemu monitorowania. W celu funkcjonowania systemu konieczne jest dostarczenie kart SIM, w których będzie aktywna usługa pakietowej transmisji danych GPRS ze statycznym adresem IP. Dostawca przepompowni ścieków wraz z szafami sterowniczymi i systemem monitoringu musi posiadać zabezpieczona siec APN dla potrzeb systemu monitoringu. Dostawę niniejszych kart telemetrycznych zapewnia dostawca systemu monitoringu. - P10 (cz. IIb) i P11 i P12(cz. IIa) – teren pompowni (tłoczni) – będzie ogrodzony, oświetlony lampą oświetleniową, teren zostanie zagospodarowany. Uwagi dotyczące tłoczni: 1. zbiornik retencyjny tłoczni, separatory, kołnierze, elementy złączne i orurowanie wykonane muszą być ze stali kwasoodpornej- minimum 0H18N9. 2. zastosowanie separatorów prętowych lub klapowych przed każdą pompą. 3. separatory przed każdą pompą usytuowane w świetle tłoczenia ścieków przez każdą pompę 4. tłocznia oraz sterowanie muszą pochodzić od tego samego producenta, nie jest dopuszczalny montaż sterowania innego producenta niż dostawcę tłoczni. 5. sterowanie pracą pomp w tłoczni odbywać się musi za pomocą sondy ultradźwiękowej. 6. tłocznia musi mieć zamontowane zawory zwrotne kulowe kolanowe. Uwagi dotyczące sieci: 1. Jednolitość materiałowa – niedopuszczalne zastosowanie rur od jednego producenta a np. studzienek lub kształtek od innego. 2. Atesty, certyfikaty i dopuszczenia na zastosowane materiały. 3. Zakaz zmiany średnic rurociągów. Zakres zadania przewiduje również między innymi: - rozebranie i odtworzenie istniejących nawierzchni (np. kostki chodnikowej) - zagospodarowania terenu przepompowni - obudowanie kostką studzienek i przepompowni w drogach - wykonanie przyłączy kablowych do przepompowni. - obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem geodezyjnego operatu powykonawczego i rejestracją w Starostwie Powiatowym. oraz inne zawarte w siwz oraz projekcie umowy W zakres zadania nie wchodzą następujące roboty zawarte w dokumentacji projektowej: - odcinki przykanalików od ostatniej studzienki do budynku (np. S31.1 – B4) Uwaga: Projekt główny należy rozpatrywać wraz z aneksami Klauzula społeczna: Zamawiający w niniejszym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r. poz. 1579), polegającą na konieczności zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji niniejszego zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca/Podwykonawca przez cały okres wykonywania umowy zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby świadczące prace związaną z wykonywaniem czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy (z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierskiej, obsługi geodezyjnej oraz administracyjnej). Rodzaj czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia, wykonywanych przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o prace to w szczególności: - roboty budowlane związane wykonaniem kanalizacji sanitarnej (cz. II – czynności określone zostały w przedmiarze robót) oraz roboty budowlane dot. wykonania przydomowych oczyszczalni ścieków (Cz. I. - czynności określone zostały w przedmiarze robót) Uwaga: Przed przystąpieniem do robót strefę robót (dotyczy terenów dróg) należy oznakować zgodnie ze sporządzonym przez Wykonawcę – uzgodnionym i zatwierdzonym projektem czasowej zmiany organizacji ruchu i zabezpieczenia terenu na czas prowadzenia robót w pasie drogowym. Przywołane w dokumentacji technicznej, kosztorysach, sst itd. nazwy producentów materiałów służą wyłącznie do określenia ich ogólnej charakterystyki i nie ograniczają użycia materiałów innych producentów o parametrach nie gorszych od wskazanych w dokumentacji. Nazwy materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w dokumentacji projektowej nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez zamawiającego. Wszędzie tam, gdzie w przedmiocie zamówienia występuje nazwa, norma, aprobata techniczna itp., Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym. W przypadku gdy zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia oznaczeń norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści siwz. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej siwz lub załącznikach do siwz norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Dla I części zamówienia zamawiający nie będzie żądał wadium. 2. Zamawiający dla części I zamówienia będzie żądał wadium w kwocie – 40.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Składanych wraz z ofertą – formularzem ofertowym (wzór stanowi załącznik nr 4 do niniejszej siwz) 1. Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wzór stanowi załącznik nr 5 do niniejszej siwz. W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca 2. Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu - wzór stanowi załącznik nr 6 do niniejszej siwz. W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie podpisuje pełnomocnik/lider lub każdy z wykonawców. 3. Upoważnienie – pełnomocnictwo do podpisania oferty – wzór stanowi załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji.(jeżeli dotyczy). 4. Przygotować kosztorys ofertowy, który należy sporządzić przy pomocy wzoru załączonego przez Zamawiającego- wzór stanowi załącznik nr 3 – cz.IIa i 3-cz.IIb do niniejszej specyfikacji i na zasadach wskazanych w § 12 niniejszej specyfikacji (dotyczy wyłącznie wykonawców składających ofertę dla II części zamówienia) 5. Dowód wniesienia wadium (dotyczy wyłącznie wykonawców składających ofertę dla II części zamówienia) 6. W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, celem udowodnienia, ze będzie dysponował zasobem tych podmiotów w szczególności składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wzór stanowi załącznik nr 7 do niniejszej siwz. Zamawiający wymaga, aby składany dokument w szczególności zawierał następujące informacje: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu - sposobu wykorzystania zasobu innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia, - czy podmiot, na zdolności którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty, których wskazane zdolności dotyczą (podwykonawstwo) II. Oświadczenie składane bez wezwania Zamawiającego w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w ustawie z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów – Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618, 1634) z innymi wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu – wykonawca składa, bez wezwania, w terminie trzech dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych – wzór stanowi załącznik nr 11 do niniejszej siwz W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie oświadczenie musi złożyć każdy wykonawca. III. Na wezwanie zamawiającego: 3. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, złożenia na wezwanie zamawiającego w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt. 1-9 Rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, tj.” 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Uwaga: prosimy o ułożenie dokumentów w ofercie wg powyżej wymienionej kolejności Ofertę i oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126), dotyczące wykonawcy, innych podmiotów na których zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega za zasadach określonych w ustawie Pzp oraz dotyczące podwykonawców należy złożyć w oryginale. Inne dokumenty , o których mowa w rozporządzeniu należy przedłożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem (za zgodność z oryginałem musi być podpisana każda zapisana strona kopii). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w art. § 5 pkt 4 rozporządzenia jw.: składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, które dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć , złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. W przypadku, gdy zachodzi sytuacja wskazana w pkt. III.3 – w stosunku do podmiotów mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – obowiązują odpowiednie przepisy rozporządzenia w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach