Przetargi.pl
Unowocześnienie systemu komunikacji drogowej gminy Bytom Odrzański - remont drogi Tarnów Bycki - Bycz.

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 67-115 Bytom Odrzański, Rynek 1
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 068 3884022
  • Data zamieszczenia: 2009-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    Rynek 1 1
    67-115 Bytom Odrzański
    tel. 068 3884022
    REGON: 00052872900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bytomodrzanski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Unowocześnienie systemu komunikacji drogowej gminy Bytom Odrzański - remont drogi Tarnów Bycki - Bycz.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy w szczególności obejmuje: - Wykonanie 7.520 m2 utwardzonego pobocza z tłucznia łamanego naturalnego o grubości 10 cm po zagęszczeniu, - odtworzenie 4.490 mb rowu z profilowaniem dna i skarp, - wykonanie 17.285 m2 nawierzchni jezdni drogi o szer. zmiennej do 5,0 m w dwóch warstwach: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o grubości 5,0 cm i warstwa wiążąco-profilująca o grubości 4,0 cm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają opis techniczny stanowiący część III niniejszej SIWZ., na który składają się: a)uproszczona dokumentacja techniczna, b)przedmiar robót, c)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 3.3. Ilekroć w dokumentacji technicznej zostały wskazane znaki towarowe (marki), patenty lub pochodzenie (producent) urządzeń (materiałów), zamawiający dopuszcza oferowanie urządzeń (materiałów) równoważnych wyłącznie w takim samym zakresie i w taki sposób, które: a) gwarantują wykonanie robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę, b) posiadają wymagane przez polskie prawo budowlane atesty i aprobaty, c) zapewniają zamontowanie urządzeń o parametrach technicznych nie gorszych od zaprojektowanych pierwotnie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 6.500 PLN (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych) w terminie do dnia 25.01.2010r. do godz. 9.30.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tzn. wykonali z należytą starannością, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie nawierzchni bitumicznej o wartości zamówienia nie mniejszej niż 1.600.000,00 zł. brutto, - dysponują co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia drogowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności odnoszących się do robót objętych zamówieniem, tj. robót drogowych oraz będąca członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt. 9 SIWZ załączonych przez wykonawcę do oferty. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem: formalno-prawnym, ich aktualności i treści, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie się odbywał wg formuły (spełnia - nie spełnia). Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 1.Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 2.Dowód wpłacenia/wniesienia wadium. 3.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodne z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, 4.Dokumenty jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokument ten musi być złożony przez każdego wykonawcę. 5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokumenty te muszą być złożone przez każdego wykonawcę. 6.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje powinny zawierać informacje, określające zakres, termin wykonania oraz wartość wykonanych prac). 7.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, zgodny z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 9.8., wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 9.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane wraz z aktualnym zaświadczeniem o ich przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, 10. Dane wyjściowe do kosztorysowania, natomiast kosztorys ofertowy Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. 11.Dokumenty jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bytom.sbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach