Przetargi.pl
Konserwacja i utrzymanie miejskiej sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Ciechanów w 2010 roku

Gmina Miejska Ciechanów reprezentowana przez Prezydenta Miasta Ciechanów ogłasza przetarg

  • Adres: 06-400 Ciechanów, Plac Jana Pawła II 6
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 023 6749200 , fax. 0 23 672 29 63
  • Data zamieszczenia: 2009-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Ciechanów reprezentowana przez Prezydenta Miasta Ciechanów
    Plac Jana Pawła II 6 6
    06-400 Ciechanów
    tel. 023 6749200, fax. 0 23 672 29 63
    REGON: 13037782400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.umciechanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i utrzymanie miejskiej sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Ciechanów w 2010 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i utrzymanie sieci deszczowej, obejmujące: 1. Przegląd sieci, ocenę stanu zanieczyszczenia i zakwalifikowanie do czyszczenia 2. Czyszczenie sieci: - mechaniczne - kanałów sieci deszczowej, - mechaniczne i ręczne - wpustów i krat, - mechaniczne - studni rewizyjnych. 3. Dokonywanie remontów i napraw, niezbędnych do zachowania bezpieczeństwa i właściwego funkcjonowania miejskiej sieci kanalizacji deszczowej. 4. Inspekcja sieci deszczowej kamerą. Ciechanów posiada ok. 57 km sieci kanalizacji deszczowej. Stan techniczny sieci jest bardzo różny. Występują sieci w dobrym stanie technicznym (zwłaszcza te wybudowane w ostatnich latach) jak i sieci zniszczone, z przeciwspadkami, poprzerastane korzeniami drzew, wymagające przebudowy, które ze względu na ograniczone środki finansowe muszą nadal funkcjonować w obecnym stanie. Przez teren Gminy Miejskiej Ciechanów przebiegają drogi czterech kategorii: krajowe, wojewódzkie, powiatowe i gminne. Jedynie drogi gminne (a więc i sprawy związane z odprowadzeniem wód opadowych) są w naszym zarządzie. Pozostali zarządcy dróg dokonują robót eksploatacyjnych swoich sieci deszczowych we własnym zakresie. Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie w 2010r. zamówienia p.n. Konserwacja i utrzymanie miejskiej sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Ciechanów w 2010r. bezpośrednio przed otwarciem ofert. Kwota ta zostanie wprowadzona do umowy i zostanie sporządzony przez zamawiającego, przy współudziale wykonawcy, harmonogram prac (jako załącznik do umowy), który będzie zawierał podział kwoty ujętej w budżecie miasta w rozbiciu na: 1. Przegląd sieci, ocenę stanu zanieczyszczenia i zakwalifikowanie do czyszczenia. 2. Mechaniczne i ręczne czyszczenie sieci w następujących okresach rozliczeniowych: - od 1 kwietnia do 30 czerwca, - od 1 lipca do 30 września, - od 1 października do 20 grudnia 3. Całoroczne wykonywanie remontów i napraw sieci deszczowej. Konserwacja i utrzymanie sieci deszczowej odbywało się będzie w okresach kwartalnych, po uprzednim przeglądzie sieci, zakwalifikowaniu do czyszczenia i ustaleniu poziomu zanieczyszczenia (protokoły z przeglądów). Rozliczenie robót nastąpi po wykonaniu robót i ich odbiorze (protokoły odbiorów) w oparciu o ceny jednostkowe czyszczenia kanału lub jego elementów, uzależnione od średnicy kolektora i stopnia zamulenia, a wynikające z formularza cenowego. Ceny jednostkowe zostaną skalkulowane na podstawie KNR 4-05. Wykonawca będzie wykonywał również sporadyczne pilne, nieplanowane czyszczenie sieci po zgłoszeniu przez zamawiającego. W propozycjach cenowych należy uwzględnić fakt, że Wykonawca będzie pokrywał koszty przyjęcia odpadów (z czyszczenia sieci): ciekłych na oczyszczalnię ścieków, a stałych na składowisko odpadów. Zamawiający może żądać do wglądu rachunki za wywóz odpadów w celu wyeliminowania nielegalnych zrzutów. Zapłata za przegląd sieci, zakwalifikowanie do czyszczenia i ustalenie poziomu zanieczyszczenia dokonywana będzie w oparciu o cenę jednostkową 1 godz. przeglądu, wynikającą z formularza cenowego. Niezbędne naprawy i remonty sieci deszczowej zgłaszane będą wykonawcy robót pisemnie lub telefonicznie, faxem itp. Rozliczenie tych robót nastąpi w oparciu o kosztorys sporządzony na podstawie katalogów KNR przy użyciu parametrów do kosztorysowania wynikających z formularza cenowego. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do faktury zakupu materiałów, użytych do remontu sieci deszczowych i przyjętych do kosztorysu. Przystąpienie do zabezpieczenia szczególnie niebezpiecznych miejsc awarii oraz przystąpienie do pilnego, nieplanowanego czyszczenia sieci nastąpi w terminie nie dłuższym niż 2 godziny od momentu zgłoszenia. Usunięcie awarii nastąpi w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Ponadto wykonawca określi również w formularzu cenowym cenę inspekcji 1mb. kanału deszczowego kamerą wraz z nagraniem na kasecie magnetowidowej lub płycie DVD. Zamawiający nie przewiduje planowanej inspekcji kolektorów kamerą, nie należy jednak wykluczać pilnej potrzeby wykonania takiej czynności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 904700002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu - W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadania wiedzy i doświadczenia; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia (lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia), rozumiane jako: - co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej co najmniej w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych (lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie przepisów wcześniejszych) i załączonym zaświadczeniem o przynależności do właściwej okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, - dysponują co najmniej (warunek konieczny): 1 samochód specjalistyczny typu WUKO SW i 1 samochód typu WUKO SC lub 1 samochód uniwersalny typu WUKO SCK; - wykonali lub wykonują co najmniej jedno zamówienie o wartości i przedmiocie podobnym do wymaganego przez Zamawiającego d) sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na okres co najmniej podpisania umowy (wykonywania zamówienia); e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków dokonana będzie w oparciu o oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć wykonawca zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: a) wypełniony formularz oferty na załączniku nr 1 do SIWZ. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) dokument potwierdzający uprawnienie osób do podpisania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów rejestrowych. d) oświadczenie w sprawie spełnienia przez wykonawcę warunków art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych na załączniku nr 2 do SIWZ. e) oświadczenie w sprawie spełniania przez wykonawcę warunków niepodlegania wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych na załączniku nr 3 do SIWZ. f) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. g) informacja - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na załączniku nr 4 do SIWZ wraz z dokumentem potwierdzającym przygotowanie zawodowe co najmniej jednej osoby do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej (lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie przepisów wcześniejszych) i załączonym zaświadczeniem o przynależności do właściwej okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. h) w przypadku niedysponowania potencjałem osobowym i technicznym - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń lub osób zdolnych do wykonania zamówienia na załączniku nr 5 i) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń (sprzętu) którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (warunek konieczny: 1 samochód specjalistyczny typu WUKO SW i 1 samochód typu WUKO SC lub 1 samochód uniwersalny typu WUKO SCK) - na załączniku nr 6 do SIWZ j) formularz cenowy wraz z załączonym kosztorysem cen jednostkowych na zał. nr 7 do SIWZ. k) doświadczenie zawodowe - wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie (w tym co najmniej jedno zamówienie o wartości i przedmiocie podobnym do wymaganego przez Zamawiającego) - na załączniku nr 8. l) akceptacja tekstu projektu umowy poprzez jego podpisanie na załączniku nr 9 do SIWZ. m) polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku muszą wykazać, że warunki dotyczące zdolności ekonomiczne i posiadanej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami spełniają łącznie. 3. Wykonawcy mający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składają dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 19 mają 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umciechanow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach