Przetargi.pl
Umowa ramowa na wyceny nieruchomości

Urząd Gminy Komorniki ogłasza przetarg

  • Adres: 62-052 Komorniki, ul. Stawna 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8107751 , fax. 061 8107985
  • Data zamieszczenia: 2009-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Komorniki
    ul. Stawna 1 1
    62-052 Komorniki, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8107751, fax. 061 8107985
    REGON: 00053862700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.komorniki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Umowa ramowa na wyceny nieruchomości
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: umowa ramowa na wyceny nieruchomości w gminie Komorniki na rok 2009
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Którzy przedstawili wykaz operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości wykonanych od 1 stycznia 2008 roku do dnia wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia. 1.4 Którzy wykazali doświadczenie zawodowe przy opracowaniu wycen na potrzeby Samorządów. 1.5 Którzy przedstawią listy referencyjne z urzędów dla których sporządzali wyceny. 1.6 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w pkt. 1.1 do 1.6. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz kwalifikacja wykonawców. 3.1.Spełnienie warunków udziału w postępowaniu będzie oceniane na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymaganych w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia- nie spełnia. 3.2.Ocenie punktowej podlegać będzie doświadczenie Wykonawcy, na podstawie wykazu operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości i dołączonych dokumentów potwierdzających, że ww. operaty zostały wykonane z należytą starannością. 3.2.1.Wykonawca za każde poświadczone wykonanie zlecenia/zleceń na operaty szacunkowe na wycenę nieruchomości z należytą starannością ponad wymagane minimum dla jednego zamawiającego, otrzyma 1 punkt. 3.2.2.Wykonawca za operaty szacunkowe na wycenę nieruchomości wykonane z należytą starannością o wartości: - do 50 000 zł otrzyma 1 pkt. - od 50 000 zł do 100 000 zł otrzyma 2 pkt - od 100 000 zł do 150 000 zł otrzyma 3 pkt - powyżej 150 000 zł otrzyma 4 pkt 3.2.3.Wykonawca za wykazane wykonanie zlecenia na operaty szacunkowe na wycenę nieruchomości dla jednostki samorządu terytorialnego otrzyma 3 pkt
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykonawca chcący uczestniczyć w niniejszym postępowaniu składa pisemny wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zgodnie z art. 27 ust. 5 Prawa zamówień publicznych informacja o złożeniu tego wniosku może być przekazana telefonicznie przed upływem terminu składania wniosków określonego w pkt. XI niniejszego ogłoszenia. Wniosek uważa się za złożony w terminie jeżeli przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu został on wysłany w formie pisemnej a Zamawiający otrzyma go nie później niż w terminie 7 dni od dnia upływu terminu składania wniosków. B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: b.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. b.2) kopię posiadanych uprawnień rzeczoznawcy majątkowego b.3) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień-pełnomocnictw osób składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. b.4) oświadczenie ze oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych b.5) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: c.1) Wykaz wykonanych operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości w okresie od 1 stycznia 2008 roku do dnia wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością operatom szacunkowym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie - zał. Nr 1. D. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów d.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem (za zgodność z oryginałem).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.komorniki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach