Przetargi.pl
Umowa ramowa dotycząca wykonania remontów lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi

Zarząd Lokali Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 90514 Łódź, Al. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 652 96 70 , fax. 42 652 77 24
  • Data zamieszczenia: 2018-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Lokali Miejskich
    Al. Tadeusza Kościuszki 47
    90514 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 652 96 70, fax. 42 652 77 24
    REGON: 36375254600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlm.lodz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Umowa ramowa dotycząca wykonania remontów lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    5.1. Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej obejmującej wykonywanie remontów w około 600 lokalach mieszkalnych, użytkowych, pomieszczeniach tymczasowych i częściach wspólnych budynków wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi w branży ogólnobudowlanej, elektrycznej i instalacyjnej w ramach zamówień cząstkowych (wykonawczych). Zakres robót obejmuje w szczególności: - roboty demontażowe, rozbiórkowe, - roboty murowe, - roboty odgrzybieniowe, izolacyjne, iniekcje, impregnacje, - roboty tynkowe, wewnętrzne (w tym przygotowanie starych tynków do malowania), - roboty gipsowe i z prefabrykatów gipsowych (ściany, okładziny ścian i sufitów z płyt gipsowo- kartonowych na ruszcie stalowym z wypełnieniem wełną mineralną), - wewnętrzne roboty malarskie, - podkłady pod posadzki (naprawa, remont, wymiana), - roboty posadzkowe, wykładzinowe i okładzinowe, - remont stolarki okiennej i drzwiowej, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - roboty zduńskie, wymiana piecy węglowych przenośnych i przenośnych kuchni węglowych - wymiana instalacji elektrycznej, - naprawa, wymiana instalacji wodociągowej z osprzętem i urządzeniami ( wymiana kranów, baterii itp.), - naprawa, wymiana instalacji kanalizacyjnej z osprzętem i urządzeniami (wymiana syfonów, zlewów, zlewozmywaków, muszli ustępowych, desek sedesowych, brodzików, wanien itp.), - doszczelnienie, wymiana wewnętrznej instalacji gazowej z wymianą osprzętu i urządzeń (elastyczne przyłącza, kuchnie gazowe, bojlery, piece dwufunkcyjne, itp..), - remont naprawa wymiana wewnętrznej lokalnej instalacji CO. i CWU przy zastosowaniu piecy dwufunkcyjnych z wymianą osprzętu i urządzeń ( piece CO., grzejniki itp.), - doszczelnienie, montaż wkładów kwasoodpornych, - uzyskanie pozytywnych opinii kominiarskich na zakończenie robót remontowych, - wytworzenie dokumentów odbiorowych instalacji oraz dokumentów związanych z koniecznością zawarcia umów przez przyszłych mieszkańców z dostawcami mediów (próby szczelności: wod-kan, gaz oraz skuteczność zerowania instalacji elektrycznej i rezystancji izolacji). 5.2. Miejsce realizacji, szczegółowy zakres robót oraz warunki płatności będą każdorazowo precyzowane przez Zamawiającego przy składaniu zamówienia w zakresie umowy ramowej. Ilość lokali jest wartością szacowaną i nie może być podstawą roszczenia wobec Zamawiającego z tytułu nie wywiązania się z umowy ramowej. W ramach poszczególnych zamówień Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót zgodnie z: - przedmiarami robót / kosztorysami nakładczymi/ Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, stanowiącymi załączniki do poszczególnych zamówień; - wymaganiami technicznymi ujętymi w normach państwowych i innych Rozporządzeniach, w zakresie wykonania robót oraz ich odbioru końcowego. Zamawiający w przedmiocie zamówienia będzie wymagał od Wykonawcy: 1) prowadzenia robót budowlanych pod ścisłym nadzorem osób uprawnionych, posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub architektonicznej oraz przynależnych do właściwej izby samorządu zawodowego i przy udziale inspektorów wyznaczonych przez Zamawiającego; 2) stosowania materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; 3) okresu gwarancyjnego na wykonane roboty budowlane - min. 24 miesiące, na stolarkę okienną 60 miesięcy; 4) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47 poz. 401, ze zm.); 5) odpowiedzialności za jakość wykonanych robót oraz ich zgodność z dokumentacją; 6) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów w zakresie p/poż; 7) odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych robót; 8) przestrzegania praw osób trzecich, gdyż wszelkie spory z tego wynikające mogą być rozstrzygane na drodze sądowej w sądach powszechnych. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 1332), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 459 ze zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017r. poz. 1579 ze zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach