Przetargi.pl
Umocnienie korony wału przeciwpowodziowego rzeki Warty w m. Częstochowa odcinek P-VIII w km 9+164 - 10+361 węzła częstochowskiego

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej ogłasza przetarg

  • Adres: 61-760 Poznań, ul. Szewska 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8567706 , fax. 061 8525731
  • Data zamieszczenia: 2009-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej
    ul. Szewska 1 1
    61-760 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8567706, fax. 061 8525731
    REGON: 00007924300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzgw.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Administracja Rządowa Niezespolona - Gospodarka Wodna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Umocnienie korony wału przeciwpowodziowego rzeki Warty w m. Częstochowa odcinek P-VIII w km 9+164 - 10+361 węzła częstochowskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Umocnienie korony odcinka P-VIII wału przeciwpowodziowego rzeki Warty w km 9+164 - 10+361 węzła częstochowskiego polegać będzie na wykonaniu robót remontowych mających na celu odtworzenie stanu pierwotnego, a nie stanowiących bieżącej konserwacji, przy dopuszczeniu wyrobów budowlanych innych niż użyto w stanie pierwotnym. W wyniku przeprowadzonych robót nastąpi umocnienie korony wału i doprowadzenie jego parametrów technicznych do wymogów Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 20 kwietnia 2007 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budowle hydrotechniczne i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 86, poz. 579), bez zmiany jego trasy. Roboty będą polegać na umocnieniu korony wału gruntem kontrolowanym (kliniec kamienny, miał kamienny) oraz dohumusowaniu korpusu. Przy remoncie przedmiotowego odcinka wału przeciwpowodziowego przewiduje się następującą kolejność robót: - wbudowanie gruntu mineralnego z dowozu na koronie wału, - humusowanie korpusu wału
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452462005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą brać udział wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: a) posiadają uprawienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, to jest: 1) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 2 roboty, których przedmiotem jest wykonanie robót odpowiadających swoim rodzajem zamówieniu. Przez roboty odpowiadające swoim rodzajem zamówieniu należy rozumieć wykonanie robót polegających na remoncie, modernizacji lub budowie wałów p. powodziowych kl. I lub II. 2) wskażą do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: - kierownik lub osoba prowadząca roboty ma posiadać uprawnienia wykonawcze w zakresie budowli hydrotechnicznych względnie melioracji wodnych; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych dokumentów oraz oświadczeń, których wykaz zawiera punkt poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy są zobowiązani załączyć do oferty następujące dokumenty: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ÷ 3 ustawy Prawo zamówień publicznych według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, b) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, c) wykaz wykonanych robót sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, d) wykaz osób/podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu niniejszego zamówienia sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ oraz dokumenty: kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień oraz kopia zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku nie dysponowania potencjałem kadrowym opisanym powyżej w punkcie 1.b.2) wykonawca winien wskazać w załączniku nr 5 osoby, którymi będzie dysponował do wykonania niniejszego zamówienia i dołączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do ich udostępnienia. e) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605), uwzględniającym zmiany wprowadzone rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 188, poz. 1155 ), zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 2 ww. Rozporządzenia - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. f) stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, g) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 3. Oświadczenia i dokumenty wskazane w punktach 2 lit. b), 2 lit. e) powinny być złożone przez każdy podmiot. 4. Oświadczenia i dokumenty wskazane w punktach 2 lit. a), 2 lit. c), 2 lit. d), składają łącznie wszyscy Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzgw.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach