Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad ogłasza przetarg
- Adres: 00-848 Warszawa, ul. Żelazna 59
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. (022) 375 86 21 , fax. (022) 375 86 21, 3758803
- Data zamieszczenia: 2011-11-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
ul. Żelazna 59 59
00-848 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. (022) 375 86 21, fax. (022) 375 86 21, 3758803
REGON: 01751157500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Umieszczenie (insertowanie) gotowych publikacji w tytułach prasowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Umieszczenie (insertowanie) przygotowanych przez GDDKiA: 630 tys. egzemplarzy map robót i utrudnień na drogach krajowych; 650 tys. egzemplarzy mapy zimowego utrzymania dróg krajowych oraz 250 tys. książeczki Drogi do Przyrody - w prasie codziennej w co najmniej jednym, ale nie więcej niż dwóch, tytułach wysokonakładowych, płatnych, ukazujących się co najmniej 5 razy w tygodniu dziennikach ogólnopolskich. Publikacje muszą być zainsertowana w pełnym nakładzie zaproponowanego wydania każdego z zaproponowanych dzienników. W przypadku, kiedy po zainsertowaniu danej publikacji w pełnym nakładzie jednego lub dwóch dzienników, do zainsertowania pozostanie mniejsza liczba egzemplarzy danej publikacji niż nakład każdego z dwóch zaproponowanych dzienników wówczas wykonawca zainsertuje pozostałą liczbę egzemplarzy danej publikacji w niepełnym nakładzie wydania jednego z dwóch dzienników Wykonawca zapewni transport powyższych wydawnictw ze wskazanych przez Zamawiającego magazynów do miejsc, gdzie materiały będą umieszczane w wybranych tytułach prasowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793400009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł (dwa tysiące złotych 00/100).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Nawiązanie współpracy z youtuberami i/lub vlogerami jako ambasadorami kampanii Projektu Zapobieganie zakażeniom HCV
Dodano: 2016-05-12 - Zorganizowanie, przeprowadzenie i obsługa imprez plenerowych promujących program Owoce i warzywa w szkole
Dodano: 2016-05-06 - Realizacja kampanii w Internecie poświęconej promocji źródeł informacji o Funduszach Europejskich
Dodano: 2016-04-14 - Kampania informacyjno-promocyjna Centrum Pieniądza NBP
Dodano: 2016-04-08 - Opracowanie i realizacja kampanii promocyjno - informacyjnej w ramach międzynarodowej rywalizacji rowerowej ECC 2016 oraz w ramach kampanii Rowerowy Maj oraz produkcja i dystrybucja materiałów reklamowych i edukacyjnych w ramach ww. kampanii
Dodano: 2016-03-18 - Dostawa upominków reklamowych, tablic informacyjnych i akcesoriów promocyjnych Postępowanie nr WEiTI/21/F/ZP/2015/1030
Dodano: 2015-11-24 - Dostawa upominków reklamowych i drukowanie materiałów informacyjnych dot. projektu Postępowanie nr WEiTI/15/F/ZP/2015/1030
Dodano: 2015-10-28 - Realizacja kampanii w Internecie poświęconej promocji źródeł informacji o Funduszach Europejskich
Dodano: 2015-10-09 - Realizacja kampanii w Internecie poświęconej promocji źródeł informacji o Funduszach Europejskich
Dodano: 2015-09-30 - Przygotowanie materiałów promocyjnych na potrzeby Krajowego Punktu Kontaktowego Programów Badawczych UE
Dodano: 2015-08-19