Zespół Szkół Nr 1 im. Melchiora Wańkowicza ogłasza przetarg
- Adres: 05-870 Błonie, Łąki
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 725 48 48, , fax. 22 725 48 48
- Data zamieszczenia: 2020-04-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Nr 1 im. Melchiora Wańkowicza
Łąki 2
05-870 Błonie, woj. mazowieckie
tel. 22 725 48 48, , fax. 22 725 48 48
REGON: 35085000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs1-blonie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Umiejętności, kwalifikacje i praca” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej X „Edukacja dla rozwoju regionu”, działania 10.3 „Doskonalenia zawodowe”, poddziałania 10.3.1 „Doskonalenia zawodowe uczniów” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa wyposażenia do pracowni dla zawodu technik technologii żywności (cukiernik). 1. Piec cukierniczy konwekcyjny z komorą rozrostową – 1 sztuka, 2. Aparatura kontrolno – pomiarowa stosowana w przetwórstwie żywności: termometr, higrometr, psychrometr, waga, manometr – 5 zestawów, 3. Chłodziarka lub szafa chłodnicza – 1 sztuka, 4. Wózek z platformą stałą – 2 sztuki, 5. Lodówka – 2 sztuki, 6. Przesiewacz lub sito do mąki – 6 sztuk, 7. Ubijaczka cukiernicza – 2 sztuki, 8. Zestaw naczyń do przygotowania surowców – 6 zestawów, 9. Drobny sprzęt cukierniczy: nożyki, skrobki, formy, blachy arkuszowe, deski rozrostowe, zdobniki, worki cukiernicze, wałki, radełka- 12 zestawów 10. Stół laboratoryjny – 5 sztuk, 11. Piknometr – 6 sztuk, 12. Termometr – 6 sztuk, 13. Waga elektroniczna – 6 sztuk, 14. Miarki do płynów – 6 zestawów, 15. Zestaw form, blach – 6 zestawów. Dostawa wyposażenia do pracowni dla zawodu technik mechatronik: 1. Sprężarka powietrza – 1 sztuka, 2. Czujnik położenia zbliżeniowy – 10 sztuk, 3. Zasilacz 24 DC – 1 sztuka, 4. Generator funkcyjny – 3 sztuki, 5. Autotransformator – 3 sztuki, 6. Zestaw elementów elektropneumatyki TP 201 – 1 sztuka, 7. Multimetr cyfrowy – 3 sztuki, 8. Oscyloskop cyfrowy – 3 sztuki, 9. Czujnik obecności – pojemności – 5 sztuk. Dostawa wyposażenia do pracowni dla zawodu technik logistyk oraz dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem: 1. Urządzenie do oznaczania i identyfikowania ładunków – czytnik kodów kreskowych – 2 sztuki, 2. Drukarka kodów kreskowych i etykiet logistycznych – 1 sztuka, 3. Komputer przenośny z oprogramowaniem biurowym z dostępem do Internetu – 2 sztuki, 4. Komputer przenośny z pakietem programów biurowych oraz programami do prowadzenia gospodarki magazynowej – 10 sztuk, 5. Projektor multimedialny – 2 sztuki, 6. Ekran projekcyjny – 1 sztuka, 7. Tablica flipchart – 1 sztuka, 8. Drukarka – 2 sztuki, 9. Drukarka 3D + materiały do drukowania – 2 sztuki, 10. Oprogramowanie do tworzenia grafiki – Pakiet Adobe – opłata roczna – 10 sztuk, 11. Wprowadzenie do Maya – oprogramowanie – abonament – 10 sztuk. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162110-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a. Kompetencji lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – według wzoru załączniku nr 3 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy wykonawca w celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć do oferty oddzielne oświadczenie wstępne o którym mowa w rozdziale VI pkt. 1 SIWZ. 2. W przypadku, gdy wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, wykonawca zobowiązany jest: a. zamieścić informację o tych podmiotach we wstępnym oświadczeniu wykonawcy składanym na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu i niepodległa wykluczeniu – załącznik nr 3 do SIWZ. b. złożyć oświadczenie, że w stosunku do podmiotu na którego zasoby powołuje się w niniejszym postępowaniu nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania – załącznik nr 3 do SIWZ c. złożyć dokumenty, a w szczególności zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – na lub według załącznika nr 4 do SIWZ – które określą w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego - zakres i okres innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienie publicznego - czy podmiot na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczącym wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, wraz z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w postępowaniu (na lub według załącznika nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązanie z innym wykonawcą nie prowadzi do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa modeli anatomicznych (manekinów, trenażerów, fantomów) w podziale na pakiety, znak sprawy AEZ/S-180/2023
Dodano: 2024-02-12 - Dostawa modeli anatomicznych (manekinów, trenażerów, fantomów) w podziale na pakiety, znak sprawy AEZ/S-108/2023
Dodano: 2023-11-02 - Dostawa modeli anatomicznych (manekinów, trenażerów, fantomów) w podziale na pakiety, znak sprawy AEZ/S-108/2023
Dodano: 2023-09-01 - Doposażenie szkół i placówek kształcenia zawodowego w sprzęt i materiały dydaktyczne do realiz.kształcenia w ZS Nr 1 i w CEZiU „Kopernik” w Wyszkowie w ramach projektu„Dobre kompetencje-lepszy start”
Dodano: 2023-06-16 - Dostawa modeli anatomicznych (manekinów, trenażerów, fantomów) w podziale na pakiety znak sprawy AEZ/S-020/2023
Dodano: 2023-04-21 - Dostawa modeli anatomicznych (manekinów, trenażerów, fantomów) w podziale na pakiety znak sprawy AEZ/S-020/2023
Dodano: 2023-03-09 - Zakup i dostawa wyposażenia dla szkół w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”
Dodano: 2022-07-26 - Przetarg nieograniczony na dostawę wyposażenia w Zespole Szkół nr 1 im. Melchiora Wańkowicza w Błoniu w ramach projektu pn.: „Umiejętności, kwalifikacje i praca” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej X „Edukacja dla rozwoju regionu”, działania 10.3 „Doskonalenia zawodowe”, poddziałania 10.3.1 „Doskonalenia zawodowe uczniów”
Dodano: 2022-04-20 - Dostawa pomocy do programowania przeznaczonych dla Szkół Podstawowych Dzielnicy Białołęka w podziale na części
Dodano: 2021-03-29 - Dostawa pomocy do programowania przeznaczonych dla Szkół Podstawowych Dzielnicy Białołęka w podziale na części
Dodano: 2020-12-29