Gmina Świerklany ogłasza przetarg
- Adres: 44-264 Jankowice, ul. Świerklańska 54
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 4327500 , fax. 032 4327509
- Data zamieszczenia: 2015-06-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Świerklany
ul. Świerklańska 54 54
44-264 Jankowice, woj. śląskie
tel. 032 4327500, fax. 032 4327509
REGON: 27625900800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.swierklany.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ukończenie budowy budynku użyteczności publicznej na potrzeby Urzędu Gminy Świerklany oraz niektórych jednostek organizacyjnych Gminy wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje ukończenie budowy budynku użyteczności publicznej na potrzeby Urzędu Gminy Świerklany oraz jednostek organizacyjnych gminy tj. -Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, -Gminnego Zespołu Obsługi Placówek Oświatowych, -Gminnego Zakładu Wodociągów i Kanalizacji, -Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej. Lokalizacja budynku: Świerklany, na działkach zlokalizowanych pomiędzy ul. Kościelną i ul. Kościuszki, w bezpośrednim sąsiedztwie Ośrodka Zdrowia w Świerklanach (rejon skrzyżowania ul. Kościelnej, Kościuszki i Boryńskiej) Parametry budowanego budynku: -powierzchnia zabudowy: 804,64 m2 -powierzchnia użytkowa: 2.473,71 m2 -kubatura budynku: 9.020,50 m3 Opis konstrukcji: Projektowany budynek posiada konstrukcję ścianowo-płytową. Układ nośny jest złożony. Elementy pionowe konstrukcji tj. ściany zewnętrzne kondygnacji przyziemia, ściany poprzeczne elementu łączącego skrzydła budynku, ściany pionu komunikacyjnego, windy i szachty oraz, jako uzupełnienie układu nośnego, słupy zaprojektowano jako żelbetowe. Jako żelbetowe zaprojektowano również elementy poziome konstrukcji: stropy międzykondygnacyjne, belki obwodowe i podciągi. Fundamenty zostały zaprojektowane w formie żelbetowej płyty fundamentowej o grubości 50 cm, w technologii betonu wodoszczelnego. Ściany fundamentowe zaprojektowano jako żelbetowe w technologii betonu wodoszczelnego. Stropy zaprojektowano jako płyty żelbetowe monolityczne, wsparte na ścianach nośnych oraz podciągach żelbetowych. Ściany zewnętrzne i wewnętrzne nośne zaprojektowano jako murowane z bloków piaskowo-wapiennych. Schody wewnętrzne zaprojektowano jako żelbetowe, monolityczne. Płyty biegów schodowych oraz płyty spocznikowe jako elementy ciągłe z płytami stropowymi poszczególnych kondygnacji. Dach wielospadowy o konstrukcji płatwiowo - kleszczowej wsparty na płatwiach pośrednich pokryty dachówką ceramiczną oraz balchodachówką z posypką. Nad poprzeczną częścią komunikacyjną oraz nad szybem windy zaprojektowano dach w postaci stropodachu pełnego. Inwestycja będzie obejmowała swoim zakresem również roboty związane z zagospodarowaniem terenu, w tym budowę: -parkingu, -dróg dojazdowych, -dojść i placów oraz terenów zielonych, -przebudowę odcinka ul. Kościuszki, -placu manewrowego dla wozu strażackiego. W zakresie inwestycji będzie również wykonanie przyłącza wody i kanalizacji sanitarnej oraz budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z odwodnieniem terenu działki i fragmentu ul. Kościuszki. Budynek wyposażony będzie w następujące instalacje: -wodno-kanalizacyjną, -gazową, -c.o. i c.w.u. wraz z technologią kotłowni, -wentylacji i klimatyzacji, -elektryczną, odgromową i oświetlenia zewnętrznego, -informatyczną, teletechniczną i okablowania strukturalnego LAN, -sygnalizacji włamania i napadu SSWIN, kontroli dostępu KD, Audio Video i CCTV, -sygnalizacji pożaru i oddymiania SAP. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania i montażu fasady przeszklonej o konstrukcji słupowo-ryglowej przedstawi Inwestorowi zastępczemu do akceptacji szczegółowy projekt technologiczny wykonania ww. fasady, wykonany na podstawie dokumentacji systemowej wybranego przez siebie producenta. W projekcie powinny być określone kształtowniki aluminiowe na słupy i rygle, akcesoria do mocowania słupów do konstrukcji budynku i rygli oraz schemat rozmieszczenia punktów mocowania konstrukcji ściany do konstrukcji budynku. W projekcie powinny być określone wszystkie pozostałe materiały i elementy ściany, szczegóły połączeń i uszczelnień pomiędzy elementami ściany a konstrukcją budynku oraz sposób wentylacji i odwodnień ściany. Projekt winien uwzględniać wymagania wynikające z funkcji, lokalizacji i geometrii budynku oraz spełniać obowiązujące normy i przepisy techniczno-budowlane oraz warunki określone w dokumentacji projektowej. Dokumentacja ta będzie sporządzona na koszt Wykonawcy. Koszt dokumentacji należy ująć w kosztach pośrednich. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót przedstawi Inwestorowi zastępczemu do akceptacji projekt organizacji placu budowy. Wykonawca po zakończeniu budowy uzyska na rzecz Zamawiającego decyzję o pozwoleniu na użytkowanie oraz poniesie wszystkie związane z tym koszty. Wykonawca wykona na swój koszt wszystkie zalecenia wynikające z protokołów takich organów jak Państwowa Inspekcja Sanitarna, Państwowa Straż Pożarna i Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego, a wynikające z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Wykonawca wykona na koszt Zamawiającego wszystkie zalecenia wynikające z protokołów takich organów jak Państwowa Inspekcja Sanitarna, Państwowa Straż Pożarna i Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego, a nie wynikające z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Opis elementów wykonanych w ramach I kontraktu: -izolacja płyty fundamentowej z mat bentonitowych, -płyta fundamentowa żelbetowa, -część ścian fundamentowych żelbetowych, -strop żelbetowy nad częścią pomieszczeń, -płyta dolna muru oporowego M01, -uziomy powierzchniowe z bednarki ocynowanej St0S 30 x 4 mm, -wypusty uziomów fundamentowych z bednarki nierdzewnej. Budowa została przerwana w lutym 2015 r. w związku z odstąpieniem przez Gminę Świerklany od umowy z wykonawcą. Rysunki z dokumentacji powykonawczej, stanowiące jednocześnie inwentaryzację wykonanych robót w ramach pierwszego kontraktu, stanowią załącznik nr 5 do SIWZ. Zdjęcia z realizacji I kontraktu stanowią załącznik nr 6 do SIWZ. Odpowiedzi na pytania zadane przez Wykonawców w pierwszym przetargu stanowią Załącznik nr 11 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załącznikach do niniejszej SIWZ: 1. dokumentacji projektowej, 2. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 3. projektu organizacji ruchu na czas robót, 4.istotnych postanowieniach umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawcy, którzy zostaną zaproszeni do złożenia ofert, zobowiązani będą do wniesienia wadium w wysokości 350.000,00 zł. (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) na okres co najmniej równoważny okresowi związania ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja i rękojmia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.swierklany.pl/wiadomosci/7475/lista/ogloszenia_o_zamowieniach_i_konkursach_rok_2015
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Pyskowicach - adaptacja skrzydła wschodniego i modernizacja dachu
Dodano: 2016-07-27 - Remont schodów zewnętrznych w 5 jednostkach skarbowych województwa śląskiego, ZKP-9/2016
Dodano: 2016-07-27 - Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul.Krawczyka 7a w Mikołowie
Dodano: 2016-07-27 - Remont pokoi i przedpokoi w DS. Babilon. Oznaczenie sprawy: OZ/B/16/26/MW
Dodano: 2016-07-26 - Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Gminie Bieruń - Szkoły Podstawowej nr 1 oraz Domu Kultury GAMA - zadanie nr 1 : termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 1.
Dodano: 2016-07-26 - Budowa budynku administracyjnego w PSG Bielsko - Biała
Dodano: 2016-07-22 - Remont podwórza w rejonie ulic Jordana 13-13D, Skłodowskiej 39-49 i Poniatowskiego 22-30 w Katowicach
Dodano: 2016-07-13 - Remont dachu krytego papą termozgrzewalną wraz z remontem instalacji elektrycznej i malowaniem klatek schodowych w budynku przy ul. Damrota 3, 3a w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2016-07-07 - Remont mieszkań - Gwardii Ludowej 21/10, Podgórze 9/7, Podgórze 18/2, Rudzka 2/3, Rudzka 2/4 w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2016-07-07 - Roboty remontowe w nieruchomościach zarządzanych przez KZGM w Katowicach
Dodano: 2016-07-05