Przetargi.pl
Udzielenieeeeeeeo obsuga kredytu długggggeminowego do wyskosci 835 000,00zł (słownie: osiemset trzydzieści pieć tysiecy zł)

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 08445 Osieck, ul. Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6857026 w. 14 , fax. 256 857 090
  • Data zamieszczenia: 2018-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Rynek 1
    08445 Osieck, woj. mazowieckie
    tel. 025 6857026 w. 14, fax. 256 857 090
    REGON: 54171800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osieck.pl; www.bip.osieck.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenieeeeeeeo obsuga kredytu długggggeminowego do wyskosci 835 000,00zł (słownie: osiemset trzydzieści pieć tysiecy zł)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu na lata 2018-2019 do maksymalnej wysokości 835.000,00 zł (słownie: osiemset trzydzieści pięć tysięcy złotych). Uruchomienie kredytu nastąpi w transzach. Zamawiający określi każdorazowo wysokość kredytu i termin jego uruchomienia. Uruchomienie poszczególnych transz kredytu nastąpi w terminie nie później niż 3 dni roboczych (zgodnie z ofertą Wykonawcy), po złożeniu przez Zamawiającego pisemnej dyspozycji wypłaty, bez składania odrębnego wniosku kredytowego podlegającego rozpatrzeniu. 1. Orientacyjne terminy i kwoty transz uruchomienia kredytu: - I transza w kwocie 192.966,00 zł do 20.06.2018r. - II transza w kwocie 206.687,00 zł do 20.09.2018r. - III transza w kwocie 142.587,00 zł do 20.12.2018r. - IV transza w kwocie 125.268,00 zł do 20.02.2019r. - V transza w kwocie 167.492,00 zł do 20.05.2019r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga przedstawienia zezwolenia na prowadzenie działalności bankowej, w tym do realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia na terenie Rzeczypospolitej Polski, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (j.t. Dz. U. z 2016r. poz. 1988z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności bankowej przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe, lub w przypadku banków przekształconych z państwowych pisemne oświadczenie, że bank prowadzi działalność na podstawie stosownego rozporządzenia Rady Ministrów, lub w przypadku zagranicznych instytucji finansowych w rozumieniu ustawy Prawo bankowe w miejsce w/w dokumentów należy przedłożyć odpowiedni dokument z kraju (siedziby) Wykonawcy, potwierdzający prawo do prowadzenia działalności bankowej oraz zawiadomienie złożone w Komisji Nadzoru Finansowego o prowadzeniu działalności na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w formie oddziału lub w ramach działalności transgranicznej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach