Przetargi.pl
Udzielenie zamówienia publicznego na udzielenie kredytu na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułów pożyczek i kredytów oraz finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Radomin

Gmina Radomin ogłasza przetarg

  • Adres: 87-404 Radomin, Radomin
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566 837 522
  • Data zamieszczenia: 2020-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radomin
    Radomin
    87-404 Radomin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566 837 522
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: radomin.bip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie zamówienia publicznego na udzielenie kredytu na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułów pożyczek i kredytów oraz finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Radomin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    . Przedmiotem Zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 100 000,00 zł (słownie: jeden milion sto tysięcy złotych) na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułów pożyczek i kredytów oraz finansowanie planowanego deficytu budżetu w 2020 roku, w szczególności zgodnie z następującymi wymogami: 3.1.1. Spłata kredytu rozpocznie się począwszy od 2022 r. (w sposób zgodny z terminami jak w harmonogramie spłaty kredytu, stanowiącym załącznik do formularza oferty). 3.1.2. Kredyt zostanie uruchomiony w pełnej wysokości w miesiącu grudzień 2020 r., zgodnie z następującymi zasadami: 3.1.2.1. Udostępnienie Zamawiającemu środków z kredytu nastąpi na wniosek Zamawiającego w terminie nie późniejszym niż 3 dni roboczych od dnia złożenia takiego wniosku do Wykonawcy, z zastrzeżeniem pkt. 3.1.2.2 3.1.2.2. Za zgodą obu stron dopuszcza się inny termin udostępnienia Zamawiającemu środków z kredytu, o którym mowa w pkt. 3.1. 3.1.2.3. Zamawiający zastrzega możliwość udostępnienia Zamawiającemu środków z kredytu w jednej transzy. 3.1.3. Spłata kredytu nastąpi do 2031 r., raty kapitałowe płatne będą kwartalnie w terminach jak w harmonogramie spłaty kredytu, stanowiącym załącznik do formularza oferty (załącznik nr 1). 3.1.3.1. Spłata kapitału do 30.11.2031 r.: a) 2022 r. – 110 000,00 b) 2023 r. – 110 000,00 c) 2024 r. – 110 000,00 d) 2025 r. – 110 000,00 e) 2026 r. – 110 000,00 f) 2027 r. – 110 000,00 g) 2028 r. – 110 000,00 h) 2029 r. – 110 000,00 i) 2030 r. – 110 000,00 j) 2031 r. – 110 000,00
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla uznania, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe (Dz. U. z 2020 r., poz. 1896).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) zezwolenia na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2020 r., Poz. 1896) a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 tejże ustawy inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 Prawo bankowe. b) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach