Przetargi.pl
UDZIELENIE ZAMAWIAJĄCEMU KREDYTU BANKOWEGO W WALUCIE POLSKIEJ (PLN) W WYSOKOŚCI do 800.000,00 ZŁ na zadania inwestycyjne na 2009 r.

Gmina Mokrsko ogłasza przetarg

  • Adres: 98-345 Mokrsko, Mokrsko 231
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0 43 841 18 18 , fax. 043 886 32 77
  • Data zamieszczenia: 2009-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mokrsko
    Mokrsko 231 231
    98-345 Mokrsko, woj. łódzkie
    tel. 0 43 841 18 18, fax. 043 886 32 77
    REGON: 73093465400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mokrsko.akcessnet.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UDZIELENIE ZAMAWIAJĄCEMU KREDYTU BANKOWEGO W WALUCIE POLSKIEJ (PLN) W WYSOKOŚCI do 800.000,00 ZŁ na zadania inwestycyjne na 2009 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Zamawiającemu kredytu bankowego w walucie polskiej (PLN) NA SFINANSOWANIE ZADAŃ INWESTYCYJNYCH na 2009 r.: a) w kwocie do 800.000,00 zł (słownie: osiemset tysięcy 00/100 zł) b) Okres kredytowania: od dnia uruchomienia kredytu do dnia 31.12.2014 roku. (zakończenie spłaty). c) Spłata rat kredytu wraz z odsetkami następować będzie w terminach określonych w Formularzu cenowym (Harmonogramie spłaty kredytu i odsetek)-zał. Nr 3 do SIWZ. d) Karencja w spłacie należności głównej kredytu do dnia 31.03.2010 r. e) Odsetki kredytu zmienne płatne na koniec każdego kwartału naliczane od dnia uruchomienia poszczególnych transz kredytu. f) Prowizja za uruchomienie kredytu - obliczona jako % od kwoty kredytu. g) Wykonawca jest zobowiązany do skalkulowania i podania w ofercie ceny w następujący sposób: - oprocentowanie kredytu zmienne: wyrażone w relacji do stawki WIBOR 1M (obowiązującej w dniu 9.11.2009 r.) powiększonej o stałą marżę banku, - Inne koszty lub korzyści związane z prowadzeniem rachunku kredytowego, w tym stała marża, muszą zostać ujęte w wysokości oprocentowania kredytu, - prowizja za uruchomienie: liczona jako % od całej kwoty kredytu, tj. 800.000,00 Zł. Prowizję za uruchomienie kredytu Wykonawca jest zobowiązany skalkulować tak, aby obejmowała wszystkie prowizje stosowane przez Wykonawcę, związane z udzieleniem i obsługą kredytu (przedstawić w ofercie jedną stawkę procentową). h) Spłata kredytu może nastąpić przed wymaganym terminem spłaty, bez dodatkowych kosztów bankowych. i) Oprocentowanie kredytu będzie naliczane tylko od kwoty faktycznego zadłużenia w oparciu o zmienną stopę bazową-WIBOR-1M wyliczoną jako średnią arytmetyczną pięciu ostatnich notowań w miesiącu poprzedzającym miesiąc naliczenia odsetek, powiększoną o marżę banku, j) Wykonawca nie będzie pobierał opłat i prowizji za niewykorzystaną część kredytu. k) Do obliczenia odsetek przyjmuje się naturalną ilość dni w miesiącu i w poszczególnych latach. 2) Prawna forma zabezpieczenia kredytu - weksel własny in blanco oraz pełnomocnictwo do dysponowania rachunkiem bieżącym Gminy Mokrsko prowadzonym w Banku Spółdzielczym w Ruścu, O/Mokrsko Zamawiający zobowiązuje się do przedstawienia na żądanie Wykonawcy informacji i dokumentów niezbędnych do oceny zdolności kredytowej Zamawiającego. 3) Nazwa i kod określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): Usługi udzielania kredytu 66113000-5
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 p.z.p. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 p.z.p. W celu potwierdzenia spełnienia w/w warunków oraz wymagań zamawiającego wykonawcy zobowiązani są do załączenia do oferty (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) dokumentów wymienionych w pkt 10 SIWZ. Oceny spełnienia warunków dokona Komisja Przetargowa powołana przez Zamawiającego wg formuły spełnia/ nie spełnia. Niespełnienie jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, co z kolei wiąże się z uznaniem jego oferty za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia winni złożyć wymienione niżej dokumenty: a) Wypełniony FORMULARZ OFERTY, sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, podpisany przez Wykonawcę, partnerów konsorcjum albo ustanowionego pełnomocnika; b) Formularz cenowy wzór stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. c) OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, podpisane przez Wykonawcę, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (spółka cywilna/ konsorcjum) składają odrębne oświadczenia: podpisane przez każdego z ubiegających się lub podpisane przez ustanowionego pełnomocnika - odrębne dla każdego ubiegającego się. d) Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty wystawione wcześniej będą uznane za aktualne jeżeli będą posiadać adnotację organu wystawiającego dokonaną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert o treści Aktualne na dzień .......... lub tożsamej. e) Zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na prowadzenie działalności zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz. U. Z 2002 r. Nr 72 poz. 665 z późn. zm.), a w przypadku banku państwowego, pisemne oświadczenie, że Bank prowadzi działalność na podstawie stosownego rozporządzenia Rady Ministrów. f) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 10 lit.. d - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. g) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 10 lit. f zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert h) projekt umowy uwzględniający warunki SIWZ. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum - dokument ustanawiający ich pełnomocnika do reprezentowania składających ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz dokumenty wymienione w pkt 10 lit. c, d, e, f, g odrębne dla każdego uczestnika postępowania. Zamawiający prosi aby w/w dokumenty były włączone do oferty w w/w kolejności i oznaczone : Załącznik nr ...... Załączniki będące kopiami dokumentów muszą posiadać adnotację Za zgodność z oryginałem i podpis Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mokrsko.akcessnet.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach