Karkonoska Państwowa Szkoła Wyższa w Jeleniej Górze ogłasza przetarg
- Adres: 58-503 Jelenia Góra, ul. Lwówecka
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 756 453 365 , fax. 756 453 310
- Data zamieszczenia: 2019-04-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Karkonoska Państwowa Szkoła Wyższa w Jeleniej Górze
ul. Lwówecka 18
58-503 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
tel. 756 453 365, fax. 756 453 310
REGON: 23048061900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpsw.jg
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie przez Wykonawcę licencji na korzystanie z elektronicznych wersji publikacji książkowych dla Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej w Jeleniej Górze - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi sieciowego dostępu do pełnotekstowej bazy danych (wymienionych w załączniku nr 8 do SIWZ „wykaz tytułów książek w formie elektronicznej” – lista tytułowa) dla studentów i pracowników (ok 1200 osób) Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej w Jeleniej Górze obejmującej swoim zakresem informacje z dziedziny: 1) pielęgniarstwa, fizjoterapii, dietetyki, wychowania fizycznego, edukacji techniczno-informatycznej; 2) filologii angielskiej, filologii germańskiej, dziennikarstwa i komunikacji społecznej, pedagogiki - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72320000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w niniejszej SIWZ - według załącznika nr 2 do SIWZ i załącznika nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, ww. oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Ponadto Wykonawca złoży: 1) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu lub /i do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii. 2) Formularz - informacja o częściach zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom lub wykonaniu przedmiotu zamówienia siłami własnymi - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4. 3) W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- BZP.2711.9.2024.ECS Usługi dostępu do kolekcji wydawnictwa Proquest LCC: ProQuest Central, ProQuest Dissertations & Theses Global oraz Academic Complete.
Dodano: 2024-03-18 - Usługa dostępu do bazy książek elektronicznych Oxford Scholarship Online w modelu EBA (Evidence Based Acquisition) wydawnictwa Oxford University Press
Dodano: 2023-12-15 - Opracowanie formularza wyszukiwarki do istniejącej bazy danych „Wrocławskie Cmentarze – pamięć miasta”, pozwalającego na filtrowanie wyników wg dowolnej kolumny z bazy. Znak sprawy DW.250.2/1.2023.JW
Dodano: 2023-08-14 - SZP/242-062/2023_Zakup 12-mies. subskrypcji dostępu on-line do zasobów wielofunkcyjnej platformy CAS SciFinder dla nielimitowanej liczby jednoczesnych użytkowników pracujących w sieci komput. PWr.
Dodano: 2023-04-27 - Usługa dostępu do baz danych firmy SAGE: SAGE PREMIER, SAGE RESEARCH METHODS CORE, SRM VIDEO, SRM CASES, EBA Ebooks.
Dodano: 2023-04-21 - Założenie baz danych BDOT 500 oraz GESUT dla jednostki ewidencyjnej – gminy Janowice Wielkie
Dodano: 2023-02-28 - Dostęp do bazy ORBIS
Dodano: 2023-01-23 - Usługa rocznego dostępu do bazy danych UpToDate dla Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Dodano: 2022-11-07 - Założenie bazy danych BDOT 500 oraz GESUT dla jednostki ewidencyjnej - gminy Stara Kamienica
Dodano: 2022-07-12 - Dostawę systemu bazodanowego do zarządzania zbiorami i procesami muzealnymi oraz bibliotecznymi z dostosowaniem do potrzeb Zakładu Narodowego im Ossolińskich we Wrocławiu
Dodano: 2021-01-20