Przetargi.pl
Udzielenie promesy i kredytu w wysokości 5 537 720,00 PLN na prefinansowanie działań związanych z realizacją projektu: OD FUDAMENTÓW PO SZCZYTY. Renowacja, modernizacja i innowacja w obiektach współpracy kulturalnej Jeleniogórskiego Centrum Kultury oraz Steinhaus e. V. Bautzen.

Jeleniogórskie Centrum Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 58-500 Jelenia Góra, ul. 1 Maja 60
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 6423880, 6423881 , fax. 075 6423882
  • Data zamieszczenia: 2009-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jeleniogórskie Centrum Kultury
    ul. 1 Maja 60 60
    58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 075 6423880, 6423881, fax. 075 6423882
    REGON: 23109581700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jck.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie promesy i kredytu w wysokości 5 537 720,00 PLN na prefinansowanie działań związanych z realizacją projektu: OD FUDAMENTÓW PO SZCZYTY. Renowacja, modernizacja i innowacja w obiektach współpracy kulturalnej Jeleniogórskiego Centrum Kultury oraz Steinhaus e. V. Bautzen.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. udzielenie promesy kredytu w wysokości 5 537 720,00 PLN (słownie pięć milionów pięćset trzydzieści siedem tysięcy siedemset dwadzieścia złotych) na prefinansowanie działań związanych z realizacją projektu: OD FUDAMENTÓW PO SZCZYTY. Renowacja, modernizacja i innowacja w obiektach współpracy kulturalnej Jeleniogórskiego Centrum Kultury oraz Steinhaus e. V. Bautzen, z możliwością wykorzystania niepełnej kwoty kredytu. (Wniosek o dotację zostanie złożony do 30.06.2009r.) 2. udzielenie kredytu o wartości 5 537 720,00 PLN, pod warunkiem: - uzyskania przez Zamawiającego dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu POWT Polska - Saksonia 2007-2013 na projekt pn.: OD FUDAMENTÓW PO SZCZYTY. Renowacja, modernizacja i innowacja w obiektach współpracy kulturalnej Jeleniogórskiego Centrum Kultury oraz Steinhaus e.V. Bautzen.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.spełniają wymogi określone w art. 22 ustawy PZP oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 wymienionej ustawy, 2.potwierdzą posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.potwierdzą uzyskanie dodatniego wyniku finansowego netto za 2008 rok.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Wypełnionego i podpisanego Wzoru oferty- załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, zgodnie z przepisami ustawy Prawo Bankowe. 3. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy PZP wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 7. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 8. Bilansu oraz rachunku zysków i strat Wykonawcy za 2008 rok wraz z opinią biegłego rewidenta (jeżeli sprawozdanie finansowe Wykonawcy podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości). 9. Stosownego pełnomocnictwa w sytuacjach, w których uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zapisu we właściwym rejestrze, o którym mowa w pkt. 3. 10. Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg załącznika nr 2 do SIWZ). 11. Akceptacji istotnych postanowień niniejszego SIWZ. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 3-6, składa: a) dokumenty wystawione zgodnie z prawem tego kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). b) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.4-8 ustawy PZP (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się wyżej wymaganych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, Zgodnie z art. 23 ust.1 ustawy PZP Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. W w/w przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie muszą dołączyć do oferty odrębnie dokumenty zawarte w punktach 2-7 oraz 9 i 11. Dokumenty, o których mowa w punktach 1 oraz 11-12 muszą być przedłożone w formie oryginałów. Dokumenty, o których mowa w punktach 2-8 oraz 9 muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokument, o którym mowa w punkcie 10 musi być przedłożony w formie oryginału lub kserokopii notarialnie poświadczonej jako zgodnej z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jck.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach