Przetargi.pl
Udzielenie kredytu złotowego długoterminowego w kwocie do 400.000,00 złotych na sfinansowanie zadania pn. Budowa boisk sportowych (ORLIK 2012) wraz z zapleczem w ramach programu (Moje boisko - Orlik 2012) w Olszynie.

Gmina Olszyna ogłasza przetarg

  • Adres: 59-830 Olszyna, ul. Wolności 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7212368 , fax. 075 7212050
  • Data zamieszczenia: 2009-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olszyna
    ul. Wolności 6 6
    59-830 Olszyna, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7212368, fax. 075 7212050
    REGON: 23082148600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.olszyna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu złotowego długoterminowego w kwocie do 400.000,00 złotych na sfinansowanie zadania pn. Budowa boisk sportowych (ORLIK 2012) wraz z zapleczem w ramach programu (Moje boisko - Orlik 2012) w Olszynie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest - udzielenie kredytu złotowego w kwocie do 400.000,00 zł na pokrycie wydatków związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa boisk sportowych (ORLIK 2012) wraz zapleczem w ramach programu (Moje boisko - Orlik 2012) w Olszynie. Łączny koszt inwestycji wynosi: 947 000,00 zł. Przewidywany okres realizacji inwestycji: od 16 czerwca 2009 r. do 30 września 2009 r. Pozostałe szczegółowe informacje dotyczące kredytowanej inwestycji zostaną udostępnione wykonawcy przed podpisaniem umowy kredytu. Warunki szczegółowe : 1. Kwota kredytu - do kwoty 400.000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy zł), 2. Okres kredytowania - 10 lat od dnia zawarcia umowy 3. Okres karencji spłaty rat kapitałowych 4 miesiące 15 dni - do 31 stycznia 2009 roku, 4. Udostępnienie kredytu do dyspozycji zamawiającego - do 15 września 2009 r. 5. Spłata kapitału i odsetek będzie następowała w miesięcznych ratach w kwotach i terminach określonych w załączniku nr 3 do SIWZ. 6. Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco . 7. Środki z kredytu bankowego przekazane będą na rachunek budżetu gminy. 8. Kredyt winien być udzielony w oparciu o zmienną stawkę depozytów międzybankowych - Wibor 1 M powiększony lub pomniejszony o marżę Banku. 9. Zmiany oprocentowania będą odbywać się wraz ze zmianą stawki WIBOR 1 M.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków uczestnictwa w przetargu zgodnie z poniższymi zasadami i na podstawie niżej wymienionych dokumentów: 1 Złożenie oferty - wypełniony i podpisany przez uprawnione osoby formularz oferty wraz z załączonymi dokumentami wymienionymi w rozdziale 7 SIWZ 2 Wykonawcy którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek /art.22 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych/ tzn. jest Bankiem działającym na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku - Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 roku Dz.U. 72 poz. 665 z późn. zm), - oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, - aktualny odpis z właściwego rejestru. 3 Wykonawcy którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art.22 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych) - oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, 4 Wykonawcy którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art.22 ust.1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych) - oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, 5 Wykonawcy którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o wykonanie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: - oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca załączy do formularza oferty następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 2) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem; 3) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 4) Projekt umowy jaka będzie zawarta z zamawiającym w przypadku wyboru Wykonawcy składającego ofertę. 2. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski, sporządzonymi przez tłumaczy przysięgłych. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 1, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Dokumenty, o których mowa w pkt 4 i 5 są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://olszyna.bip.net.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach