Burmistrz Miasta w Tomaszowie Lubelskim ogłasza przetarg
- Adres: 22-600 Tomaszów Lubelski, ul. Lwowska 57
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 084 6642125 , fax. 084 664 22 43
- Data zamieszczenia: 2009-10-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta w Tomaszowie Lubelskim
ul. Lwowska 57 57
22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie
tel. 084 6642125, fax. 084 664 22 43
REGON: 00052415700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tomaszow-lubelski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie kredytu w wysokości 8 500 000 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu miasta i spłatę w 2009r. wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów Miasta Tomaszów Lubelski - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu w wysokości 8.500.000,00 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu miasta i spłatę w 2009r. wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów Miasta Tomaszów Lubelski. a) okres kredytowania - do 30 marca 2014 r. b) kredyt zostanie postawiony do dyspozycji kredytobiorcy w dowolnych ilościach i wielkościach transz w okresie od daty podpisania umowy do dnia 30.12.2009r. c) spłata kredytu w 15 ratach kwartalnych w okresie od 30 września 2010r. do 30 marca 2014r., w tym: - 1 rata - 566 667 - 30.09.2010r., - 2 rata - 566 667 - 31.12.2010r., - 3 rata - 566 667 - 31.03.2011r., - 4 rata - 566 667 - 30.06.2011r., - 5 rata - 566 667 - 30.09.2011r., - 6 rata - 566 667 - 31.12.2011r., - 7 rata - 566 667 - 31.03.2012r., - 8 rata - 566 667 - 30.06.2012r., - 9 rata - 566 667 - 30.09.2012r., - 10 rata - 566 667 - 31.12.2012r., - 11 rata - 566 667 - 31.03.2013r., - 12 rata - 566 667 - 30.06.2013r., - 13 rata - 566 667 - 30.09.2013r., - 14 rata - 566 667 - 31.12.2013r., - 15 rata - 566 662 - 30.03.2014r., d) inne warunki przedmiotu zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661300000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagane jest wpłacenie wadium w wysokości 10 000 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : a) spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. b) nie są wykluczeni w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, (Dz.U. z 2007r, Nr 223, poz. 1655 ), c) zapoznają się z treścią SIWZ, umową oraz przedmiotem zamówienia i przyjmują je bez zastrzeżeń, d) wpłaca wadium w wysokości 10 000 zł, 2. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na zasadzie : spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca w ramach oferty dostarczy następujące dokumenty i oświadczenia: a) formularz oferty z nazwą i siedzibą Wykonawcy (oferenta), wartością ogólną brutto załącznik Nr 1 do SIWZ, b) tabelę kalkulacji opracowaną we własnym zakresie przez Wykonawcę do załącznika Nr 1 - szczegółowa kalkulacja ceny, wskazująca podstawy oprocentowania oraz wielkości i rodzaje prowizji (mile widziane dołączenie do oferty dyskietki z kalkulacją ceny wykonanej w programie Excel), c) oświadczenie o spełnieniu wymogu art. 22 ust. 1 i art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp (załącznik Nr 2 SIWZ), d) aktualny odpis z właściwego rejestru - poświadczone ksero wyciągu sądowego o działalności gospodarczej w zakresie będącym przedmiotem zamówienia albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Pzp wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, g) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, h) oświadczenie o zapoznaniu się z treścią SIWZ, umową, przedmiotem zamówienia oraz przyjęciu ich bez zastrzeżeń, i) dowód wpłacenia wadium w wysokości 10.000 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tomaszow-lubelski.pl/infpub/przetargi.htm
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego złotówkowego dla Gminy Izbica
Dodano: 2015-05-29 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotówkowego dla Gminy Izbica
Dodano: 2014-12-22 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Fajsławice na 2014 r.
Dodano: 2014-08-21 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotówkowego dla Gminy Izbica
Dodano: 2014-07-24 - Długoterminowy kredyt złotowy dla Gminy Chodel.
Dodano: 2013-11-12 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotówkowego dla Gminy Izbica
Dodano: 2013-11-04 - Udzielenie kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego Gminy Tomaszów Lubelski, w kwocie 420 000 PLN
Dodano: 2012-12-05 - Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie uchwalonego deficytu budżetu Gminy Izbica
Dodano: 2012-09-12 - Udzielenie kredytu długoterminowego na realizację zadania inwestycyjnego Gminy Kock pn. Rewitalizacja miasta Kock
Dodano: 2012-08-29 - Kredyt na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego Gminy Tomaszów Lubelski, w kwocie 1 000 000 PLN.
Dodano: 2012-04-02