Przetargi.pl
Długoterminowy kredyt złotowy dla Gminy Chodel.

Gmina Chodel ogłasza przetarg

  • Adres: 24-350 Chodel, ul. Partyzantów 24
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 827 73 10 , fax. 81 827 73 11
  • Data zamieszczenia: 2013-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chodel
    ul. Partyzantów 24 24
    24-350 Chodel, woj. lubelskie
    tel. 81 827 73 10, fax. 81 827 73 11
    REGON: 43101985600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chodel.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Długoterminowy kredyt złotowy dla Gminy Chodel.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest długoterminowy kredyt złotowy dla Gminy Chodel, zwanej dalej Zamawiającym, o następującej charakterystyce: 1)kwota łączna kredytu K = 1.200.000 PLN (słownie: jeden milion dwieście tysięcy złotych), 2)wymagany okres kredytowania: 37 miesięcy liczone łącznie z miesiącem, w którym nastąpi wpływ kredytu na konto Zamawiającego. Postanowienia pkt. 3 stosuje się odpowiednio. 3)postawienie kredytu do dyspozycji Zamawiającego w jednej transzy w nieprzekraczalnym terminie 7 dni od daty podpisania umowy. 4)spłata kapitału w złotych polskich (PLN) nastąpi w 36 ratach miesięcznych, (1 rata 33 345 PLN , 35 rat po 33 333 PLN ) 5)oprocentowanie kredytu za dany okres odsetkowy - roczne według zmiennej stopy procentowej, liczonej jako suma średniego WIBOR 1M z miesiąca poprzedzającego dany okres odsetkowy i stałej marży bankowej mb 6) odsetki będą naliczane przez Wykonawcę i płatne przez Zamawiającego w okresach miesięcznych. 7) płatności odsetek, za poprzedni okres odsetkowy (miesiąc) będą realizowane w ciągu 7 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego od Wykonawcy pisemnej informacji o wielkości raty odsetkowej, wraz z kalkulacją tej wielkości.. 8) Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej (niż ustalona w harmonogramie stanowiącym Załącznik Nr 1 do umowy) spłaty części lub całości kapitału. W takiej sytuacji odpowiedniemu zmniejszeniu ulegnie także ilość i wielkość rat odsetkowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 37 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia winien wnieść wadium w wysokości 12 000 PLN. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). UWAGA: Jeżeli Wykonawca zastosuje wadium w jednej z form wymienionych w pkt.2 lub 3, poręczenia i gwarancje te winny być ustanowione przez bank trzeci, pod rygorem odrzucenia oferty. 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść wyłącznie przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Banku P.B.S. w Opolu Lub. O Chodel, nr konta: 95 8734 0008 0020 0491 2000 0010, z dopiskiem: wadium na kredyt bankowy. 4.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający będzie przechowywał na rachunku bankowym. 5.Wadium w pieniądzu należy wnieść do dnia 13 grudnia 2013 r. Zamawiający będzie uważał wadium wniesione w pieniądzu za złożone w oznaczonym terminie, jeżeli przed upływem tego terminu kwota wadium wpłynie na wskazany rachunek Zamawiającego wymieniony w pkt 3. 6.Wadium w postaci niepieniężnej należy złożyć w opakowaniu wraz z ofertą 7.Wadium w postaci niepieniężnej winno mieć oznaczone tytuły bezwzględnej wymagalności, o których mowa w art. 46 ust. 5 ustawy, pod rygorem nieważności. 8.Wykonawca, który nie złoży wadium w wymaganej wysokości, lub z przekroczeniem terminu oznaczonego w specyfikacji albo bez zachowania formy określonej w pkt 2, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta będzie uznana za odrzuconą. 9.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą, 2)zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego 3)zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wnoszenia. 10.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 2) który został wykluczony z postępowania, 3) którego oferta została odrzucona. 11.Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez niego prawa do wniesienia protestu. 12.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko?wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13. Wycofanie oferty po upływie terminu składania ofert będzie traktowane przez Zamawiającego na równi z przesłanką wymienioną w art.46 ust.5 pkt.3 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugchodel.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach