Urząd Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 72-344 Rewal, ul. Mickiewicza 19
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. (091) 38 62 624
- Data zamieszczenia: 2010-01-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
ul. Mickiewicza 19 19
72-344 Rewal, woj. zachodniopomorskie
tel. (091) 38 62 624
REGON: 00054423700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rewal.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie kredytu w wysokości 5.010.000,00 zł na sfinansowanie zadań: pn. Realizacja Zintegrowanego Systemu Parkowania Płatnego (część drogowa oraz infrastruktura do obsługi parkingów) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Udzielenie kredytu w wysokości 5.010.000,00 zł. Spłaty rat kapitałowych następować będą w okresach -30.09.2011r. - 1.002.000,00 PLN -30.09.2012r. - 1.002.000,00 PLN -30.09.2013r. - 1.002.000,00 PLN -30.09.2014r. - 1.002.000,00 PLN -30.09.2015r. - 1.002.000,00 PLN - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661135005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania .2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponuję odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia . 3. Znajduję się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej, gwarantującej należyte wykonanie przedmiotu umowy . .4. Nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych ; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , ; 3. koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym Zamówieniem
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rewal.pl.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną