Przetargi.pl
Odnowienie - remont miejsca pamięci we wsi Dziedzice (Pomnik Woldenberczyków)

Urząd Miasta i Gminy w Barlinku ogłasza przetarg

  • Adres: 74-320 Barlinek, ul. Niepodległości 20
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7462450 w. 16 , fax. 095 7461704
  • Data zamieszczenia: 2010-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Barlinku
    ul. Niepodległości 20 20
    74-320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie
    tel. 095 7462450 w. 16, fax. 095 7461704
    REGON: 00052837900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.barlinek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odnowienie - remont miejsca pamięci we wsi Dziedzice (Pomnik Woldenberczyków)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odnowienie - remont miejsca pamięci we wsi Dziedzice - Pomnik Woldenberczyków. Zakres robót objętych przedmiotem zamówienia: 1 Roboty rozbiórkowe: a. elementów konstrukcji betonowych nieuzbrojonych; b. okładziny z części bocznych między ścianami murku z cegły klinkierowej; c. rozebranie stopni schodów; 2 Roboty budowlane - odnowienie i remont: a. ułożenie płyt granitowych jasnoszarych o wymiarach 400 x 400 x 30 mm; b. ułożenie nawierzchni z kostki granitowej ciemnoszarej o grubości 60 mm; c. wykonanie trzech stopni schodów z granitu średnioziarnistego o barwie jasnoszarej o grubości 60 mm; d. montaż słupków żeliwnych - 8 szt.; e. uzupełnienie łańcuchów; f. montaż zniczy i donic z granitu polerowanego; g. montaż krzyża Virtuti Militari z granitu polerowanego; h. nałożenie tynków na istniejących elementach pomnika; i. ustawienie tablicy informacyjnej. 3 Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w: a. Projekcie Architektoniczno- Budowlanym - koncepcja - Załącznik nr 6 do SIWZ; b. Przedmiarze robót - Załącznik nr 7 do SIWZ; UWAGA! Przywołany wyżej przedmiar ma charakter pomocniczy - nie należy załączać kosztorysu ofertowego. c. Specyfikacji Technicznego Wykonania i Odbioru Robót - Odnowienie - Remont miejsca pamięci we wsi Dziedzice - Pomnik Woldenberczyków - Załącznik nr 8 do SIWZ; d. Aneksie Nr I - załącznik Nr 9 i 9a do SIWZ; e. Rzut z góry - załącznik Nr 10 do SIWZ; f. Przekrój podłużny i poprzeczny - Załącznik Nr 11; g. Projekt krzyża i mis - Załącznik nr 12.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 2 000,00 zł, najpóźniej do dnia 05.02.2010r. do godz. 1100w formie dopuszczonej prze Ustawę pzp
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a. dysponują osobami zapewniającymi realizację zamówienia, posiadającymi niezbędne kwalifikacje i uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia; b. spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; c. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych; d. udzielą 36 miesięcznej pisemnej gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia oraz 36 miesięcznej rękojmi licząc od dnia przyjęcia protokolarnie bez uwag przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego; e. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł obejmującej roboty, na które Wykonawca składa ofertę; d. złożą komplet wymaganych dokumentów wymienionych w Rozdziale VI. 2.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przebiegała na zasadzie spełnia - nie spełnia. 3. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. 4. Niespełnienie któregokolwiek z warunku spowoduje odrzucenie wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu Zamawiający żąda złożenia: a.wypełnionego formularza ofertowego - Załącznik nr 1 do SIWZ; b.aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej i do wykonania przedmiotu zamówienia objętego przetargiem - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; . c. oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 i art.24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych - Załącznik nr 2 do SIWZ. d. oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków do właściwego Urzędu Skarbowego oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - Załącznik nr 3 do SIWZ; i. polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; j. kopię dokumentu wadialnego potwierdzonego przez wykonawcę za zgodność z oryginałem; 2.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda: a.wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, potwierdzających doświadczenie i odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - Załącznik nr 4 do SIWZ; 3.W celu potwierdzenia warunków udzielenia zamówienia zamawiający żąda złożenia zaparafowanego projektu umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ. 4.Wszystkie wymagane od oferenta dokumenty, o których mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a wynikające z Prawa zamówień publicznych, oferent zobowiązany jest załączyć w oryginale lub potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 5.Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 Ustawy - Prawo zamówień publicznych wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub, którzy złożyli dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 6.Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, jeżeli będą one budziły wątpliwości

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.barlinek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach