Przetargi.pl
„Udzielenie kredytu w wysokości 3 530 000,00PLN na sfinansowanie deficytu budżetu Gminy Wiśniowa oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów”.

Gmina Wiśniowa ogłasza przetarg

  • Adres: 38-124 Wiśniowa, Wiśniowa
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 172 775 062
  • Data zamieszczenia: 2019-06-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wiśniowa
    Wiśniowa 150
    38-124 Wiśniowa, woj. podkarpackie
    tel. 172 775 062
    REGON: 69058221700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wisniowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Udzielenie kredytu w wysokości 3 530 000,00PLN na sfinansowanie deficytu budżetu Gminy Wiśniowa oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa zaciągnięcia kredytu długoterminowego złotówkowego w wysokości 3 530 000,00 PLN na sfinansowanie deficytu budżetu Gminy Wiśniowa. Kredyt udzielany będzie zgodnie ze schematem przedstawionym w punkcie 3.4 oraz planem spłaty kredytu stanowiącym załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Udzielony kredyt oparty będzie o stopę WIBOR 1M według notowań aktualnych na dzień zawarcia umowy i stałą marżę w okresie kredytowania, przy stałej racie kapitałowej. Podstawą wyliczeń kosztu kredytu na potrzeby porównania i wyboru najkorzystniejszej oferty jest plan spłaty kredytu, stanowiący załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zawierający następujące założenia: kwota kredytu – 3 530 000,00 PLN; okres kredytowania do 31.12.2034 r. oprocentowanie w skali roku – według złożonej oferty; zamawiający dopuszcza uruchomienie kredytu w transzach poprzez przelew na rachunek bieżący budżetu Gminy Wiśniowa przy założeniu; I transza 01 sierpnia 2019 r. - kwota 1 530 000,00 zł, II transza 31 październik 2019 r. – kwota 2 000 000,00 zł Termin postawienia środków do dyspozycji Zamawiającego – maksymalnie 3 dni robocze; okres karencji w spłacie rat kapitałowych – do końca 31.12.2021r. ilość rat kapitałowych – 156 częstotliwość płatności rat odsetkowych - co 1 miesiąc począwszy od 31.08.2019 r. częstotliwość płatności rat kapitałowych - co 1 miesiąc począwszy od 31.01.2022 r. wysokość rat kapitałowych w poszczególnych miesiącach określona jest w planie spłaty kredytu, stanowiącym załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; Jeśli termin spłaty przypada na dzień wolny od pracy, to spłata rat kapitałowych rozpocznie się w pierwszym dniu roboczym po tym terminie. sposób zaokrąglania kwot – do 2 miejsc po przecinku (zgodnie z zasadą, że począwszy od 3 miejsca po przecinku wartości od 0 do 4 zaokrągla się w dół, a wartości od 5 do 9 w górę; sposób ściągania odsetek – według salda kredytu (formuła 365/365, w przypadku roku przestępnego formuła 366/366); prowizja bankowa za udzielenie kredytu - według złożonej oferty – pobrana będzie od rzeczywiście wykorzystanej kwoty kredytu; prowizja bankowa naliczana będzie każdorazowo od wysokości rzeczywiście wykorzystanej kwoty kredytu, Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z uruchomienia całości lub części II transzy kredytu bez obciążenia kredytobiorcy dodatkowymi kosztami. Wykonawca nie będzie pobierał dodatkowych opłat za przedterminową spłatę kredytu ilość dni w miesiącu – realna ilość dni w danym okresie obrachunkowym odsetkowym ilość dni w roku – 365 (366).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 15000.00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający określa że Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: posiada odpowiednie zezwolenie na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art.36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r Prawo bankowe (Dz.U. z 2018 r poz.2187 ze zm.) lub posiada inny odpowiedni dokument, uprawniający do prowadzenia działalności bankowej zgodnie z obowiązującym prawem
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć również : Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru (zał. Nr 1 do SIWZ); Pełnomocnictwo do działania w imieniu wykonawcy, jeśli nie wynika ono z dokumentów zawartych w ofercie. dowód wniesienia wadium Wypełniona symulacja kosztu kredytu ( plan spłaty kredytu)- zał. nr. 5 Wzór umowy kredytowej, sporządzony zgodnie z przepisami ustawy Prawo bankowe Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach