Przetargi.pl
Udzielenie kredytu w wysokości 3 374 000 zł na finansowanie inwestycji pn. Budowa płyty do kompostowania odpadów i kwatery na odpady w Lubawce realizowanej przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sanikom sp. z o.o. w Lubawce

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej SANIKOM Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 58-420 Lubawka, ul. Nadbrzeżna 5a
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7411541 w. 39 , fax. 075 7411541
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej SANIKOM Sp. z o.o.
    ul. Nadbrzeżna 5a 5a
    58-420 Lubawka, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7411541 w. 39, fax. 075 7411541
    REGON: 23044331100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanikom.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu w wysokości 3 374 000 zł na finansowanie inwestycji pn. Budowa płyty do kompostowania odpadów i kwatery na odpady w Lubawce realizowanej przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sanikom sp. z o.o. w Lubawce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu złotowego na finansowanie inwestycji pn. Budowa płyty do kompostowania odpadów i kwatery na odpady w Lubawce realizowanej przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej SANIKOM sp. z o.o. w Lubawce. Wysokość kredytu - 3 374 000,00 zł. Kredyt na finansowanie przedmiotowej inwestycji będzie się składał z dwóch produktów, tj. kredytu inwestycyjnego długoterminowego w wysokości 978 400,00 zł i kredytu w rachunku na finansowanie wydatków inwestycyjnych w wysokości 2 395 600,00 zł (rodzaj kredytu pomostowego). Kredyt inwestycyjny długoterminowy Stawiany będzie do dyspozycji Zamawiającego w jednej transzy. Z kredytem związana jest karencja w spłacie rat kapitałowych od podpisania umowy do 31 stycznia 2011 roku - pierwsza spłata raty kapitałowej przypada na 31 stycznia 2011 roku. Kredyt inwestycyjny spłacony będzie w 36 ratach. Raty kapitałowe spłacane będą w okresach miesięcznych w równych wysokościach. Odsetki od zaciągniętego kredytu inwestycyjnego spłacane będą na koniec każdego miesiąca począwszy od miesiąca, w którym kredyt zostanie uruchomiony (proporcjonalnie do ilości dni). Kredyt oprocentowany będzie według stopy procentowej wynoszącej WIBOR_1M + marża banku. Stawka WIBOR_1M odpowiada WIBOR-owi dla depozytów 1-miesięcznych według notowania na dwa dni poprzedzające rozpoczęcie okresu obrachunkowego. Marża Banku, zaproponowana w ofercie będzie niezmienna w całym okresie obowiązywania umowy. Oprocentowanie kredytu jest dla Zamawiającego (Kredytobiorcy) jedynym kosztem, co oznacza, że nie występują prowizje i inne koszty. Zaciągnięty kredyt zabezpieczony będzie poręczeniem lub zabezpieczeniem wystawionym przez poszczególnych udziałowców, wyrażonym w postaci następujących uchwał (załączniki do opisu przedmiotu zamówienia): 1. Uchwała nr XXXVIII/213/09 Rady Gminy Marciszów z dnia 25 czerwca 2009 roku w sprawie udzielenia poręczenia spłaty kredytu komercyjnego i pożyczki w WFOŚ i GW na zadanie w ramach realizacji projektu Budowa kwatery na odpady inne niż objęte w obrębie składowiska odpadów komunalnych. Poręczenie w wysokości 62 934,00 zł wraz z odsetkami. 2. Uchwała nr III/230/09 Rady Miasta w Lubawce z dnia 31 marca 2009 roku w sprawie udzielenia poręczenia spłaty kredytu komercyjnego i pożyczki w WFOŚ i GW na zadanie w ramach realizacji projektu Budowa kwatery na odpady inne niż objęte w obrębie składowiska odpadów komunalnych. Poręczenie w wysokości 158 250,68 zł wraz z odsetkami. 3. Uchwała nr XXIX/153/2009 Rady Gminy w Czarnym Borze z 28 maja 2009 roku w sprawie udzielenia poręczenia spłaty kredytu komercyjnego i pożyczki w WFOŚ i GW na zadanie w ramach realizacji projektu Budowa kwatery na odpady inne niż objęte w obrębie składowiska odpadów komunalnych. Poręczenie w wysokości 99 727,00 zł wraz z odsetkami. 4. Uchwała nr XXI/137/09 Rady Gminy Stare Bogaczowice z 26 maja 2009 roku w sprawie udzielenia poręczenia spłaty kredytu komercyjnego i pożyczki w WFOŚ i GW na zadanie w ramach realizacji projektu Budowa kwatery na odpady inne niż objęte w obrębie składowiska odpadów komunalnych. Poręczenie w wysokości 84 838,00 zł wraz z odsetkami. 5. Uchwała nr XXXIV/158/09 Rady Gminy Kamienna Góra z 29 kwietnia 2009 roku w sprawie udzielenia poręczenia spłaty kredytu komercyjnego i pożyczki w WFOŚ i GW na zadanie w ramach realizacji projektu Budowa kwatery na odpady inne niż objęte w obrębie składowiska odpadów komunalnych. Poręczenie w wysokości 181 394,00 zł wraz z odsetkami. 6. Uchwała nr XXXVIII/250/09 Rady Miejskiej w Kamiennej Górze z dnia 24 czerwca 2009 roku w sprawie udzielenia poręczenia spłaty kredytu komercyjnego i pożyczki w WFOŚ i GW na zadanie w ramach realizacji projektu Budowa kwatery na odpady inne niż objęte w obrębie składowiska odpadów komunalnych. Poręczenie w wysokości 289 420,00 zł wraz z odsetkami. 7. Uchwała nr XXXVIII/178/09 Rady Miejskiej w Mieroszowie z dnia 27 maja 2009 roku w sprawie zabezpieczenia na mieniu gminnym kredytu komercyjnego i pożyczki w WFOŚ i GW na zadaniu w ramach projektu Budowa kwatery na odpady inne niż objęte w obrębie składowiska odpadów komunalnych. Kwota zabezpieczenia w wysokości 153 114,00 zł wraz z odsetkami. Kredyt w rachunku na finansowanie wydatków inwestycyjnych Wysokość kredytu w rachunku - 2 395 600,00 zł. Termin spłaty kredytu - kredyt w rachunku spłacony będzie do 31 grudnia 2010 roku. Uruchomienie kredytu w rachunku nie może wiązać się z koniecznością przeniesienia bieżącego rachunku jednostki do banku udzielającego kredyt. Kredyt powinien zostać podstawiony do dyspozycji Zamawiającego w pełnej wysokości w dniu następnym po podpisaniu Umowy. Zamawiający będzie mógł korzystać z kredytu w rachunku w zależności od swoich potrzeb w związku z regulowaniem należności wobec wykonawców robót budowlanych realizujących zadanie, na które kredyt jest zaciągany. Kredyt oprocentowany będzie według stopy procentowej wynoszącej WIBOR_1M + marża banku. Stawka WIBOR_1M odpowiada WIBOR-owi dla depozytów 1-miesięcznych według notowania na dwa dni poprzedzające rozpoczęcie okresu obrachunkowego. Marża Banku, zaproponowana w ofercie będzie niezmienna w całym okresie obowiązywania umowy. Oprocentowanie kredytu jest dla Zamawiającego (Kredytobiorcy) jedynym kosztem, co oznacza, że nie występują prowizje i inne koszty. Kredyt w rachunku zabezpieczony będzie cesją na umowie z Wojewodą Dolnośląskim na współfinansowanie projektu pn.: Biologiczne unieszkodliwianie odpadów na polsko - czeskim pograniczu przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej 2007-2013 Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska (kwota 1 518 356 zł) oraz wpłatami z rozliczenia VAT w ramach projektu (kwota 844 244 zł). Wpłaty na rachunek stosownie do zapisów kalkulacji ceny oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda do Wykonawców ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do udzielania kredytów zgodnie z obowiązującymi przepisami (Ustawa z 29.08.1997 r. Prawo bankowe, Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.). 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Zezwolenie (koncesja, licencja) na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem (jeżeli podstawą prawną działania Wykonawcy jest przepis prawa powszechnie obowiązujący - opublikowany akt prawny).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanikom.bip.net.pl/?c=244
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach