Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3. 316. 000,00 zł

Gmina Szczytna (Miasto i Gmina Szczytna) ogłasza przetarg

  • Adres: 57-330 Szczytna, ul. Wolności 42/13
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8683305 , fax. 074 8683020
  • Data zamieszczenia: 2009-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szczytna (Miasto i Gmina Szczytna)
    ul. Wolności 42/13 42/13
    57-330 Szczytna, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8683305, fax. 074 8683020
    REGON: 00053119200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczytna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3. 316. 000,00 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: a) kredyt długoterminowy inwestycyjny w kwocie: : 3.316.000,00 zł (słownie: trzy miliony trzysta szesnaście tysięcy złotych i zero groszy), b) waluta kredytu i rachunku kredytowego - PLN, c) okres kredytowania - od momentu zawarcia umowy kredytowej do 30.12.2019 roku - na potrzeby wyliczenia ceny kredytu należy przyjąć dzień uruchomienia kredytu na 15.08.2009 roku i uruchomienie kredytu w kwocie całkowitej tj. 3.316.000,00 zł. d) okres spłaty kredytu - od 30.03.2010 roku do 30.12.2019 roku - na potrzeby wyliczenia ceny kredytu należy przyjąć rzeczywistą liczbę dni w danych latach i miesiącach e) oprocentowanie zmienne, naliczane od aktualnego salda w skali rocznej według formuły WIBOR 1M + stała marża, f) spłata odsetek na koniec miesiąca - na potrzeby wyliczenia ceny kredytu należy przyjmować spłatę odsetek na ostatni dzień każdego miesiąca bez względu na to czy wypada on w dzień wolny od pracy czy też nie, g) spłaty kapitału w równych ratach kwartalnych do 30 dnia miesiąca kończącego kwartał, tj. do 30 marca, 30 czerwca, 30 września i 30 grudnia, każdego roku - na potrzeby wyliczenia ceny kredytu należy przyjmować spłatę kapitału na ostatni dzień każdego miesiąca bez względu na to czy wypada on w dzień wolny od pracy czy też nie., h) zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco, i) prowizja za rozpatrzenie wniosku - 0 %, j) prowizja za wcześniejszą spłatę kredytu - 0 %, k) prowizja za niewykorzystany kredyt - 0 %, l) z tytułu udzielenia kredytu prowizja nie większa niż - 0,5 % od całkowitej kwoty kredytu, m) okres karencji w spłacie rat kapitałowych - od momentu zawarcia umowy do 30.03.2010r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 125 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 15000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych i zero groszy) przelewem na rachunek bankowy wskazany w SIWZ. Zamawiający za datę wniesienia wadium uważa datę uznania rachunku bankowego (tj. datę faktycznego wpływu środków finansowych na konto Zamawiającego). Wadium może być wnoszone w formach, o których mowa w art. 45 ust.6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późń. zmianami).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkami udziału w przetargu są: spełnianie wymogów określonych w art. 22 ust. 1 i nie podleganie wykluczeniu z udziału w postępowaniu na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami) oraz spełnianie wszystkich warunków zamówienia określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie sprawdzona poprzez weryfikację załączonych do oferty dokumentów podanych w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty wg załączonego wzoru, sporządzony w języku polskim, wypełniony na maszynie do pisania lub ręcznie nieścieralnym atramentem-tuszem, lub sporządzony na komputerze, podpisany przez osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy. Formularz oferty ma być wypełniony przez Wykonawcę tylko w miejscach do tego przeznaczonych, czyli w miejscach wykropkowanych. Jeżeli Wykonawca do swojej oferty załączy formularz oferty o treści innej niż wzór znajdujący się w tej SIWZ, jego oferta zostanie odrzucona. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, lub oświadczenie Wykonawcy, że takiego odpisu nie posiada, gdyż nie jest to dokument niezbędny do prowadzenia jego działalności. 3. Zezwolenie Prezesa NBP na utworzenie banku Wykonawcy i wykonywanie czynności bankowych lub oświadczenie Wykonawcy, z podaniem podstawy prawnej regulującej utworzenie i wykonywanie czynności bankowych, jeżeli Wykonawca nie posiada ww zezwolenia lub inny dokument zezwalający na utworzenie banku Wykonawcy i wykonywanie czynności bankowych 4. Zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na rozpoczęcie działalności banku Wykonawcy lub oświadczenie Wykonawcy, z podaniem podstawy prawnej pozwalającej na rozpoczęcie działalności banku, jeżeli Wykonawca nie posiada ww zezwolenia lub inny dokument zezwalający na rozpoczęcie działalności banku Wykonawcy. 5. Wykaz osób uprawnionych do składania oświadczeń woli i występowania w imieniu Wykonawcy - załączyć stosowne pełnomocnictwo udzielone przez osoby upoważnione do reprezentowania banku Wykonawcy, jeżeli nie będzie to wynikało wprost z dokumentu, o którym mowa powyżej w punkcie 2. 6. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 8. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 u.p.z.p. wg wzoru zawartego w niniejszej Instrukcji. 9. Wypełnioną symulację harmonogramu spłaty kredytu - cześć 6 SIWZ, uwzględniającą warunki wymienione w punkcie 5 Rozdziału I 10. Parafowany przez jedną z osób upoważnionych do podpisania oferty formularz z istotnymi postanowieniami umowy załączony do SIWZ (część 5 SIWZ). 11. Dowód wniesienia wadium w formach określonych w art. 45 ust.6 u.p.z.p.. Za dowód wniesienia wadium w formie pieniądza będzie uznawany dokument potwierdzający jego wniesienie w formie przelewu przed terminem składania ofert tzn. wpłata wadium musi zostać dokonana w takim terminie, aby wpłacone pieniądze znalazły się na koncie Zamawiającego do dnia składania ofert. Za wadium wniesione w terminie uznaje się te, które znajduje się już na koncie Zamawiającego (liczy się data zaksięgowania wadium na koncie Zamawiającego a nie data wpłaty - polecenia przelewu). Wykonawca, który załączy dowód przelewu wadium, a okaże się, że do terminu składania ofert nie wpłynęło ono na konto Zamawiającego zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta odrzucona. Wadia wniesione w formach innych niż pieniądz należy dołączyć do oferty i złożyć razem z nią w terminie składania ofert. 12. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 13. Aktualnego zaświadczenia właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 14. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług o podobnym charakterze z podaniem wielkości udzielonych kredytów, dat wykonania (udzielenia kredytu), okresu kredytowania, podania nazw zamawiających oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że zamówienie zostało wykonane należycie. 15. Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sczytna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach