Przetargi.pl
Udzielenie kredytu w kwocie 750 000,00 zł na zakup 2 szt śmieciarek

Miejski Zakład Komunalny Nisko sp. z o.o. w Nisku ogłasza przetarg

  • Adres: 37-400 Nisko, ul. Szklarniowa
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 158 415 565 , fax. 158 415 569
  • Data zamieszczenia: 2019-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Komunalny Nisko sp. z o.o. w Nisku
    ul. Szklarniowa 1
    37-400 Nisko, woj. podkarpackie
    tel. 158 415 565, fax. 158 415 569
    REGON: 83037509700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzknisko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z o.o. ze 100% udziałem gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu w kwocie 750 000,00 zł na zakup 2 szt śmieciarek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu w kwocie 750 000,00 zł na: zakup 2 szt śmieciarek 2. Pozostawienie kredytu do dyspozycji Zamawiającego w jednej transzy, najpóźniej do 26 sierpnia 2019 r. 3. Okres karencji w spłacie pierwszej raty kapitałowej do 26.09.2019 r. 4. Okres spłaty kredytu – 5 lat . Spłata kapitału następować będzie w okresach miesięcznych od 26.10.2019 r. do 26.09.2024 r. (z zastrzeżeniem możliwości przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów). 5. Terminy spłaty odsetek: raty odsetkowe płatne będą w terminach spłat rat kapitału kredytu tj. miesięcznie począwszy od 26.10.2019 r. do 26.09.2024 r. 6. Oprocentowanie kredytu – stopa bazowa dla ustalenia oprocentowania: - do oferty: wg. stawki WIBOR 1M na dzień 06.06.2019 r. ( tj. 1,64 % ). Do kalkulacji ceny należy przyjąć rok równy 365 dni. - do umowy: oprocentowanie kredytu w dniu zawarcia umowy to suma stawki WIBOR 1M z ostatniego roboczego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym zostanie zawarta umowa i stałej niepodlegającej zmianom w okresie obowiązywania umowy marży Wykonawcy. 7. Przy naliczaniu odsetek za każdy kolejny okres odsetkowy Wykonawca stosuje stawkę WIBOR 1M z ostatniego roboczego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc obrachunkowy, powiększoną o marżę Wykonawcy. Zmiana oprocentowania następuje każdego pierwszego dnia następnego miesiąca. Bank zobowiązany jest do wyliczenia odsetek za każdy miesiąc przesłania obciążenia do Zamawiającego. 8. Planowany harmonogram spłat kredytu w latach 2019 – 2024: od 26.10.2019 r. do 26.09.2024 r. 9. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel „in blanco” wraz z deklaracją wekslową, zastaw rejestrowy na zakupionym sprzęcie , cesja praw z polisy ubezpieczeniowej. 10. Zamawiający zastrzega sobie, że od przyznanego kredytu Wykonawca ( Bank ) nie pobierze żadnej prowizji od kredytu tj.: - prowizji przygotowawczej - prowizji od przyznanego kredytu - prowizji od wcześniejszej spłaty - prowizji od niewykorzystanej kwoty kredytu. 11. Ponadto Wykonawca (Bank) nie będzie pobierał opłat dodatkowych nie wynikających bezpośrednio z umowy i przedłożonej oferty. Zamawiający zastrzega sobie możliwość: wykorzystania mniejszej kwoty kredytu. Bank nie będzie naliczał odsetek: od kwoty niewykorzystanego kredytu, wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek dodatkowych kosztów. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania. Zamawiający w okresie kredytowania zastrzega sobie prawo do zmiany terminów oraz wysokości raty spłaty kredytu, (z zastrzeżeniem, że nie dotyczy to ostatecznego terminu spłaty kredytu, który pozostaje bez zmian oraz, ze nie wywoła to przekroczenia ustawowych poziomów wskaźników długu i obsługi zadłużenia Zamawiającego), w takim przypadku Bank nie będzie pobierał opłat, prowizji bankowych oraz innych opłat manipulacyjnych. 12. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w Prawie zamówień publicznych i spełnia wymagania określone w niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem zezwolenia na prowadzenia działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 roku Prawo Bankowe (Dz. U. z 2017 poz. 1876 ze zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz ofertowy - o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ b) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów; c) pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik; d) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia; 2. OŚWIADCZENIE DOT. GRUPY KAPITAŁOWEJ Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa art 24 ust. 1 pkt 23 Pzp (załącznik nr 4 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach