Przetargi.pl
UDZIELENIE KREDYTU TERMOMODERNIZACYJNEGO W WYSOKOŚCI 365 350 ZŁ.

Gmina Ząbkowice Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 57-200 Ząbkowice Śląskie, ul. 1 Maja 15
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 151 881 do 885 wew. 123 , fax. 74 8155445
  • Data zamieszczenia: 2011-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ząbkowice Śląskie
    ul. 1 Maja 15 15
    57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie
    tel. 74 151 881 do 885 wew. 123, fax. 74 8155445
    REGON: 00052611000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabkowiceslaskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UDZIELENIE KREDYTU TERMOMODERNIZACYJNEGO W WYSOKOŚCI 365 350 ZŁ.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. Opis przedmiotu: Udzielenie kredytu termomodernizacyjnego w wysokości 365 350 zł na sfinansowanie zadania inwestycyjnego pn.: Termomodernizacja budynku Przedszkola Publicznego nr 4 w Ząbkowicach Śląskich. Spłata kredytu następować będzie przez okres 6 lat, w ratach miesięcznych, w terminie od 31.01.2012 roku do 30.06.2017 roku. Ustala się okres karencji w spłacie kredytu do dnia 31-01-2012 roku. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel In blanco wraz z deklaracją wekslową. Źródłem pokrycia zaciągniętego kredytu wraz z odsetkami przez cały okres spłaty będą dochody własne budżetu Miasta i Gminy Ząbkowice Śląskie. W celu wstępnego zbadania zdolności kredytowej zamawiającego do specyfikacji istotnych warunków zamówienia Zamawiający dołącza stosowne dokumenty. 2.2. Warunki realizacji Zamówienia: a. Kwota kredytu 365 350 zł (słownie: trzysta sześćdziesiąt pięć tysięcy trzysta pięćdziesiąt złotych). b. Okres kredytowania 6 lat. c. Spłata kredytu nastąpi w 66 ratach. d. Kredytodawca postawi kredyt do dyspozycji kredytobiorcy z dniem podpisania umowy. Kredytobiorca będzie wykorzystywał kredyt wnioskując o jego postawienie do dyspozycji do wysokości i w terminach przez siebie określonych. e. Termin realizacji umowy: od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2017 roku. f. Karencja w spłacie kredytu do dnia 31.01.2012 roku. g. Rata pierwsza płatna w wysokości 5 535,35 zł, kolejne 65 rat płatne w wysokości 5 535,61 zł w ratach miesięcznych na ostatni dzień miesiąca, począwszy od 31.01.2012 roku do 30.06.2017 roku. h. Oprocentowanie kredytu będzie naliczane wg stawki WIBOR 3M na dzień 14-06-2011 roku. wynoszącej 4,66 % plus marża banku, natomiast w okresie kredytowania oprocentowanie kredytu oparte powinno być o średnią stawkę WIBOR 3M za okres od 1 do 10 dnia kalendarzowego miesiąca poprzedzającego miesiąc, za który będą naliczone odsetki plus marża banku. i. Odsetki będą naliczane od kwoty faktycznie wykorzystanej przez zamawiającego w okresach miesięcznych na ostatni dzień miesiąca. j. Spłata odsetek odbywać się będzie w okresach miesięcznych na koniec każdego miesiąca, bezpośrednio po uruchomieniu kredytu - bez okresu karencji. k. Stała marża banku nie może być wyższa niż 2%. l. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania prowizji udzielnego kredytu. m. Do obliczenia odsetek od kredytu przyjmuje się kalendarz rzeczywisty. n. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. o. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania kredytu w kwocie niższej niż 365 350 zł oraz zmiany harmonogramu spłat rat kapitałowych spowodowanej wykorzystaniem niższej kwoty kredytu bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów z tego tytułu. Bank kredytujący nie będzie pobierał opłat i prowizji od niewykorzystanej kwoty kredytu. p. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części bez dodatkowych opłat i prowizji z tego tytułu z zachowaniem 14-dniowego terminu powiadomienia kredytodawcy o wcześniejszej spłacie kredytu lub jego części. q. W przypadku gdy termin spłaty kredytu przypada na dzień wolny od pracy, uznaje się, iż termin ten został zachowany, jeżeli wpłata nastąpi w pierwszym dniu roboczym po tym dniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 000zł (słownie: dwa tysiące złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabkowiceslaskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach