Przetargi.pl
Udzielenie kredytu obrotowego dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. J.A.Komeńskiego w Lesznie

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jana Amosa Komeńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 64-100 Leszno, ul. Adama Mickiewicza 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5296058 , fax. 065 5296076
  • Data zamieszczenia: 2009-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jana Amosa Komeńskiego
    ul. Adama Mickiewicza 5 5
    64-100 Leszno, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5296058, fax. 065 5296076
    REGON: 41112335100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu obrotowego dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. J.A.Komeńskiego w Lesznie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu obrotowego odnawialnego dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Lesznie. Przeznaczenie kredytu: finansowanie bieżącej działalności Zamawiającego, tj. na pokrycie przejściowego (występującego w ciągu roku
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają: 1. Warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. nr 19, poz. 177 z późn. zm.) tj.: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - przedmiot zamówienia znajduje się w ich zakresie działalności określonym zapisami właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych). - nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do SIWZ). Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, są oni zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych). Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu w oparciu o informacje zawarte w ofercie, dokumentach i oświadczeniach wymienionych w Rozdziale VI SIWZ, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Zbadana zostanie zgodność formy treści dokumentów z wymaganiami SIWZ. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww warunki Wykonawca spełnił. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek z warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania lub jego oferta zostanie odrzucona
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub rozporządzenie Ministra Skarbu Państwa w sprawie nadania statutu Banku, aktualny skład zarządu wraz z dokumentami powołującymi poszczególnych członków (banki państwowe utworzone na podstawie ustawy Prawo bankowe. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, iż Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunku udziału w postępowaniu określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych oraz że nie podlega on wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, złożone na druku stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy, złożony na druku stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 6. Wypełniony i podpisany formularz Wycena, złożony na druku stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 6. Wzór umowy sporządzony przez Wykonawcę umożliwiający późniejsze podpisanie umowy (wzór umowy musi uwzględniać wymagania Zamawiającego określone w Rozdziałach 3 i 16 niniejszej SIWZ). 7. Upoważnienie do występowania w imieniu Wykonawcy lub pełnomocnictwo, jeżeli nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty. W przypadku składania oferty przez kilku Wykonawców, każdy z nich musi złożyć dokumenty wymienione w pkt. 1,2,3,4.Oferta składana przez spółki cywilne jest traktowana jako oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 23 ustawy Pzp). Wszystkie dokumenty muszą być złożone w formie pisemnej - oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upoważnioną osobę. Kopia dokumentu (każda ze stron zawierająca informacje) musi być potwierdzona ZA ZGODNOŚC Z ORYGINAŁEM przez osobę lub osoby reprezentującą reprezentujące firmę. Uznaje się, ze pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów załączonych do oferty. Zamawiający może żądać oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu w sytuacji, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, 2 i 3 jest on zobowiązany złożyć dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument ten musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument ten musi być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dokument ten musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma swoją siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się ww dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Podstawa prawna: Rozporządzenie prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty muszą być składane. Dz. U. nr 87 poz. 605.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach