Przetargi.pl
Udzielenie Gminie Kobylin długoterminowego kredytu złotowego w wysokości 1.000.000,00 zł.

Burmistrz Kobylina ogłasza przetarg

  • Adres: 63-740 Kobylin, ul. Rynek Marszałka Józefa Piłsudskiego 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5482401
  • Data zamieszczenia: 2009-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Kobylina
    ul. Rynek Marszałka Józefa Piłsudskiego 1 1
    63-740 Kobylin, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5482401
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kobylin.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie Gminie Kobylin długoterminowego kredytu złotowego w wysokości 1.000.000,00 zł.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Kobylin długoterminowego kredytu złotowego w wysokości 1.000.000,00 zł wraz z jego obsługą. 1.1 Kredyt przeznaczony będzie na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Kobylin. 1.2 Kwota kredytu - 1.000.000,00 zł 1.3 Okres kredytowania - do 31.10.2014r. 1.4 Spłata kredytu w ratach półrocznych, spłata odsetek w ratach miesięcznych: 2010 - 2 raty x 100.000,00 zł 2011 - 2 raty x 100.000,00 zł 2012 - 2 raty x 100.000,00 zł 2013 - 2 raty x 100.000,00 zł 2014 - 2 raty x 100.000,00 zł Raty płatne do końca maja i października natomiast odsetki do końca każdego miesiąca. W przypadku jeżeli termin płatności przypada na dzień wolny od pracy spłata kredytu nastąpi w dniu poprzedzającym dzień wolny. Kredyt będzie uruchomiony w terminie dwóch dni roboczych od podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 3 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 4 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 5 Spełniają wymogi SIWZ oraz złożą wymagane dokumenty i oświadczenia. 6 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie analizy oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Wypełniony wzór formularza oferty - załącznik nr 1. 2 Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. l ustawy PZP - załącznik nr 2. 3 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4 Aktualne zaświadczenie właściwego terytorialnie naczelnika Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych lub stwierdzające, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Za aktualne będą uznawane takie, których data wystawienia będzie nie wcześniejsza niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 5 Aktualne zaświadczenie z właściwego terytorialnie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub stwierdzające, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych składek. Za aktualne będą uznawane takie, których data wystawienia będzie nie wcześniejsza niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6 Harmonogram spłaty kredytu wraz z odsetkami i podliczeniem kosztu kredytu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kobylin.pl (BIP)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach