Przetargi.pl
Udzielenie kredytu na pokrycie planowanego deficytu w budżecie gminy na 2010 rok w wysokości 2 000 000,-zł

Urząd Gminy w Osjakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 98-320 Osjaków, ul. Targowa 26
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8423391 , fax. 043 8423391
  • Data zamieszczenia: 2010-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Osjakowie
    ul. Targowa 26 26
    98-320 Osjaków, woj. łódzkie
    tel. 043 8423391, fax. 043 8423391
    REGON: 00054598100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osjakow.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu na pokrycie planowanego deficytu w budżecie gminy na 2010 rok w wysokości 2 000 000,-zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Udzielenie kredytu na pokrycie planowanego deficytu w budżecie gminy na 2010 rok w wysokości 2 000 000,-zł. Planowany okres spłaty kredytu nastąpi wg Harmonogramu spłat kredytu, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Zgodnie z formularzem oferty zamawiający ustala 28 miesięczną karencję w spłacie kredytu (kapitału), spłata kredytu nastąpi w okresie od stycznia 2013r. do marca 2016r. w ratach zgodnych z harmonogramem, o którym mowa w pkt. 2, w terminie do ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca. W przypadku niższej kwoty kredytu zaproponowane raty w Harmonogramie spłat kredytu ulegną odpowiedniemu zmniejszeniu.Oprocentowanie kredytu zmienne, oparte o stawkę referencyjną WIBOR 1M, obliczaną jako średnią arytmetyczną wszystkich kwotowań z miesiąca kalendarzowego, poprzedzającego miesiąc naliczania odsetek, powiększoną o marżę banku przedstawioną w ofercie. Marża banku nie może ulec zwiększeniu w trakcie trwania umowy kredytowej. Odsetki od kredytu naliczone będą tylko od kwoty aktualnego rzeczywistego zadłużenia, a ich spłata następować będzie miesięcznie, od dnia uruchomienia kredytu, w terminie do ostatniego roboczego dnia każdego miesiąca.Niedopuszczalne jest pobieranie opłat i prowizji bankowych od salda niewykorzystanej części kredytu oraz przedterminowej spłaty kapitału. Niedopuszczalne jest pobieranie przez Wykonawcę kosztów innych, niż odsetki bankowe i prowizja od udzielonego kredytu. Termin postawienia do dyspozycji środków finansowych ustala się w trzech transzach: I - 30 sierpnia 2010r. w wysokości 1 000 000,00 zł, II - 20 września 2010r.- 500 000,00 zł, III - 20 października 2010r.- 500 000,00 zł. Dopuszcza się możliwość nie wykorzystania pełnej kwoty kredytu bez ponoszenia jakichkolwiek opłat. Na wniosek Wykonawcy, Zamawiający niezwłocznie przekaże inne dokumenty niezbędne do sporządzenia oferty, za wyjątkiem tych, które zamieszczone są na stronie internetowej Zamawiającego. Opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie możliwości spłaty zaciągniętego kredytu będzie przedstawiona Wykonawcy przed zawarciem umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. Zamawiający udzieli Wykonawcy, (którego oferta zostanie wybrana) zabezpieczenia w postaci własnego weksla in blanco.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium, ponieważ wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, dla usług (art. 45 ust. 1 ustawy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osjakow.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach