Przetargi.pl
Udzielenie kredytu na pokrycie deficytu budżetowego planowanego w uchwale budżetowej na rok 2019

Gmina Adamów ogłasza przetarg

  • Adres: 22-442 Adamów, Adamów
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846186102, 846187715 , fax. 846186119
  • Data zamieszczenia: 2019-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Adamów
    Adamów 11B
    22-442 Adamów, woj. lubelskie
    tel. 846186102, 846187715, fax. 846186119
    REGON: 95036848600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://adamow.bip.gmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu na pokrycie deficytu budżetowego planowanego w uchwale budżetowej na rok 2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotówkowego w wysokości 3.700.000,00 PLN (słownie: trzy miliony siedemset tysięcy złotych, 00/100) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy, w zakresie wydatków bieżących oraz wydatków inwestycyjnych. Spłata kredytu następować będzie w terminach i kwotach: -) rozliczenie kwartalne ostatni jego dzień pracujący - przyjmując za; I kwartał styczeń, luty, marzec II kwartał kwiecień, maj, czerwiec III kwartał lipiec, sierpień, wrzesień IV kwartał październik, listopad, grudzień -) kwota stanowiąca ratę spłaty będzie sumą raty kapitałowej wraz z ratą odsetkową, stanowiącą sumę rat miesięcznych. Czas trwania udzielonego kredytu będzie uzależniony od daty zgłoszenia przez zamawiającego uruchomienia kredytu. Dla równego traktowania i sposobu obliczania przez wykonawców kosztów kredytu przyjąć należy: 1) Uruchomienie kredytu w terminie do 2 grudnia 2019 (termin wskazany wyłącznie do celów przyjęcia wspólnych i równych kryteriów) 2) Zakończenie spłaty kredytu 30 listopad 2024 3) 365 dni w każdym roku lub w przestępnym 366 dni. 4. Karencja dotycząca spłaty, należy przyjąć, że odsetki spłacane będą w rozliczeniu kwartalnym przy czym I rata naliczona i spłacona na dzień 31 grudnia 2019. Rata kapitałowa spłaca będzie w rozliczeniu kwartalnym , przy czym I rata zostanie naliczona i wpłacona w dniu 31 marca 2020 r. Plan spłat; Rok 2020 – 31.03.2020, 30.06.2020, 30.09.2020, 31.12.2020 Rok 2021 - 31.03.2021, 30.06.2021, 30.09.2021, 31.12.2021 Rok 2022 - 31.03.2022, 30.06.2022, 30.09.2022, 30.12.2022 Rok 2023 - 30.03.2023, 30.06.2023, 29.09.2023, 29.12.2023 Rok 2024 - 29.03.2024, 28.06.2024, 30.09.2024, 30.11.2024
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zezwolenie właściwego organu na rozpoczęcie przez Wykonawcę działalności objętej przedmiotem zamówienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (t.j. Dz.U. 2018 poz. 2187 ze zm.) a w przypadku banku państwowego, pisemne oświadczenie, że Bank prowadzi działalność na podstawie stosownego rozporządzenia Rady Ministrów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta, powinna zawierać; a) formularz oferty na załączonym formularzu lub wg jego wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ. b) Harmonogram spłat kapitału i odsetek według wytycznych zawartych w SIWZ c) wzór umowy, wypełniający dane z pkt 15 SIWZ Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, z tym że: 1 Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; 2 Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna pozwalają na Wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 ustawy Pzp. 3 Ze zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynika w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą (jeżeli dotyczy). 6 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7 Jeżeli oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia została wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedłożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach