Przetargi.pl
Udzielenie kredytu konsolidacyjnego dla Gminy i Miasta Błaszki

Urząd Gminy i Miasta Błaszki ogłasza przetarg

  • Adres: 98-235 Błaszki, pl. Niepodległości 13
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 8292491 , fax. 43 8290932
  • Data zamieszczenia: 2013-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy i Miasta Błaszki
    pl. Niepodległości 13 13
    98-235 Błaszki, woj. łódzkie
    tel. 43 8292491, fax. 43 8290932
    REGON: 00052802000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.blaszki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu konsolidacyjnego dla Gminy i Miasta Błaszki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie długoterminowego kredytu konsolidacyjnego dla Gminy i Miasta Błaszki w kwocie 2 707 916,40 PLN z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów w tym: 1) kredyt w Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział w Łodzi - Umowa Nr Ł/0/13/09/1254 z dnia 13 lipca 2009 r., spłata w kwocie 841 176,40 PLN,( terminy spłat: 31.03.2014 r. Kwota 420 588,24 PLN; 30.06.2014 r. Kwota 420 588,16 PLN); 2) kredyt w ING Bank Śląski S.A Oddział w Łodzi - Umowa Nr 678/2010/00001787/00 z dnia 29 czerwca 2010 r., spłata w kwocie 1 866 740,00 PLN ( terminy spłat: 28.02.2014 r., 31.05.2014 r., 31.08.2014 r. po 466 660,00 PLN, 30.11.2014 r. kwota 466 760,00 PLN); Kredyt nie wpłynie na konto Gminy i Miasta Błaszki, a bank udzielający dokona bezpośrednio spłaty powyższych kredytów. Karencja w spłacie kapitału kredytu 2014 - 2017 r. Spłata odsetek będzie następowała w okresach kwartalnych. Spłata kapitału kredytu i odsetek będzie następowała w okresach kwartalnych, w terminach określonych w umowie począwszy od 28 lutego 2018 roku do 30 listopada 2029 roku. I rata kapitału 28.02.2018 r. W wysokości 25 000,00 PLN i kolejne 7 rat po 25 000,00 PLN; następne 20 rat po 50 000,00 PLN; kolejne 19 rat po 75 000,00 PLN; ostatnia rata 82 916,40 PLN. Wysokość oprocentowania kredytu będzie naliczana wg stawki WIBOR 1M + marża, gdzie WIBOR należy przyjąć na 2 dni robocze poprzedzające dzień zmiany stopy procentowej dla kolejnych okresów odsetkowych. Zamawiający zastrzega prawo zmiany terminu (przedłużenia, skrócenia) oraz wysokości spłat rat kapitałowych oraz odsetek bez ponoszenia opłat i prowizji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 11.000,00 PLN (słownie : jedenaście tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego : PL 20 9245 0002 0000 0202 2000 0090 W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy i Miasta w Błaszkach, 98-235 Błaszki , pl. Niepodległości 13 w pok. nr 2 , a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. Kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu (potwierdzenie dokonania przelewu) potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.blaszki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach