Urząd Gminy Czernica ogłasza przetarg
- Adres: 55-003 Czernica, ul. Kolejowa 3/28
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3180177 w. 26 , fax. 071 3180124
- Data zamieszczenia: 2010-12-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Czernica
ul. Kolejowa 3/28 3/28
55-003 Czernica, woj. dolnośląskie
tel. 071 3180177 w. 26, fax. 071 3180124
REGON: 00053382500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czernica.iap.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie kredytu inwestycyjnego w kwocie 1 200 000,00 zł na sfinansowanie inwestycji pod nazwą: Remont i modernizacja dróg gminnych w 2010r w Gminie Czernica - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest Udzielenie kredytu inwestycyjnego w kwocie 1 200 000 zł (słownie: jeden milion dwieście tysięcy złotych ) na sfinansowanie inwestycji pod nazwą: Remont i modernizacja dróg gminnych w 2010r. w Gminie Czernica Rodzaj inwestycji: - remont ulicy Brzozowej w Chrząstawie Wielkiej - remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych ulica Działkowa w Kamieńcu Wr. - remont dróg gminnych: 1) Czernica ulica Kochanowskiego , ulica Poprzeczna 2) Dobrzykowie ulica Polna 3) Gajków ulica Słoneczna 4) Nadolice Małe ulica Zimowa 5) Chrząstawa Mała ulica Świerkowa 6) Wojnowice ulica Czereśniowa 7) Łany ulica Owocowa 8) Kamieniec Wrocławski ulica Niedźwiedzia, ul. Kwiatowa 9) Jeszkowice ulica Kasztanowa, ulica Bażantowa 10) Ratowice ulica Słoneczna 2.Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5 - Usługi udzielania kredytu. 3.Uruchomienie kredytu: w transzach: - jedna transza dnia 28.12.2010r. - 1 200 000 zł 4. Oprocentowanie zmienne: stopa referencyjna WIBOR 3M (stopa będzie aktualizowana przez bank co trzy miesiące) plus stała marża banku 5. Spłata kredytu na warunkach: a/ spłata kapitału począwszy od dnia 10.03.2011r. w następujących ratach: rata pierwsza w dniu 10.03.2011r. - kwota 300 000 zł rata druga w dniu 12.03.2012r. - kwota 300 000 zł rata trzecia w dniu 11.03.2013r. - kwota 300 000 zł rata czwarta w dniu 10.03.2014r. - kwota 300 000 zł b/ spłata odsetek w okresie miesięcznym do ostatniego dnia miesiąca zgodnie z wyliczonym harmonogramem stanowiącym załącznik do umowy 6.Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów, pod warunkiem powiadomienia kredytodawcy z 14-dniowym wyprzedzeniem 7.Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będzie dokonywać się w złotych polskich. 8.Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco z deklaracja wekslową 9.Nie przewiduje się ponoszenia innych kosztów związanych z obsługą kredytu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czernica.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3.600.000,00 zł na realizację zadania inwestycyjnego
Dodano: 2016-07-26 - Udzielenie i obsługa kredytu złotowego długoterminowego w wysokości 2.611.000,00 zł
Dodano: 2016-07-19 - Udzielenie kredytu/pożyczki odnawialnej w wysokości 1 000 000PLN dla Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. Znak sprawy: ZP/10/2016
Dodano: 2016-07-06 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów
Dodano: 2016-06-15 - USŁUGA POLEGAJĄCA NA UDZIELENIU KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO, ZŁOTÓWKOWEGO DLA GMINY DŁUGOŁĘKA Z SIEDZIBĄ W DŁUGOŁĘCE NA SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU POŻYCZEK I KREDYTÓW W KWOCIE 1.436.000,00 ZŁ
Dodano: 2016-06-10 - Zaciągnięcie w 2016 roku kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i na spłatę zaciągniętych kredytów do kwoty 2.500.000,00 zł
Dodano: 2016-05-20 - Zaciągnięcie w 2016 roku kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i na spłatę zaciągniętych kredytów do kwoty 2.500.000,00 zł
Dodano: 2016-04-19 - Zaciągnięcie w 2016 roku kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i na spłatę zaciągniętych kredytów do kwoty 2.500.000,00 zł
Dodano: 2016-04-08 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 4.800.000 PLN na pokrycie i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
Dodano: 2016-02-19 - Udzielenie i obsługa kredytu krótkoterminowego w wysokości 1 000 000,00 zł
Dodano: 2016-01-25