Gmina Miłoradz ogłasza przetarg
- Adres: 82-213 Miłoradz, ul. Żuławska 9
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 055 2711531 , fax. 055 2711565
- Data zamieszczenia: 2014-07-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miłoradz
ul. Żuławska 9 9
82-213 Miłoradz, woj. pomorskie
tel. 055 2711531, fax. 055 2711565
REGON: 17074791600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie kredytu do wysokości 400.000zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Miłoradz w roku 2014 związanego z realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. Przebudowa i remont dróg w powiecie malborskim w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego do wysokości 400.000zł. Kredyt przeznaczony będzie na sfinansowanie zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa i remont dróg w powiecie malborskim w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego. Zadanie inwestycyjne realizowane jest przez Starostwo Powiatowe w Malborku. Gmina Miłoradz przekaże środki finansowe dla Starostwa Powiatowego w Malborku jako pomoc finansowa w formie dotacji celowej na podstawie zawartej umowy partnerskiej z dnia 25 września 2013 roku. Zamawiający oczekuje złożenia oferty w pełni spełniającej określone wymagania, z uwzględniające w szczególności: - termin uruchomienia kredytu nastąpi w terminie 2 dni od złożenia dyspozycji w banku, lecz nie później niż do dnia 31.12.2014 roku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany wysokości kredytu bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów związanych ze zmianami umowy kredytowej w opisanym obszarze. - spłaty rat kapitałowych kredytu nastąpią w ratach płatnych: I rata w wysokości 10.000zł, płatna do dnia 31.03.2015 roku, II rata w wysokości 10.000zł, płatna do dnia 31.03.2016 roku, III rata w wysokości 50.000zł, płatna do dnia 31.03.2017 roku, IV rata w wysokości 10.000zł, płatna do dnia 31.03.2018 roku, V rata w wysokości 20.000zł, płatna do dnia 31.03.2019 roku, VI rata w wysokości 20.000zł, płatna do dnia 31.03.2020 roku, VII rata w wysokości 20.000zł, płatna do dnia 31.03.2021 roku, VIII rata w wysokości 20.000zł, płatna do dnia 31.03.2022 roku, IX rata w wysokości 140.000zł, płatna do dnia 31.03.2023 roku, X rata w wysokości 100.000zł, płatna do dnia 31.03.2024 roku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminów spłat i wysokości rat kredytowych bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów związanych ze zmianami umowy kredytowej w opisanym obszarze. - spłata odsetek od kredytu miesięczna (w ostatnim dniu miesiąca) począwszy od miesiąca, w którym uruchomiono transzę kredytu, - możliwość przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów ze strony zamawiającego, - zamawiający zastrzega sobie możliwość refundowania wcześniej (przed dniem podpisania umowy kredytowej) poniesionych wydatków, - dopuszcza się możliwość udzielenia kredytu z linii kredytowej EBI, - kredyt będzie zabezpieczony w formie weksla In blanco wraz z deklaracją wekslową. Zamawiający podpisze oświadczenie o poddaniu się egzekucji i Skarbnik Gminy złoży kontrasygnatę na wekslu i deklaracji wekslowej. Przy cenie brutto kredytu zamawiający wymaga wskazania w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 1 do specyfikacji oprocentowanie kredytu wyrażoną w %. Do wyliczenia ceny oferty w zakresie oprocentowania kredytu należy przyjąć za podstawę stawkę WIBOR 3M + marża banku (WIBOR 3M na dzień 30.06.2014r.). Marża banku będzie stała. Tak ustalona stopa % będzie podstawą ustalenia odsetek. W przypadku nie podania w formularzu ofertowym powyżej wskazanych parametrów cenowych kredytu oferta będzie odrzucona przez zamawiającego. W umowie kredytowej należy zapisać, że stawką bazową jest WIBOR 3M ustalony z 20-go dnia ostatniego miesiąca każdego kwartału kalendarzowego poprzedzającego okres naliczania odsetek lub ostatniego dnia roboczego przed tą datą, jeżeli w danym dniu nie ma notowania, powiększona o stałą marżę banku. Przy ustalaniu odsetek miesięcznych należy przyjąć rzeczywistą ilość dni w miesiącu, a rok liczy 365 dni. Kody Wspólnego Słownika Zamówień: Kod CPV 66.11.30.00 - 5 Usługi udzielenie kredytu Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: Wykonawca nie może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wpłaty wadium i ustanowienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pomorskie.eu/pl/bip/gminy/miloradz
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego dla Gminy Przechlewo oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek na kwotę 600.000,00 złotych
Dodano: 2016-07-22 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości do 1.250.000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Miasta Wejherowa w 2016 roku, na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów, z terminem spłaty w latach 2018, 2020 - 2031
Dodano: 2016-07-15 - Udzielenie Gminie Dzierzgoń kredytu długoterminowego w wysokości 1.600.000 PLN, przeznaczonego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów
Dodano: 2016-07-14 - Udzielenie kredytu długoterminowego do kwoty 2.663.000,00 zł
Dodano: 2016-07-12 - 1. Zaciągnięcie kredytu długoterminowego
Dodano: 2016-06-24 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego dla Gminy Zblewo z przeznaczeniem na finansowanie deficytu budżetu i spłatę kredytów i pożyczek zaciągniętych w latach poprzednich na okres do 31.12.2026 r. w kwocie 1.600.000,00 zł
Dodano: 2016-06-10 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego
Dodano: 2016-06-08 - udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 2.500.000 zł (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy złotych ) z przeznaczeniem na sfinansowanie zobowiązania z tytułu realizacji inwestycji pt. Adaptacja budynku Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego, dawnego zespołu szkół rolniczych, na cele biurowe: przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły wraz z salą konferencyjną, na cele biurowe oraz budowa systemu ppoż.
Dodano: 2016-05-16 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości do 7.000.000,00 zł
Dodano: 2016-05-13 - UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO DLA MIEJSKIEGO ZAKŁADU KOMUNIKACJI W MALBORKU SP. Z O.O.
Dodano: 2016-04-07