Gmina Parzęczew ogłasza przetarg
- Adres: 95045 Parzęczew, ul. Południowa
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 718 60 95 , fax. 427 186 066
- Data zamieszczenia: 2018-06-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Parzęczew
ul. Południowa 1
95045 Parzęczew, woj. łódzkie
tel. 42 718 60 95, fax. 427 186 066
REGON: 47205781000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.parzeczew.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie kredytu długoterminowego – w transzach – w wysokości 2 032 389,48 zł na pokrycie planowanego deficytu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań kredytowych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego – w transzach – w wysokości 2 032 389,48 zł na pokrycie planowanego deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań kredytowych. Wysokość odsetek od kredytu w oparciu o wskaźnik oprocentowania WIBOR 1M na dzień 18 czerwca 2018 r. plus marża oraz prowizja bankowa, banku udzielającego przedmiotowego kredytu. W przypadku braku notowań stawki WIBOR 1M dla ww. dnia do wyliczenia stopy procentowej należy przyjąć ostatnią opublikowaną stawkę. Udzielenie kredytu nastąpi w transzach, w wysokościach i terminach, które określa załącznik Nr 5 do SIWZ. Harmonogram spłat kredytu określa załącznik nr 6 do SIWZ. Terminy spłat określone w załączniku mogą ulec zmianie. Karencja w spłacie kredytu do stycznia 2025 roku, w trakcie której spłacane są jedynie odsetki od kwoty zaciągniętego kredytu. Naliczanie i spłata odsetek odbywać się będzie w trybie miesięcznym w ostatnim dniu każdego miesiąca począwszy od miesiąca następującego po miesiącu, w którym uruchomiona zostanie I transza kredytu. Zamawiający nie przewiduje karencji w spłacie odsetek. Zamawiający określa jako formę zabezpieczania spłaty kredytu weksel in blanco z deklaracją wekslową (bez oświadczenia o dobrowolnym poddaniu się egzekucji). Zamawiający zastrzega sobie: - Wykonawca nie będzie żądał opłat za niewykorzystanie części kredytu lub za przedterminową spłatę kredytu, - możliwość zmiany terminu uruchomienia transz kredytu, za co nie będzie ponosił dodatkowych kosztów, - prawo do wcześniejszej spłaty kredytu niż określona w harmonogramie spłat lub rezygnacji z części kredytu bez dodatkowych kosztów i opłat, - naliczane odsetki będą tylko od kwoty aktualnego zadłużenia pozostającego do spłaty, - możliwość nie wykorzystania kredytu w pełnej wysokości, - w przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, Wykonawca pobierze odsetki za faktyczny okres korzystania z kredytu, tj. do dnia poprzedzającego dzień spłaty. - możliwość wprowadzenia zmian w harmonogramie spłat kredytu (załącznik nr 6 do SIWZ). Dokumenty dotyczące Zamawiającego takie jak: sprawozdania, uchwały, informacja dotycząca mienia komunalnego znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego w BIP/budżet. 2. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę: 1) zgodnie z art. 29 ust. 3a Ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na postawie umowy o pracę osób, które będą wykonywały w trakcie realizacji niniejszej umowy następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: - naliczanie odsetek 2) Wykonawca zobowiązany jest, aby przez cały okres realizacji zamówienia osoby wykonujące czynności wskazane powyżej były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks Pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 ze zm.) 3) najpóźniej w dniu zawarcia umowy Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu oświadczenia, zaświadczenia zanonimizowanego lub innego dokumentu potwierdzającego fakt zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w ust. 3 pkt 1 lub w terminie 3 dni od każdorazowego wezwania Zamawiającego. 4) nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentu, o którym mowa w punkcie 3) będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę i może być podstawą do stwierdzenia, że Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy z Zamawiającym, a w trakcie trwania umowy może być podstawą o naliczenia kary umownej. 5) w przypadku powzięcia przez Zamawiającego wątpliwości co do stosunku prawnego łączącego Wykonawcę z osobami, o których mowa w ust. 3 pkt 1, Zamawiający może zawiadomić Państwową Inspekcję Pracy w celu przeprowadzenia kontroli. 6) Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 5 000,00 złotych za nieprzedłożenie dokumentów, o których mowa w ust 3 pkt 3, za każde zdarzenie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem zezwolenia na prowadzenie działalności bankowej na terenie RP w zakresie objętym przedmiotem zamówienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz.1876 ze zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający uprawnienia do prowadzenia działalności bankowej na terenie RP w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - zgodnie z tym przepisem.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca załączy do oferty plan spłat kredytu wraz z odsetkami sporządzony na podstawie załącznika nr 6 - harmonogram spłat kredytu, 2) Do oferty należy załączyć dokument/-y określające zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2015r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014r., poz. 1114 ze zm.) – takim wypadku Wykonawca wskaże Zamawiającemu taką bazę danych. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w kopii poświadczonej notarialnie., 3) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 4) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy dołączyć do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Nowe Ostrowy w wysokości 1 300 000,00zł
Dodano: 2024-05-10 - „Wyłonienie banku do udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego o wartości 2.200.000,00 PLN Gminie Bielawy, na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w roku 2023”
Dodano: 2023-12-29 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetowego na rok 2023
Dodano: 2023-12-20 - Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Dmosin w 2023 r. oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów
Dodano: 2023-12-14 - Zaciągnięcie długoterminowego kredytu na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w wysokości 1.150.000,00 zł
Dodano: 2023-12-11 - „Wyłonienie banku do udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego o wartości 2.200.000,00 PLN Gminie Bielawy, na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w roku 2023”
Dodano: 2023-12-01 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego przez Gminę Radomsko w 2023 r
Dodano: 2023-11-16 - Udzielenie długoterminowej pożyczki w wysokości 2 000 000 zł na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy w 2023 roku.
Dodano: 2023-11-14 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości do 1 500 000,00 PLN
Dodano: 2023-10-10 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości do 2 000 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego na 2023 rok
Dodano: 2023-06-01