Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na inwestycję- Przebudowa i rozbudowa osiedlowej sieci ciepłowniczej oraz sieci geotermalnej

Geotermia Uniejów im. Stanisława Olasa Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 99-210 Uniejów, Kościelnicka
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48632889520
  • Data zamieszczenia: 2019-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Geotermia Uniejów im. Stanisława Olasa Spółka z o.o.
    Kościelnicka 44
    99-210 Uniejów, woj. łódzkie
    tel. +48632889520
    REGON: 730989997
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://geotermia-uniejow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na inwestycję- Przebudowa i rozbudowa osiedlowej sieci ciepłowniczej oraz sieci geotermalnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie: 1 600 000,00 PLN (jeden milion sześćset ) z przeznaczeniem na inwestycje - Przebudowa i rozbudowa osiedlowej sieci ciepłowniczej oraz sieci geotermalnej". Rozbudowa sieci ciepłowniczej w Uniejowie”. 1.1. Ustalenia szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 1.1.1. Wykonawca udzieli Zamawiającemu w 2019 roku kredytu w walucie polskiej w kwocie 1 600 000,00 PLN (słownie: jeden milion sześćset złotych 00/100) na warunkach określonych w umowie. 1.1.2. Zamawiający przeznaczy środki z kredytu na sfinansowanie inwestycji - Przebudowa i rozbudowa osiedlowej sieci ciepłowniczej oraz sieci geotermalnej. 1.1.3. Okres kredytowania: od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2039 r. 1.1.4. Uruchomienie kredytu nastąpi na rachunek wskazany w umowie. 1.1.5. Określenie wartości wypłat kredytu oraz termin postawienia ich do dyspozycji Zamawiającego następować będzie poprzez złożenie przez Zamawiającego zapotrzebowania na środki w terminie 2 dni od dnia złożenia zapotrzebowania. 1.1.6. Karencja w spłacie kapitału do dnia 31 grudnia 2020 roku, karencja w spłacie odsetek do 31 grudnia 2019 roku. 1.1.7. Okres spłaty kapitału kredytu – 20 lat od upływu okresu karencji (od 31 stycznia 2021 roku do dnia 31 grudnia 2040 roku). 1.1.8. Termin rozpoczęcia spłaty rat kapitału kredytu po upływie okresu karencji (pierwszy termin płatności raty kapitałowej winien wypaść na 31 stycznia 2021 roku). 1.1.9. Forma spłaty kapitału kredytu oraz odsetek od kredytu – raty miesięczne (Spłata rat kapitału kredytu oraz odsetek winna się odbywać na ostatni roboczy dzień każdego miesiąca). 1.1.10. Spłata kapitału będzie dokonywana w 240 miesięcznych ratach, każda rata w wysokości 6700,00 zł ostatnia 5870 zł. 1.1.11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej kwoty przyznanego kredytu oraz prawo wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu przez Zamawiającego w dogodnych dla niego terminach, po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy o zamiarze dokonania spłaty w terminie 3 dni przed jej dokonaniem. W takiej sytuacji odsetki od kredytu naliczone będą wyłącznie od aktualnego zadłużenia i za faktyczny okres jego występowania a Zamawiający nie będzie ponosił żadnych kosztów z tego tytułu na rzecz Wykonawcy. 1.1.12. Kredyt będzie oprocentowany w oparciu o stawkę WIBOR dla 1 miesięcznych złotowych depozytów międzybankowych wyliczonej jako średnia z ostatniego miesiąca poprzedzającego miesiąc za który naliczane jest oprocentowanie, powiększonej o ewentualną stałą marżę banku w wysokości wynikającej z oferty. 1.1.13. Odsetki naliczane będą tylko od faktycznie wykorzystanego zadłużenia, spłacane będą miesięcznie (na ostatni roboczy dzień każdego miesiąca). 1.1.14. Jeżeli data spłaty kredytu lub odsetek przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, uważa się, że termin został zachowany, jeżeli spłata nastąpiła w pierwszym dniu roboczym po terminie określonym w umowie. 1.1.15. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania. 1.1.16. W przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego części kredytu lub dokonania wcześniejszej spłaty części kredytu, Strony ustalają nowy harmonogram spłaty w formie aneksu do umowy. 1.1.17. Wysokość jednorazowej prowizji bankowej od wykorzystanego kredytu nie może przekroczyć 0,2%. Prowizja będzie płatna w okresie 7 dni roboczych po dniu uruchomienia kredytu. 1.1.18. Wszystkie elementy cenotwórcze poza bazą oprocentowania określoną w punkcie 3.5.13, tj. stawka WIBOR 1M, będą wielkościami stałymi na czas obowiązywania umowy i nie będą mogły podlegać negocjacji. 1.1.19. Do naliczenia odsetek od kredytu należy przyjąć kalendarz n/365, „n” oznacza rzeczywistą liczbę dni w miesiącu przy roku obrachunkowym 365 dni. 1.1.20. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany harmonogramu spłaty kredytu w przypadku zmiany sytuacji finansowej Zamawiającego, tj. gdy w okresie obowiązywania umowy kredytowej zaistnieje zagrożenie przekroczenia relacji, o której mowa w art. 243 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2017 r. poz.2077), wówczas Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy z wnioskiem o zmianę harmonogramu spłat, który zostanie zaakceptowany przez obie strony umowy. 1.1.21. Formę zabezpieczenia kredytu stanowi weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 1.1.22. Spółka nie złoży oświadczenia o poddaniu się egzekucji w trybie art. 777 par. 1 pkt. 5 k.p.c. 1.1.23. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 93 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.1.24. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ. 1.1.25. Na rachunkach Spółki w bankach nie ciążą zajęcia egzekucyjne. 1.1.26. Spółka nie posiada zaległych zobowiązań w bankach. 1.1.27. W Spółce nie był prowadzony program postępowania naprawczego w rozumieniu ustawy z dnia 27 08 2009 r. o finansach publicznych. 1.1.28. W Spółce nie były prowadzone za pośrednictwem komornika sądowego działania windykacyjne na wniosek banków. 1.1.29. Zamawiający nie posiada zobowiązań z tytułu obligacji, wykupu wierzytelności, forfaitingu, faktoringu, eFinancingu, leasingu. 1.1.30. Zamawiający nie udzielił poręczeń i gwarancji innym podmiotom. 1.1.31. Podmioty powiązane kapitałowo ze Spółką : a) Gmina Uniejów b) Wojewódzki fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi. Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia i nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, iż posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, a także realizację usług objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t. j.: Dz. U. z 2017 r. poz. 1876 z późn. zm. ). W przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe Wykonawca przedstawia oświadczenie potwierdzające rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1.1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 5.1.2. Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez wykonawcę; 5.1.3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych – załącznik Nr 2a do SIWZ; 5.1.4. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 24 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznik Nr 2b do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach