Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek

Gmina Tyszowce ogłasza przetarg

  • Adres: 22-630 Tyszowce, ul. 3 Maja
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 661 93 15, , fax. 084 661 21 29
  • Data zamieszczenia: 2019-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tyszowce
    ul. 3 Maja 8
    22-630 Tyszowce, woj. lubelskie
    tel. 084 661 93 15, , fax. 084 661 21 29
    REGON: 95036905000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: umtyszowce.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkość lub zakres zamówienia 1. Kwota kredytu: 2 400 000,00 zł. słownie: dwa miliony czterysta tysięcy złotych 00/100. 2. Okres kredytowania: od dnia podpisania umowy do ostatniego dnia roboczego 2033 r. 3. Zabezpieczenie: Burmistrz Tyszowiec oraz Skarbnik Gminy podpiszą weksel wraz z deklaracją wekslową – jako zabezpieczenie kredytu. 4. Zamawiający nie dopuszcza dodatkowego zabezpieczenia kredytu w postaci złożenia oświadczenia o poddaniu się egzekucji w trybie art. 777 kodeksu postępowania cywilnego 5. Do wyliczenia należy przyjmując uruchomienie kredytu w dniu 1 października 2019 r. Spłaty kredytu będą następowały w polskich złotych miesięcznie, do końca każdego miesiąca, z karencją spłaty do 1.01.2022 r. Spłata pierwszej raty w styczniu 2022 r. a ostatniej w grudniu 2033 roku, z możliwością wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez pobierania od tych czynności dodatkowych opłat przez bank. 6. Spłaty rat w poszczególnych latach: a) 2022 rok 60 000,00 zł /4 rat po 15.000,00 zł b) 2023 rok 60 000,00 zł /4 rat po 15.000,00 zł c) 2024 rok 60 000,00 zł /4 rat po 15.000,00 zł d) 2025 rok 60 000,00 zł /4 rat po 15.000,00 zł e) 2026 rok 100 000,00 zł/4 rat po 25.000,00 zł f) 2027 rok 300 000,00 zł/4 rat po 75.000,00 zł g) 2028 rok 300 000,00 zł/4 rat po 75.000,00 zł h) 2029 rok 300 000,00 zł/4 rat po 75 000,00 zł i) 2030 rok 400 000,00 zł/4 rat po 100 000,00 zł j) 2031 rok 400 000,00 zł/4 rat po 100 000,00 zł k) 2032 rok 200 000,00 zł/4 rat po 50 000,00 zł l) 2033 rok 160 000,00 zł/4 rat po 40 000,00 zł 7. Spłata odsetek będzie następowała w terminach miesięcznych, do końca każdego miesiąca począwszy od 31.01.2020 r. Spłata ostatniej raty kapitałowej i odsetkowej nastąpi ostatniego dnia roboczego 2033 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 1 do SIWZ "Opis przedmiotu zamówienia"
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą, że: - posiadają odpowiednie zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej (zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2018 r., poz. 2187 z późn. zm.) lub inny odpowiedni dokument, uprawniający do prowadzenia działalności bankowej zgodnie z obowiązującym prawem.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie wstępne składa każdy wykonawca. 6. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu wstępnym. 7. Zamawiający nie żąda, aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszczał informacje o podwykonawcach w oświadczeniu wstępnym. Wykonawcy zobowiązani są wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty oraz oświadczenia: 8. Oświadczenia i dokumenty wymagane w sekcji V – VII SIWZ -Formularz ofertowy (wg załącznika nr 3 do SIWZ) - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. -Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych ( dotyczy również wspólników spółki cywilnej). -Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. -W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez pełnomocnika. -Zobowiązanie podmiotu trzeciego, na zasoby którego Wykonawca powołuje się w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, do udostępnienia Wykonawcy niezbędnych zasobów do realizacji zamówienia. Z zobowiązania musi wynikać: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu trzeciego; 2) sposób wykorzystania zasobów podmiotu trzeciego, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału podmiotu trzeciego przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot trzeci, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu zrealizuje przedmiot zamówienia których wskazanie zdolności dotyczą. Zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego Wykonawcy niezbędne zasoby do realizacji zamówienia należy złożyć w oryginale. Dokumenty, które zostaną załączone do zobowiązania podmiotu trzeciego należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot trzeci udostępniający zasoby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach