Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 930.000,00 PLN na sfinansowanie inwestycji związanej z zakupem pojemników do gromadzenia i wywozu odpadów komunalnych.

Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, ul. Rynek 28
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (76) 7249940 , fax. (76) 7249950
  • Data zamieszczenia: 2013-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Rynek 28 28
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. (76) 7249940, fax. (76) 7249950
    REGON: 39040462000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.lubin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 930.000,00 PLN na sfinansowanie inwestycji związanej z zakupem pojemników do gromadzenia i wywozu odpadów komunalnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 930.000,00 PLN na sfinansowanie inwestycji związanej z zakupem pojemników do gromadzenia i wywozu odpadów komunalnych. WYMAGANIA SZCZEGÓŁOWE: 1. Waluta kredytu: złoty polski (PLN). 2. Kredyt udzielony będzie w jednej transzy w kwocie 930.000,00 PLN (słownie: dziewięćset trzydzieści tysięcy złotych 00/100) przelewem na konto Zamawiającego. 3. Przewidywana wartość inwestycji (pojemniki): około 813.000,00 netto + 187.000,00 (VAT 23%) = 1.000.000,00 brutto. 4. Wartość kredytu: 813.000,00 netto - 10% (wkład własny)=731.700,00 netto + 187.000,00 (VAT 23%)+prowizja 1% (od kwoty 918.700,00 wynosi 9.200,00) razem 927.900,00 brutto po zaokrągleniu 930.000,00. 5. Uruchomienie kredytu nastąpi 7 dni przed terminem zapłaty za faktury dokumentujące zakup inwestycyjny (pojemniki). Zakup inwestycyjny zostanie zrealizowany tylko w przypadku rozstrzygnięcia przetargu nieograniczonego pn.: Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z nieruchomości na terenie Gminy Miejskiej Lubin (ZP/3/2013 z dnia 20.03.2013 r., Zamawiający: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Lubinie) i wyborze MPO Sp. z o. o. jako Wykonawcy. W przypadku wyłonienia innego, niż MPO Sp. z o. o. Wykonawcy zamówienia, nie nastąpi uruchomienie kredytu, ponieważ zakup inwestycyjny, który miał być sfinansowany kredytem, stanie się bezprzedmiotowy. 6. Okres spłaty: 7 lat (84 miesięcy) od dnia uruchomienia kredytu (za dzień uruchomienia kredytu uważa się dzień wpływu kwoty udzielonego kredytu na konto Zamawiającego). 7. Spłata kapitału: od dnia 01.01.2014 r. w okresach miesięcznych do ostatniego dnia każdego miesiąca, nie dłużej niż w ciągu 84 miesięcy od dnia uruchomienia kredytu. 8. Spłata odsetek: w ciągu 84 miesięcy od dnia uruchomienia kredytu w okresach miesięcznych do ostatniego dnia każdego miesiąca przy zastosowaniu metody naliczania odsetek od kapitału wg kalendarza rzeczywistego. Wykonawca informuje Zamawiającego pisemnie o wysokości naliczonych odsetek nie później niż 7 dni przed terminem spłaty odsetek. 9. Za spłatę kapitału i odsetek przyjmuje się dzień wpływu należności do Wykonawcy. Jeżeli termin płatności przypada na dzień ustawowo wolny od pracy spłata kapitału i odsetek następuje w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu ustawowo wolnym od pracy. 10. Raty kapitałowe: stałe. 11. Karencja: od dnia uruchomienia kredytu do 31.12.2013 r. W okresie karencji następować będzie spłata odsetek. 12. Oprocentowanie kredytu: WIBOR 1M ogłoszony na dzień ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego miesiąc obrachunkowy + stała dla całego okresu kredytowania marża Wykonawcy. 13. Dla przygotowania oferty w celu porównywalności cenowej ofert Wykonawca zobowiązany jest przyjąć WIBOR 1M na dzień ogłoszenia przetargu. 14. Prowizja, VAT, inwestycja: finansowana z kredytu. 15. Zabezpieczenie: - weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową do wysokości zobowiązania, - zastaw na nieruchomościach, tj. a) lokal użytkowy przy ul. Rynek 28/2, 59-300 Lubin, wartość początkowa: 476.844,41PLN,nr księgi wieczystej LE1U/00064412/1, b) lokal użytkowy przy ul. B. Chrobrego 2/5, 59-300 Lubin, wartość wg wyceny: 258.600,00 PLN, nr księgi wieczystej LE1U/00066803/3. c) grunt działki położonej przy ul. Rzeźniczej 1, 59-300 Lubin, powierzchnia: 7743 m?, numer działki 164/17, 164/18, 164/19, wartość wg wyceny: 611 999,00 PLN, nr księgi wieczystej LE1U/00068681/5. 16. Wcześniejsza spłata: dopuszcza się możliwość zmiany harmonogramu spłat kredytu i wcześniejszą spłatę całości lub części kapitału bez ponoszenia dodatkowych opłat i prowizji. Nie będą pobierane odsetki od części kredytu spłaconego w terminie wcześniejszym od daty dokonania wcześniejszej spłaty. 17. Oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu. 18. Wykonawca nie nalicza prowizji za gotowość. 19. Poza kwotami określonymi w ofercie Wykonawca nie pobiera żadnych opłat. 20. Zamawiający dopuszcza udział własny w zakupie pojemników do wysokości 10% przewidywanej wartości inwestycji netto. 21. Zamawiający w celu sporządzenia oferty udostępni Wykonawcy następujące dokumenty: - Bilans za rok 2012 - Rachunek zysków i strat za rok 2012 - Sprawozdanie z przepływów pieniężnych za rok 2012 - Aktualne sprawozdanie F-01/I-01 - Aktualne zaświadczenie z US - Aktualne zaświadczenie z ZUS - NIP, Regon, KRS - Inne dokumenty wymagane przez Wykonawcę niezbędne do oceny zdolności kredytowej Zamawiającego, o ile dostarczenie takich dokumentów będzie możliwe przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 84 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 2. Termin wniesienia wadium upływa dnia 23.04.2013 r. o godz. 12:00 3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu (wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj. BZ WBK S.A. 63 1090 2082 0000 0001 1281 1095, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zmianami). Szczegółowy opis sposobu złożenia wadium opisany jest w SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpo.lubin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach